Адміністратори сервісних центрів МВС опановують жестову мову
Тренінги жестової мови як невід’ємного елементу розбудови безбар’єрного середовища проводяться в сервісних центрах МВС.
На Хмельниччині відбувся тренінг з вивчення основ жестової мови: «Жестова мова для адміністраторів сервісних центрів МВС» – новий підхід в наданні адміністративних послуг людям із порушеннями слуху та/або мовлення.
Працівники, які відвідали тренінг, із задоволенням зазначають, що зрозуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують.
«Однозначно цей тренінг допоможе нашим адміністраторам у їх повсякденній роботі, адже щодня вони зустрічають різних людей, котрим необхідно отримати наші послуги, і їх потрібно зрозуміти», — каже заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Хмельницькій області Віталій Ковальчук.
Головний сервісний центр МВС