Понад 23 000 дзвінків жестовою мовою опрацювали оператори Служби 112, - Леонід Тимченко
Про це в етері Національного телемарафону «Єдині новини» повідомив заступник Міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко.
Він нагадав, що служба екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112 розпочала свою роботу з липня 2023 року. За 2024 рік опрацьовано майже 4 мільйони викликів. Усього за період запровадження роботи комунікаційних центрів Служби, які функціонують у Києві, Львові та Дніпрі, опрацьовано понад 4,6 мільйона викликів від громадян.
Леонід Тимченко зазначив, що до кінця весни 2025 року планується запуск регіонального центру в Одесі, що забезпечить функціонування Служби 112 у південному макрорегіоні та дозволить завершити розгортання мережі по всій території України.
Заступник Міністра нагадав, що люди, які мають порушення слуху та мовлення, також можуть зв’язатися із операторами контакт-центру Служби 112. Лише за 2024 рік фахівці комунікаційних центрів опрацювали понад 16 тисяч дзвінків жестовою мовою, з моменту запуску центрів було прийнято понад 23 тисячі таких звернень.
«Для цього необхідно надіслати коротке смс-повідомлення на номер 112, в якому вказати, що потрібна допомога. Тоді людина, яка потребує допомоги, отримає зворотний зв'язок — короткий перехід на відеодзвінок. Після цього долучається оператор, який володіє жестовою мовою, активується відеокамера і вже здійснюється безпосереднє спілкування жестовою мовою», — пояснив Леонід Тимченко.
Окрім того, заступник Міністра внутрішніх справ розповів, що політика МВС спрямована на забезпечення роботою ветеранів, які отримали поранення під час бойових дій.
«Натепер у Службі 112 працюють 10 таких працівників. Один — у Києві, три — у Львові та шість — у Дніпрі. Наразі маємо 8 вакансій для таких спеціалістів у Києві та Дніпрі. Ми готові забезпечити робочими місцями ветеранів, які віддали своє здоров'я на полі бою», — зазначив Леонід Тимченко.
Департамент комунікації МВС України