10 місяців в Україні працює єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації – 112
За цей час оператори опрацювали майже 1,4 мільйона викликів громадян. Переважна більшість звернень належали до компетенції поліції.
За номером 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб. Це значно пришвидшує процес реагування, а відтак покращує рівень безпеки громадян.
Фахівці лінії володіють іноземними мовами, а також приймають виклики жестовою мовою через відеозв’язок, зокрема, таких звернень надійшло понад 12,7 тисяч.
Зараз номер доступний для мешканців Києва і Київської області, а також Вінницької, Житомирської, Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Івано-Франківської, Закарпатської, Черкаської та Чернігівської областей.
Працюємо над тим, щоб запровадити роботу лінії і в інших регіонах.
Продовжуємо дбати про безпеку та комфорт громадян.
Департамент комунікації МВС України