1. Вид та назва регуляторного акта
Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512» (далі – регуляторний акт).
2. Назва виконавця заходів повторного відстеження
Міністерство внутрішніх справ України.
3. Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття регуляторного акта є:
забезпечення якісного та об’єктивного процесу проведення перевірки технічного стану транспортних засобів суб’єктами здійснення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (далі – суб’єкти ОТК);
запобігання порушенню суб’єктами ОТК законодавства у сфері обов’язкового технічного контролю;
унеможливлення видачі протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів без здійснення такої перевірки.
4. Строк виконання заходів з повторного відстеження результативності регуляторного акта
Виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта проводилося в період з 24 травня 2020 року по 24 травня 2021 року.
5. Тип відстеження
Періодичне відстеження результативності акта.
6. Методи одержання результатів відстеження
Для проведення періодичного відстеження результативності регуляторного акта використовувався статистичний метод одержання результатів.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Результати відстеження регуляторного акта одержано на підставі аналізу інформації, що передається суб’єктами ОТК, шляхом порівняння статистичних даних.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта |
Значення 2017 року (базове) |
Значення 2018 року (повторне) |
Значення 2021 року (періодичне) |
Передано до Єдиного державного реєстру МВС інформації про виданні: 1) протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів; 2) акти невідповідності технічного стану транспортного засобу; 3) протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, виданні з порушенням вимог законодавства у сфері здійснення обов’язкового технічного контролю |
66 397 |
630 586 |
805 589 |
776 |
7 143 |
21 557 |
|
367 |
890 |
862 |
|
Розмір надходжень до державного та місцевого бюджетів |
Упровадження регуляторного акта не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання та не спричинило додаткових витрат з Державного бюджету України |
||
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія регуляторного акта |
Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють перевірку технічного стану транспортних засобів під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів |
||
Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог регуляторного акта |
Дія регуляторного акта не призвела до підвищення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог акта |
||
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акта |
Високий рівень поінформованості забезпечувався шляхом розміщення регуляторного акта на офіційному вебсайті Міністерства внутрішніх справ України. |
9. Оцінка можливих результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами періодичного відстеження (порівняно з результатами базового та повторного відстеження) спостерігається динаміка збільшення кількості переданої інформації суб’єктами ОТК до Єдиного державного реєстру МВС.
Зокрема, його реалізація сприяла забезпеченню об’єктивності проведення перевірок технічного стану транспортних засобів суб’єктами ОТК, підвищення якості таких перевірок, а також запобігання порушень суб’єктами ОТК законодавства у сфері обов’язкового технічного контролю та унеможливлення видачі протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів без здійснення такої перевірки.
Міністр внутрішніх справ України | Денис МОНАСТИРСЬКИЙ |