На українців з 1 червня чекають чотири зміни у роботі сервісних центрів МВС — Богдан Драп’ятий
«Ми визначили чотири базові вектори розвитку, кінцевий результат яких має чіткі індикатори вимірювання. Філософія системних змін полягає у формуванні цінностей і принципів роботи, незалежно від того, хто є керівником і суб’єктом владних повноважень. Таку модель розбудови й зміцнення інституцій ми закладаємо в основу формування державної політики та її реалізації», — сказав в інтерв'ю «Дзеркалу тижня» заступник Міністра внутрішніх справ Богдан Драп’ятий.
Він також додав, що з перших днів на посаді Міністра внутрішніх справ України Ігор Клименко визначив один із ключових пріоритетів — поліпшення роботи сервісних центрів МВС шляхом продовження цифровізації, мінімізації бюрократичних процедур, надання вибору способу отримання послуги — онлайн або офлайн. Тому в роботі сервісних центрів будуть такі зміни:
«Перше — це посилення безпеки дорожнього руху шляхом здійснення заходів щодо усунення, мінімізації джерел корупційних ризиків, пов’язаних із прийманням теоретичного та практичного іспитів для отримання права на керування транспортними засобами; комплексне вдосконалення засобів технічного контролю. Другий напрям — упровадження цифрових проєктів. Фактично, це наскрізний інструмент для викорінення корупційних ризиків, покращення якості послуг, формування довіри до державних органів. Третій напрям розвитку — безбар’єрність. Уже розпочато роботу з пристосування головних входів до будівель сервісних центрів МВС до потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Четвертий напрям — поглиблення міжнародного співробітництва», - повідомив заступник Міністра внутрішніх справ.
Богдан Драп’ятий впевнений, що реалізація цих чотирьох стратегічних напрямів розвитку є цілком реальною та потребує застосування збалансованого й комплексного підходу. Втім, це не є вичерпний перелік ініціатив, спрямованих на поліпшення роботи сервісних центів МВС.
Департамент комунікації МВС України