У сервісних центрах МВС оновлено систему Е-запису: що потрібно знати, щоб отримати послугу

clock
06.04.2025 10:00

Всі сервісні центри МВС перейшли на нову систему електронного запису для отримання послуг. Вона повністю автоматизована, захищена від ботів і зовнішнього втручання. 

Зареєструватися для отримання послуги можна:

Запис є повністю індивідуальним, у разі виявлення розбіжностей у документах — у наданні послуги відмовлять. 

Також у новій системі «Е-запису» встановлено обмеження на кількість реєстрацій! 

Попередній запис можливо здійснити:

фізичній особі – чотири рази на календарний місяць;

юридичній особі (представнику) – чотири рази на день.

У разі запізнення Ваш запис буде скасовано! Здійснений запис можна скасувати самостійно не пізніше ніж за 2 години до вказаного часу. Записи на крайню дату (21-ий день) стають доступні кожного нового дня о 00:00. Скасовані записи рандомно з’являються в терміналі з новими номерами та потрапляють у загальний доступ.

Якщо не вдається зареєструватись у систему «Е-запис» на бажану послугу, така послуга може бути отримана/замовлена онлайн через Портал Дія. Документи можна також отримати засобами поштового зв’язку. 

Послуги, які можна отримати через електронні сервіси:

  • відновлення/обмін посвідчення водія;

  • замовлення наявних у ТСЦ МВС номерних знаків;

  • внесення/виключення відомостей про належного користувача транспортного засобу;

  • продовження відповідального зберігання номерного знаку;

  • купівля-продаж транспортного засобу (перереєстрація транспортного засобу на підставі договору купівлі-продажу, укладеного через Портал Дія).

Зверніть увагу! Реєстрація для отримання послуг з експертного дослідження відбувається через сайт Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України.

Детальніше — на інфографіці.

 

Департамент комунікації МВС України

 

Схожі матеріали