У Кривому Розі запрацював відокремлений пункт реєстрації КНЕДП – АЦСК МВС України

clock
31.05.2021 17:01

У Кривому розі у Центрі адміністративних послуг «Віза» відкрили відокремлений пункт реєстрації №057 кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг – акредитованого центру сертифікації ключів Міністерства внутрішніх справ України.

В Україні це перший та поки що єдиний ЦНАП, який надаватиме кваліфіковані електронні довірчі послуги відповідно до Договору доручення з МВС. А для МВС – це перший відокремлений пункт реєстрації, який обслуговує усіх замовників поза межами м. Київ.

Звернувшись до фахівців пункту, мешканці Кривого Рогу зможуть безкоштовно отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, зокрема, оформити кваліфікований електронний підпис (КЕП) та електронні печатки, скасувати або заблокувати сертифікати КЕП безпосередньо у адміністратора. Донедавна у Кривому Розі кваліфіковані електронні довірчі послуги надавалися лише в одному пункті обслуговування АЦСК Державної податкової служби.

У  відокремленому пункті   реєстрації  працює 6  фахівців,  з них  4 – адміністратори реєстрації та спеціаліст,  відповідальний за захист інформації. 

Роботу пункту оцінили перші користувачі. Сімейний  лікар Ольга Чех оформила тут КЕП.

«КЕП дає можливість підписувати мені електронні картки, направлення пацієнтам, а у майбутньому – лікарняні листи. Це досить комфортно, тому що все захищено, і  людям не потрібно буде чекати в  чергах, надавати паперові листи. Пацієнти  в електронному вигляді  зможуть отримати електронні рецепти та направлення до вузьких спеціалістів. Сама процедура отримання  КЕПу  зручна та  швидка», - зазначила О.Чех.

Кваліфікований електронний підпис — аналог власноручного підпису. Будь-який документ, підписаний КЕП, рівнозначний паперовому з підписом від руки. Використання КЕП  забезпечує: 

·         юридичну силу електронних документів;

·         конфіденційність інформації (додаткові можливості шифрування документів);

·         удосконалення бізнес-процесів – ведення електронного документообігу, укладення договорів, оформлення платіжних документів, проведення численних комерційних операцій;

·         доступ до державних реєстрів та ресурсів;

·         роботу з електронним документообігом, зокрема для обміну інформацією в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади;

·         підписання звітності в електронній системі казначейства;

·         можливість здійснення закупівель через систему Prozorro;

·         розвиток та впровадження нових механізмів цифрової взаємодії.

Для користувачів КЕП – це можливість дистанційно отримувати адміністративні та інші публічні послуги без черг та без зайвих відвідувань державних установ.

Довідково. Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг - акредитований центр сертифікації ключів МВС України налічує 34 введених в експлуатацію відокремлених пунктів реєстрації, чотири з яких обслуговують усіх підписувачів, зокрема, фізичних та юридичних осіб, а також представників органів державної влади та самоврядування, за такими адресами:

·         м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 (приміщення прохідної, 2 поверх, кабінет № 2) - Відокремлений пункт реєстрації № 001 КНЕДП - АЦСК МВС України;

·         м. Київ, вул. Лук'янівська, буд. 62, приміщення № 407/9 - Відокремлений пункт реєстрації № 031 КНЕДП - АЦСК МВС України в Головному сервісному центрі МВС України;

·         м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, буд.1, зал № 2, робоче місце № 27 -  Відокремлений пункт реєстрації № 057 КНЕДП - АЦСК МВС України в Центрі адміністративних послуг "Віза" виконавчого комітету Криворізької міської ради;

·         м. Київ, вул. М. Бойчука, буд. 1А, приміщення № 12 - Відокремлений пункт реєстрації № 058 КНЕДП - АЦСК МВС України в ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНИХ ПОСЛУГ".

 

Схожі матеріали