Сервісні центри МВС презентували посібник зі стандартів комунікації з населенням (ФОТО)
У рамках проведення реформи сервісних центрів МВС представникам структурних підрозділів МВС та центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує та координує міністр внутрішніх справ, був презентований посібник для внутрішнього користування всередині державної структури «Стандарти комунікації з клієнтами сервісних центрів МВС». Він розроблений командою комунікацій сервісних центрів МВС за підтримки Консультативної місії Європейського союзу в Україні.
У посібнику за прикладами корпоративних структур об’єднані візуальні, етичні та комунікаційні стандарти сервісних центрів МВС. В ньому викладено загальну інформацію про установу, історію її розвитку, навчальні матеріали та професійні поради тощо.
Презентацію розпочала заступник міністра внутрішніх справ Тетяна Ковальчук, наголосивши на важливості впровадження такого проекту в рамках Стратегії розвитку системи Міністерства внутрішніх справ України до 2020 року.
«Розробка такого посібника – це один із прикладів, що може бути використаний при впровадженні комунікаційних стандартів у державних установах. Довіра громадян - один з головних показників дієвості реформи, що вибудовується, в першу чергу, завдяки ефективній комунікації та роботі кожного працівника структури», - наголосила заступник міністра внутрішніх справ.
Вона також наголосила на важливості взаємного обміну досвідом між центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує та координує міністр внутрішніх справ України.
Начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій відзначив, що створення такого посібника – лише один із кроків якісної та ефективної комунікації державної структури з громадянами.
«Наразі перед нами стоїть важливе завдання імплементації напрацьованого в щоденну роботу кожного працівника сервісних центрів МВС шляхом проведення навчальних проектів та тренінгів», - додав він.
Глава сервісних центрів МВС переконаний, що, маючи єдине розуміння основних принципів роботи структури, ми можемо забезпечити громадянам по всій країні надання якісного державного сервісу.
Голова Консультативної місії ЄС в Україні Кястутіс Ланчінскас зазначив, що майже кожен громадянин користується послугами сервісних центрів МВС – реєструє авто чи складає іспит на право керування транспортним засобом.
«З огляду на це надзвичайно важливою умовою успішної роботи сервісних центрів МВС є забезпечення високого рівня комунікаційних навичок їх співробітників та їх вміння справлятися зі стресовими ситуаціями. Прогрес сервісних центрів МВС в цих напрямках є гарним прикладом для всіх державних установ України», - сказав він.
Голова КМЄС нагадав, що півтора роки назад Консультативна місія Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine) організувала комплексну програму підготовки персоналу сервісних центрів МВС, а потім підтримувала перших учасників навчального курсу, доки вони ділилися з колегами з усіх 24-ох регіонів України нещодавно отриманими знаннями з вирішення проблемних ситуацій, що можуть виникнути під час робочого процесу.
«Ми також допомогли у розробці ряду спеціальних стандартів комунікації для сервісних центрів МВС. Після створення контакт-центру для обслуговування громадських запитів, Консультативна місія Європейського Союзу в Україні профінансувала комунікаційну кампанію з метою донесення факту наявності подібного сервісу до широкого загалу. Цей посібник є ще одним важливим розділом цього процесу», - додав він.
Керівник відділу зв’язків з громадськістю Головного сервісного центру МВС Інга Вишневська зупинила увагу присутніх на методології створення такого матеріалу, аспекті формування у співробітників єдиного сприйняття державної структури як бренду. 2200 екземплярів книги були надруковані і поширені серед співробітників фронт-офісів територіальних сервісних центрів МВС усіх регіонів.
Переглянути електронну версію посібника можна за посиланням: https://issuu.com/59382/docs/hsc-book-2018-web.compressed
Департамент комунікації МВС України
за матеріалами прес-служби ГСЦ МВС України
фото Андрія Новицького