Адміністратори сервісних центрів МВС опановують основи жестової мови

clock
26.04.2023 09:45

Днями на Чернігівщині відбувся тренінг з вивчення основ жестової мови. Це новий підхід в наданні адміністративних послуг людям із порушеннями слуху або мовлення.

Працівники, які відвідали тренінг, із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують.

«Однозначно цей тренінг сприятиме нашим  адміністраторам у їх повсякденній роботі, адже щодня вони зустрічають різних людей, котрим необхідно  отримати наші послуги, і їх потрібно почути, зрозуміти. Це також дозволить  оволодіти жестовою мовою передусім як засобом комунікації, забезпечить надання адміністративної послуги швидко та зручно», — зазначила заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Чернігівській області Людмила Деркач.

Наразі мета держави – зміна підходів до сприйняття теми інклюзивності, аби створити в Україні безбар’єрний простір для всіх громадян.

Йдеться про створення умов у повсякденному житті, де буде комфортно всім громадянам, де кожен безперешкодно може брати активну участь у житті країни. З цією метою за ініціативи першої леді О. Зеленської було затверджено Національну стратегію із впровадження безбар’єрності, яка вже перебуває на стадії практичної реалізації.

Державна політика безбар’єрності означає формування такого підходу, за якого кожна людина в нашій країні може отримати вільний доступ до будь-якої сфери життя: навчання, будування кар’єри, спокійного пересування країною тощо.

Головний сервісний центр МВС України

Схожі матеріали