Експозиція МВС та НПУ щодо протидії домашньому насильству «Річ у тім» отримала найвищу відзнаку
Сьогодні, 13 липня, заступниці міністра внутрішніх справ України Катерині Павліченко урочисто вручили найвищу відзнаку, яку тільки може отримати рекламна робота в Україні - Гран-Прі Київського міжнародного фестивалю реклами, за розроблення та реалізацію масштабної інформаційної кампанії - виставки «Річ у тім», присвяченій темі протидії насильства.
Експозиція з протидії домашньому насильству, яка пів року тому експонувалася на столичній Михайлівській площі, ще довгий час не втратить своєї значимості. Наразі за її концепцією в різних містах України поліцейські проводять превентивні заходи, привертаючи увагу до проблеми насильства у будь-якому прояві та акцентуючи його неприйнятність у суспільстві.
Катерина Павліченко подякувала всім, хто був долучений до реалізації даного проєкту, за якісне втілення у життя креативної ідеї.
«Ця перемога стала можливою завдяки синергії зусиль Уряду, креативної команди агенції «Vintage» та наших партнерів - Фонду народонаселення ООН, ЮНОПС та ООН Жінки. У результаті кропіткої роботи та не зважаючи на карантинні обмеження, нам вдалося створити інноваційний продукт. Завдяки виставці «Річ у тім», все більше людей в нашій країні розуміють, що досить терпіти та толерувати домашнє насильство, потрібно діяти в напрямку повного викорінення цього явища», - зазначила заступниця міністра внутрішніх справ.
Наразі виставка знаходиться в Національній академії внутрішніх справ у Києві. Вона стала додатковим інтерактивним елементом навчання, адже побачивши і почувши реальні історії домашнього насильства зараз, майбутні поліцейські не залишаться байдужими до таких ситуацій під час служби.
«Наша виставка «Річ у тім» – це абсолютно новий спосіб взаємодії з суспільством та яскравий приклад того, як об’єднавши зусилля усіх стейкхолдерів можна досягти високих результатів, а що надважливо – створити суспільно-корисний продукт», - сказала Катерина Павліченко.
Також заступниця міністра повідомила про початок підготовки до Всесвітньої акції «16 днів проти насильства», що традиційно відбувається щороку наприкінці листопада - початку грудня.
«Це також буде масштабна інформаційна кампанія з підвищення обізнаності та привернення уваги українського суспільства до проблеми домашнього насильства. Ми прагнемо не лише показати існування цієї проблеми, а й надати інструменти та механізми протидії їй», - зауважила заступниця міністра.
Нагадаємо, МВС та НПУ розпочали новий етап інформаційної кампанії з протидії домашньому насильству.
У Києві відкрилась експозиція до міжнародної акції «16 днів проти насильства».
Департамент комунікації МВС
ФОТО Олега Супруна