Понад 800 тисяч викликів за 7 місяців: результати роботи Служби 112

clock
10.02.2024 10:30

Єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації нині доступний для жителів Києва та ще шести областей: Вінницької, Житомирської, Київської, Львівської, Черкаської та Чернігівської. 

Сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 – це про комфорт та доступність для громадян.

Один виклик дає можливість отримати допомогу одразу кількох служб, що значно пришвидшує процес надання допомоги.

На 112 можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення, за допомогою відеозв’язку. Наші фахівці володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 9 тисяч таких викликів. 

До кінця цього року плануємо зробити лінію 112 доступною по всій території України.

Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними.

Департамент комунікації МВС України

Схожі матеріали