Протидія дезінформації, медіаграмотність та робота в соціальних медіа: як органи державної влади використовують новітні комунікаційні інструменти

clock
16.05.2024 14:00

Днями у столиці відбувся Комунікаційний форум МВС, у якому взяли участь близько 130 представників Національної поліції, ДСНС, Національної гвардії, Державної прикордонної та міграційної служб, а також Головного сервісного центру МВС. На заході разом із запрошеними комунікаційними експертами обговорили основні виклики та загрози для державних органів, які виникають у соціальних медіа під час війни. 

Форум став платформою для глибокого аналізу та обміну досвідом у сферах протидії дезінформації, розвитку медіаграмотності, а також використання новітніх цифрових інструментів в комунікаціях. 

Зокрема, присутні розглянули поняття дезінформації та як з нею боротися на прикладі справжніх кейсів. 

Заступниця керівника Центру протидії дезінформації при РНБО України Аліна Бондарчук зазначила, що наразі ворог активно використовує фейки у соцмережах, розповсюджуючи інформацію, яка дискредитує українських посадовців та відомства. Саме тому, комунікаційні підрозділи державних органів мають вже зараз напрацьовувати стратегії, які дозволять протидіяти цьому. 

Своєю чергою, начальник управління Департаменту кіберполіції НПУ Євгеній Панченко наголосив на важливості протидії пропаганді країни-агресора в інтернеті та блокування каналів, якими поширюються російські наративи. Також він докладніше розповів про те, як ворог використовує ботоферми та створює діпфейки: 
 
«Через війну ворог розповсюджує безліч фейків у нашому суспільстві, намагаючись підірвати довіру до органів державної влади. Тому ми повинні протидіяти цьому і бути готовими до майбутніх викликів». 

Додатково на Форумі обговорювалась роль сучасних соціальних мереж і технологій у формуванні публічної думки, зокрема через SMM стратегії та використання цифрових платформ. 
 
«Увага до України зросла після повномасштабного вторгнення, тому державна комунікація суттєво змінилася, тепер ми орієнтуємося і на іноземну аудиторію», – розповів голова United 24 Media Валентин Панюта. Також він наголосив на важливості стратегічного планування комунікаційних заходів. 

Стратег Міністерства оборони України Артем Шевчук докладніше розповів про те, як краще органам державної влади вибудовувати комунікацію у соціальних мережах та як правильно реагувати та виходити з комунікацією у випадку екстрених ситуацій. 

Нагадаємо, 15 травня у Києві пройшов Форум комунікаційників з нагоди 32-річниці створення комунікаційних підрозділів системи МВС. Захід відбувся за сприяння Посольства Канади в Україні та Проєкту стабілізації поліцейської діяльності (PSP). 
 
Під час Форуму Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко відзначив роботу комунікаційників системи МВС та вручив їм нагороди та цінні подарунки.

Департамент комунікації МВС України

Схожі матеріали