Телефонна «гаряча лінія» МВС України

Звернення громадян на телефонну «гарячу лінію» МВС приймаються за єдиним коротким номером 1536 відповідно до затвердженого графіка роботи.

Кожне звернення реєструється у реєстраційній картці за встановленою формою, в якій зазначаються:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) заявника,
  • номер телефону, місце проживання (місцезнаходження) заявника, адреса електронної пошти, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним;
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги.


Звернення, в якому не викладено суті порушеного питання, не розглядається, про що оператор «гарячої лінії» повідомляє заявникові.

Якщо заявник не називає своїх прізвища, імені або не надає інших відомостей, звернення реєструється як анонімне і розгляду не підлягає.

Винятком є повідомлення про надзвичайні ситуації, кримінальні правопорушення або події, які загрожують державній безпеці України, можуть викликати суспільний резонанс та потребують невідкладного реагування, а також анонімні звернення з питань порушення законодавства у сфері запобігання корупції, якщо наведена в них інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.

На звернення довідково-консультативного характеру оператори «гарячої лінії», у межах компетенції усно надають необхідні роз’яснення або довідкову інформацію.

Якщо заявник застосовує ненормативну лексику, вдається до образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, оператор «гарячої лінії» має право припинити спілкування з ним та заблокувати за допомогою технічних засобів приймання від нього звернень.