Звіт про базове відстеження результативності Наказу №255/369/132/344 "Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів"

 

Звіт про базове відстеження результативності

наказу Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016  року
№ 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку»

  1. Вид та назва регуляторного акта

Наказ Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку».

  1. Назва виконавця заходів відстеження

Міністерство внутрішніх справ України.

  1. Цілі прийняття акта

Регуляторний акт розроблено відповідно до статті 15 Закону України «Про дорожній рух», постанов Кабінету Міністрів України від 20 травня
2009 року № 487 «Про затвердження Порядку підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів», від 20 травня
2009 року № 490 «Про затвердження Порядку державної акредитації закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та атестації їх спеціалістів» та від 02 березня 2010 року № 229 «Про затвердження Типової навчальної програми підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів».

Цілями регуляторного акта є приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та створення належних умов для якісної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.

  1. Строк виконання заходів відстеження

Аналізом регуляторного впливу до акта передбачалось проведення заходів з базового відстеження результативності акта до набрання чинності цим актом шляхом аналізу статистичних даних.

За статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», якщо для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності може бути здійснене після набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

Для відстеження результативності акта використовувалися виключно статистичні дані, тому базове відстеження результативності здійснювалося після набрання чинності цим регуляторним актом з 19 червня 2017 року по  18 липня 2017 року.

  1. Тип відстеження

Базове відстеження результативності акта.

  1. Методи отримання результатів відстеження

Відстеження результативності регуляторного акта здійснено шляхом аналізу інформації щодо кількості виданих сертифікатів про державну акредитацію закладу, що здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестованих спеціалістів, які здійснюють таку підготовку.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Результати відстеження зазначеного регуляторного акта одержані на підставі аналізу даних, отриманих з Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості виданих сертифікатів про державну акредитацію закладів, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестованих спеціалістів, які здійснюють таку підготовку.

  1. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Упровадження акта не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання.

Видання та впровадження регуляторного акта не спричинило додаткових витрат з Державного бюджету України.

Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.

Дія акта не призвела до підвищення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог акта.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з  основних положень регуляторного акта високий і забезпечувався шляхом розміщення наказу на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України.

Забезпечення належних умов для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів до набрання чинності акта не було можливим у зв’язку з невідповідністю нормативно-правових актів МВС чинному законодавству.

З дня набрання чинності цим регуляторним актом за результатами аналізу даних у період з 27 травня 2016 року по 18 липня 2017 року:

акредитовано навчальних закладів з подальшою видачею сертифікатів про державну акредитацію закладу, що здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, – 855;

атестовано спеціалістів які здійснюють підготовку, перепідготовку водіїв транспортних засобів, – 1468 чоловік.

 

9. Оцінка реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

На підставі результатів базового відстеження результативності цього регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація сприяє належному врегулюванню питання приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та забезпечує належні умови для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.

 

 

Міністр внутрішніх справ України                                          А. Б. Аваков