Фінішували навчання диспетчерів екстрених служб 112
Сьогодні у м. Києві пройшов останній з шести тренінгів організованих Міністерством внутрішніх справ України спільно з Фондом ООН у галузі народонаселення України (UNFPA) та Національною поліцією України для операторів лінії 102, диспетчерів та інших працівників чергових служб Національної поліції України щодо відпрацювання навичок комунікації з питань домашнього, гендерно-зумовленого насильства в умовах кризи, спричиненої збройною агресією російської федерації проти України.
Загалом у жовтні-листопаді цього року навчання пройшли 125 представників та фахівців лінії 102 з усієї України, у тому числі із територій, де ведуться активні бойові дії та деокупованих територій.
Проблема домашнього насильства під час війни не стає менш важливою, іноді навіть навпаки. Як показує світова практика, екстремальні ситуації лише загострюють проблеми людей, які до цього мали місце та в цілому підвищують рівень толерантності суспільства до насильства, як такого.
Саме оператори лінії 102, диспетчери є першими з ким контактує особа, що потрапила у ситуацію домашнього насильства. І саме від них залежить те, наскільки своєчасно та якісно постраждалій особі буде надано необхідну допомогу.
Якісне та професійне надання послуг у сфері протидії домашньому насильство для МВС завжди було і залишається одним із пріоритетних завдань, зберегти та підвищити рівень комунікації з населенням під час війни це зберегти довіру людей до державних органів та надати максимальну допомогу та підтримку.