17 червня відбулася робоча зустріч представників Громадської ради при МВС України з керівництвом Головного Сервісного центру МВС України

clock
22.06.2016 13:53

Очільник Сервісного центру МВС Владислав Криклій описав роботу Сервісного центру та зазначив, що він максимально відкритий до співпраці з громадськістю.
"В Україні, не зважаючи на роботу патрульних поліцейських, зросла кількість ДТП і смертей на дорогах. Тому культуру дотримання учасниками дорожнього руху Правил дорожнього руху треба прививати ще на рівні автошкіл", – зазначив керівник.

Сервісний центр готовий долучати представників громадськості до Державних акредитаційних комісій, що акредитуватимуть автошколи.
Представників Громадської ради і громадських активістів, що були присутні на зустрічі, бентежить те, що в областях з’явилися так звані "рішатєлі", які за гроші беруться працевлаштовувати бажаючих на посади в Сервісних центрах.
"На прийняття кадрів в областях не впливатиме ні очільник області, ні хтось інший. Перший етап відбору – це зріз знань. І поки претендент не набере балів на цьому етапі - далі процес не рухається", - зазначив Владислав Криклій.
Також керівництво Головного Сервісного центру МВС України звернулося з проханням до Громадської ради щодо надання підтримки змін цілого ряду нормативних документів - вимоги сьогоднішнього суспільства постійно ростуть, тому правила роботи мають їм відповідати.
Зустріч була дуже плідною, на якій обговорили цілий ряд наболілих питань, що вимагають негайного вирішення.

«Разом з Владиславом Криклієм ми домовилися, що він буде приймати участь у засіданнях Громадської ради, якщо питання, що розглядатимуться, матимуть відношення до роботи Сервісного центру. Також він запросив проводити засідання у них і максимально допомагати реалізовувати реформування Сервісного центру», - зазначив голова Громадської ради при МВС України Володимир Мартиненко.

 

 

Схожі матеріали