Повідомляйте про незаконні дії в сервісних центрах МВС
Головний сервісний центр МВС реалізовує антикорупційні програми та своєчасно реагує на можливі факти, пов’язані з корупційними діями. У випадку якщо ви стали свідком прояву корупції – зверніться за відповідними каналами зв’язку:

• електронна пошта – [email protected]
• номер телефону – (044) 272-45-06
• електронна форма на сайті
Також можна повідомити до управління запобігання корупції МВС України. Канали зв’язку для повідомлення про корупцію:
• телефон «спеціальної гарячої лінії» – (044) 254-73-94
• електронна пошта – [email protected].
Якщо ви помітили прояви незаконних дій у сервісних центрах МВС або вам пропонували вчинити неправомірні дії, не соромтесь звертатись за спеціальними каналами зв’язку.
Пам’ятайте – кримінальна відповідальність передбачається як для тих, хто вимагає хабар, так і для тих, хто його пропонує. Не звертайтеся до будь-яких «посередників», які за «винагороду» обіцяють допомогти в отриманні послуг, що надають сервісні центри МВС.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Facebook та Instagram. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію знаходьте на сайті.
Департамент комунікації за матеріалами
Головного сервісного центру МВС України