Сегмент державних е-сервісів системи МВС стрімко нарощує спроможності, – Ігор Бондаренко
Попри війну, Україна досягла значних успіхів у створенні доступних цифрових сервісів: переходить у безособистісний формат бюрократична процедурна компонента взаємодії громадянина і держави, автоматизуються організаційні й управлінські процеси у багатьох відомствах. Очевидні переваги нових інструментів, зокрема порталу «Дія», багато наших співгромадян оцінили, коли вимушено через агресію рф виїхали за кордон. Серед лідерів цифрової трансформації – система МВС України.
Про результати функціонального «апгрейду» й нові актуальні проєкти правоохоронного відомства в інтерв’ю онлайн-виданню «Обозреватель» розповів заступник міністра внутрішніх справ України Ігор Бондаренко.
Головне завдання поточної цифрової трансформації складових МВС України, на думку Ігоря Бондаренка, це оптимізація і автоматизація діяльності складових МВС, відходячи у процесі від речей фрагментарних до системності. Це усвідомлена інформатизація, що дозволяє створити сучасні сервіси для людей.
«Відомо, що перші документи і послуги, які з’явилися в «Дії», були нашими, тобто генерувалися підрозділами системи МВС. Кількісно вони і досі переважають. Тобто, «пілот» «Дії» ґрунтувався й на нашому фундаменті. Це приклад партнерської синергії, в результаті якої люди отримали зручний інструмент-сервіс, продукт переосмислення функціонального підходу до діяльності. Зараз сегмент державних е-сервісів стрімко нарощує спроможності», – розповідає «Обозревателю» заступник міністра внутрішніх справ.
Він підкреслює, що Україна вже дев’ятий місяць протистоїть ворогові, забезпечуючи всі сфери життєдіяльності країни та ще й встигаючи реалізовувати сучасні технологічні рішення. На його переконання, після нашої перемоги державні сервіси отримають подальше оновлення. Вже навіть готують відповідні плани.
Докладніше з інтерв’ю із Ігорем Бондаренком можна ознайомитися за посиланням: https://bit.ly/3GVD01s.
Департамент комунікації МВС України

