Знання жестової мови дозволяють надавати якісні послуги людям з порушеннями слуху в сервісних центрах МВС
Адміністратори сервісних центрів МВС щойно завершили тренінги жестової мови як невід’ємного елементу розбудови безбар’єрного середовища і вже надають якісні послуги громадянам, які цього потребують.
Жестова мова для адміністраторів сервісних центрів МВС – це новий підхід в наданні адміністративних послуг людям із порушеннями слуху та/або мовлення.
Працівники, які відвідали тренінг, із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують.
Зокрема, адміністраторка з Хмельниччини Олександра вчора була на навчанні, вона уміло засвоїла знання і вже застосувала їх на практиці.
За послугою обміну посвідчення водія до сервісного центру МВС звернувся пан Олександр, який з народження має порушення слуху та мовлення. Адміністраторка привіталась і попросила документи для отримання послуги мовою жестів, як її вчили. Клієнт послугу отримав швидко. Новеньке посвідчення водія в його руках тому підтвердження.
Головний сервісний центр МВС


