Сервісні центри МВС використовують здобуті знання на тренінгу щодо етики взаємодії з людьми з інвалідністю

clock
07.11.2023 10:20

Тільки нещодавно адміністратори сервісних центрів МВС Києва пройшли тренінг «Водіння без бар’єрів: етика взаємодії з людьми з інвалідністю», і вже мали змогу впевнитись в користі здобутих навичок.

Так на днях, для складання теоретичного іспиту до одного з сервісних центрів завітала Людмила Піскунова, одна з перших учнів флагманського проекту МВС «Автошколи для людей з інвалідністю».

Попри отриману 15 років тому в ДТП травму, Людмила успішно завершила перший етап навчання. Тож усміхнена та задоволена поділилась враженнями від візиту: 

«Не відчула дискомфорту. Пересувалась приміщенням сама, без зайвої допомоги. Теорію складала на спеціально відведеному місці, доречі знайшла його одразу і без проблем. Чесно скажу — хвилювалась, але не через незручності, а через іспит. Адміністратори привітні. Загалом враження чудові. Так тримати!».

«Знання, що отримали під час тренінгу є безцінними. Як адміністратор розумію, що в подальшому, людей з інвалідністю, через військову агресію, серед наших клієнтів побільшає. Підготовка надала мені чітке розуміння, як потрібно спілкуватись та поводитись, які терміни та вислови вживати, а які ні. Відкриттям для мене були численні допоміжні пристрої реабілітації та налаштування автомобілів, що значно полегшують життя, надають можливість вільно пересуватись. Особливо корисно було навчитись техніці допомоги особам з інвалідністю та методів їх переміщення. Тепер я точно не розгублюсь, якщо знадобиться допомога при переміщенні людини з інвалідністю з крісла колісного в автомобіль для складання практичного іспиту або навпаки», — прокоментував адміністратор Сергій.

Нагадаємо, що 30 жовтня в сервісному центрі МВС № 8041 м. Києва відбувся тренінг «Водіння без бар’єрів: етика взаємодії з людьми з інвалідністю» за ініціативи Міністерства внутрішніх справ України.

Навчання пройшли вже 28 інструкторів та екзаменаторів з Дніпра, Кам’янець-Подільського, Києва, Кропивницького, Львова та Одеси. Експерти розповіли про етичне спілкування і найкращі практики підтримки та допомоги слухачам інклюзивних автошкіл. Метою заходу було навчити інструкторів інклюзивних автошкіл, як взаємодіяти з людьми з інвалідністю.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію знаходьте на сайті.

Головний сервісний центр МВС України

Схожі матеріали