Контраст
Шрифт

Проєкт постанови КМУ «Про затвердження Порядку внесення відомостей про належного користувача транспортного засобу до Єдиного державного реєстру транспортних засобів»

Повідомляємо про оприлюднення на офіційному вебсайті Міністерства внутрішніх справ України (mvs.gov.ua) проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку внесення відомостей про належного користувача транспортного засобу до Єдиного державного реєстру транспортних засобів» (далі – проєкт постанови).

Проєкт постанови розроблений з метою створення сучасних умов для здійснення процедури внесення до Єдиного державного реєстру транспортних засобів (далі – Реєстр) відомостей про належного користувача в будь-який час і незалежно від місцезнаходження, зокрема:
подання електронної заяви (без додавання сканованих документів) через вебдодаток Елетронного кабінету водія або Портал Дія;
діджиталізація процедури внесення та виключення відомостей про належного користувача без відвідування ТСЦ МВС шляхом подання електронної заяви та накладення заявниками електронних підписів;
удосконалення процесу виключення відомостей про належного користувача транспортного засобу з Реєстру автоматично або в односторонньому порядку власником ТЗ, або належним користувачем за погодженням власника ТЗ через Електронний кабінет водія або Портал Дія;
скорочення часових витрат на отримання послуги в 6 разів (з 1 години до 10 хвилин).

З'явились чітка вимога щодо анулювання внесення відомостей про належного користувача ТЗ, а саме:
установлення факту внесення до Реєстру відомостей про належного користувача з порушенням вимог цього Порядку чи інших нормативно-правових актів;
установлення факту внесення до Реєстру відомостей про належного користувача на підставі підроблених документів (відомостей). У разі встановлення таких фактів, уповноважений працівник сервісного центру МВС негайно інформує територіальні органи (підрозділи) Національної поліції.

Прийняття акта дозволить отримати електронну послугу без відвідування державних органів, що, у свою чергу, дозволить скоротити паперовий документообіг, зменшити фінансові витрати суб’єктів господарювання, економію часових витрат як зі сторони суб’єктів господарювання, так і працівників сервісних центрів МВС.

Зауваження та пропозиції до зазначеного проєкту постанови приймаються протягом місяця з дати опублікування (17.02.2022) у письмовій або електронній формах за адресою: Головний сервісний центр МВС,
вул. Лук’янівська, 62, м. Київ, 04071, е-mail: [email protected]., (044) 374 10 71 (Турська Ірина Ігорівна).


Проєкт постанови та всі пов’язані документи

Герої МВС