У Полтаві Арсен Аваков відвідав Центр управління нарядами поліції (ФОТО)

clock
05.03.2016 11:25

 

Завдяки упровадженню сучасної централізованої системи в Полтавській області працівники Call-центру щодоби приймають близько тисячі звернень.

На єдину безкоштовну цілодобову лінію «102» надходять не лише повідомлення про злочини та правопорушення. Громадяни інформують поліцію про підозрілих людей або виявлені предмети.

Крім того, оператори Call-центру надають мешканцям сервісні послуги: підказують телефонні номери різних екстрених служб, відомств або організацій, тощо.

Під час презентації Центру очільник поліції області Олег Бех повідомив керівнику МВС, що у цілодобовому режимі працюють дев’ять автоматизованих телефонних ліній.

Оператори приймають дзвінки від громадян та передають їх диспетчерам, які, в свою чергу, спрямовують патрульні наряди та слідчо-оперативні групи на виклики.

Арсен Аваков поспілкувався з працівниками та відмітив умови матеріально-технічного забезпечення й злагодженість роботи персоналу.

Департамент комунікації Національної поліції України

 

Схожі матеріали