6 тисяч звернень за рік: МВС лідирує у впровадженні механізмів безбар’єрності для людей з вадами слуху

clock
24.09.2021 13:10

Про це, сьогодні, 24 вересня, повідомила заступниця міністра внутрішніх справ Катерина Павліченко під час церемонії нагородження представників громадської організації «Громадський рух «Соціальна єдність», які допомагають створювати доступний простір для людей з вадами слуху.

Варто зазначити, що всі волонтери громадської організації, які сьогодні отримали цінні подарунки – годинники, працюють перекладачами жестової мови та на добровільних засадах перекладають звернення громадян із порушенням слуху до call-центрів МВС. Лише за цей рік вони опрацювали понад 6 тисяч звернень. 

«Останній тиждень вересня – це тиждень людей з вадами слуху, який покликаний привернути увагу до цієї проблеми. МВС вже більше року плідно співпрацює з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність» у рамках створення безбар’єрного простору для людей з порушенням слуху. Наразі ми маємо шість спільних масштабних проєктів, сподіваюсь, що ця робота буде продовжуватись», - наголосила Катерина Павліченко. 

Заступниця міністра зазначила, що представники громадської організації отримали нагороди, бо роблять величезний вклад у подолання бар’єрів у суспільстві. 

«Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити роботу організації «Громадський рух «Соціальна єдність». Ви докладаєте максимум зусиль, аби люди з порушеннями слуху, яким необхідно звернутися до органів системи МВС, мали можливість отримати допомогу, якої потребують. Від міністра внутрішніх справ та від себе особисто хочу подякувати за ваші зусилля», - зазначила вона.  

Катерина Павліченко додала, що Міністерство внутрішніх справ і надалі буде продовжувати роботу з впровадження Національної стратегії безбар’єрного простору в Україні, яка була розроблена і представлена пані Оленою Зеленською «Україна без бар’єрів». 

Радник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко заявив, що 500 тисяч українців мають порушення слуху, але це не повинно обмежувати їх в можливостях користуватися сервісами, які надає українська держава, зокрема Міністерство внутрішніх справ. 

«Головний наш сервіс - це питання безпеки громадян. Це можливість оперативно викликати на допомогу поліцію чи рятувальників. Це питання заповнення документів, які необхідні для життя кожному громадянину України. Для людей із порушенням слуху має бути налагоджена ефективна комунікація, яка можлива виключно через використання сучасних технологій і електронних сервісів, які розроблені громадською організацією», - зазначив радник міністра. 

Антон Геращенко додав, що МВС буде надалі втілювати сервіси, які спрощуватимуть взаємодію і спілкування з громадянами. Кожен, хто має порушення слуху, не повинен відчувати себе покинутим.

«Вже відзнято ряд відеороликів, вони представлені в мережі Інтернет, які показують як на планшеті чи телефоні люди з порушенням слуху можуть звернутися до поліції чи рятувальників і отримати допомогу. А зараз ми будемо робити так, щоб ці сервіси були доступні в кожній області України», - сказав він. 

Нагадаємо, у Києві у 200 патрульних автомобілях є планшети зі спеціальним програмним забезпеченням, що дозволяє приймати звернення від людей з порушеннями слуху.

Департамент комунікації МВС України 

Схожі матеріали