Наказ Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку»
1. Вид та назва регуляторного акта
Наказ Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку».
2. Назва виконавця заходів відстеження
Міністерство внутрішніх справ України.
3. Цілі прийняття акта
Регуляторний акт розроблено відповідно до статті 15 Закону України «Про дорожній рух», постанов Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 487 «Про затвердження Порядку підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів», від 20 травня 2009 року № 490 «Про затвердження Порядку державної акредитації закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та атестації їх спеціалістів» та від 02 березня 2010 року № 229 «Про затвердження Типової навчальної програми підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів».
Цілями регуляторного акта є приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та створення належних умов для якісної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.
4. Строк виконання заходів відстеження
Строк виконання заходів з відстеження − із 29 січня 2018 року по 27 лютого 2018 року.
5. Тип відстеження
Повторне відстеження результативності акта.
6. Методи отримання результатів відстеження
Відстеження результативності регуляторного акта здійснено шляхом аналізу інформації щодо кількості виданих сертифікатів про державну акредитацію закладу, що здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестованих спеціалістів, які здійснюють таку підготовку.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Результати відстеження зазначеного регуляторного акта одержано на підставі аналізу даних, отриманих з Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості виданих сертифікатів про державну акредитацію закладів, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестованих спеціалістів, які здійснюють таку підготовку.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Упровадження акта не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання.
Видання та впровадження регуляторного акта не спричинило додаткових витрат з Державного бюджету України.
Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.
Дія акта не призвела до підвищення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог акта.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта високий і забезпечувався шляхом розміщення наказу на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України.
Забезпечення належних умов для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів до набрання чинності акта не було можливим у зв’язку з невідповідністю нормативно-правових актів МВС чинному законодавству.
Із дня набрання чинності цим регуляторним актом за результатами аналізу даних у період із 27 травня 2016 року по 2 лютого 2018 року:
акредитовано навчальних закладів з подальшою видачею сертифікатів про державну акредитацію закладу, що здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, – 1106;
атестовано спеціалістів, які здійснюють підготовку, перепідготовку водіїв транспортних засобів, – 6576 чоловік.
9. Оцінка реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі результатів базового відстеження результативності цього регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація сприяє належному врегулюванню питання приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та забезпечує належні умови для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.
Міністр внутрішніх справ України |
А. Б. Аваков |
_____ __________ 2018 року