Що потрібно знати для підготовки звернення

Вимоги до звернення


Розгляд звернень регулюється положеннями Закону України «Про звернення громадян»

Звернення – це викладена в письмовій або усній формі пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.

У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові і місце проживання громадянина;

  • адресу електронної пошти для надсилання відповіді або відомості про інші засоби зв’язку (при поданні електронного звернення);

  • викладено суть порушеного питання;

  • підпис заявника із зазначенням дати.

Оформлене без дотримання зазначених вимог звернення повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. У разі необхідності строк розгляду може бути продовжено, але загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

До МВС звернення подаються:

  • на поштову адресу: вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ, 01601;

  • на адресу електронної пошти: [email protected];

  • на телефонну «гарячу лінію» МВС за номером: 1536;

  • через скриньку для кореспонденції (розташована на КПП МВС за адресою: вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ);

  • під час особистого прийому громадян згідно встановленого графіка.