Перші кроки у небо: як курсанти Кременчуцького льотного коледжу сіли за штурвали і що побачили журналісти з кабіни Мі-2

clock
02.09.2021 16:38

Під такою назвою на сайті «Кременчуцька газета» вийшли стаття і сюжет про проведення навчальних польотів курсантами Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ.

У перший день навчального року разом із першим проректором ХНУВС полковником поліції Дмитром Швецем і директором коледжу Русланом Яковлевим аеродром «Велика Кохнівка» у м. Кременчук відвідали журналісти та головний редактор сайту Олег Булашев. Пропонуємо ознайомитися зі статтею:

Після трьох років навчання теперішні курсанти почали літати, а ті, хто вступив зараз, будуть вперше з інструктором підійматися у небо вже після другого курсу.

Багато років курсанти Кременчуцького льотного коледжу лише вивчали теорію і довго чекали, поки прийде черга відлітати практичну програму і стати пілотом. З переходом коледжу з системи Міносвіти в систему Міністерства внутрішніх справ ситуація докорінно змінилася. Курсанти почали літати. Як це відбувається, дізналася «Кременчуцька газета», головний редактор якої Олег Булашев також навчався на пілота в Кременчуцькому льотному коледжі.

Як каже директор коледжу Руслан Яковлев, після трьох років навчання теперішні курсанти почали літати, а ті, хто вступив зараз, будуть вперше з інструктором підійматися у небо вже після другого курсу і мають налітати 145 годин.

Усі курсанти, хто сьогодні підіймається в небо, на аеродромі «Велика Кохнівка» проходять курс наземної підготовки. Пілот-інструктор Юрій Рубаник каже, що спільно з курсантами розробляє маршрути польотів, прокладає їх на картах, займається всім необхідним для підготовки курсантів до польоту.

«Ми маємо прокласти маршрут до аеродрому Кіровограду та Кривого Рогу. Летітимемо не нижче 400 м», – зазначає Ю. Рубаник.

Самі курсанти кажуть, що їм слід налітати не менше 45 годин на Мі-2. Потім вони отримають усі документи і потраплять до структури МВС. Там їх планують перевчити на вертоліт Airbus.

«31 годину 40 хвилин я на сьогодні налітав. Я з династії пілотів. Батько і брат пілоти...

Першій політ зробив сам на 17 годинах нальоту. Було захоплююче. Емоції переповнювали», – каже курсант Микита Живиця.  

Саме з Ю. Рубаником та М. Живицею журналісти «Кременчуцької газети» піднялися в небо на одному з вже п’яти вертольотів Мі-2.

З висоти пташиного польоту ми розглянули Молодіжний та Нафтопереробний завод, подивилися на поля навколо Кременчука і інфраструктуру міста.

«Політ пройшов гарно. Помилок не допущено», – вже після приземлення розповів про дії курсанта Ю. Рубаник.

Він каже, що у курсантів після польотів прямо таки ростуть крила.

«Вони до нас приходять щасливими, а коли підіймаються в небо, то взагалі щастю немає меж. Ми їх навчаємо, як має бути, а життя навчить тому, що є...

Якщо подивитися фільм «Криголам», то там дії пілотів взагалі різняться від реалій. Це побачить будь-який пілот чи експерт з авіації... а правильний фільм «В бій йдуть одні старики»...

Ми маємо пишатися нашими випускниками і нехай вони не забувають рідний коледж», – каже пілот-інструктор Юрій Рубаник.

І дійсно, ми – кременчужани, маємо пишатися тому, що в нас є такий унікальний навчальний заклад, як Кременчуцький льотний коледж, який підготував пілотів для понад 70 країн світу.

Після занепаду, у сьогоднішній час, маємо розквіт коледжу.

«Ми йшли до цього і йтимемо далі. Зупинятися не збираємося», – заявив Дмитро Швець – перший проректор Харківського національного університету внутрішніх справ, до складу якого кілька років тому увійшов Кременчуцький льотний коледж.

Р. Яковлев каже, що наступним кроком в майбутнє стане отримання навчальним закладом французьких вертольотів Airbus, запуск тренажеру Airbus, проведення капремонтів гуртожитків та столових коледжу, а також покращення його матеріально-технічної бази.

Олег Булашев

Матеріал за посилання: https://kg.ua/news/pershi-kroki-u-nebo-yak-kursanti-kremenchuckogo-lotnogo-koledzhu-sili-za-shturvali-i-shcho

Відеосюжет за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=udrTU3ZMQEA

ВЗГ ХНУВС

Схожі матеріали