Леонід Тимченко: «Оператори Служби 112 опрацювали вже понад 3,8 мільйона викликів»

clock
15.11.2024 10:00

Про це в етері Національного телемарафону «Єдині новини» повідомив заступник Міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко. Він нагадав, що служба екстреної допомоги населенню за єдиним номером 112 розпочала свою роботу з липня 2023 року з міста Київ.

«У подальшому до кінця 2023 року до Києва долучився повністю центральний макрорегіон. Із грудня 2023 року - місто Львів, а до квітня 2024 року весь західний макрорегіон, тобто всі регіони, які знаходяться в західній частині нашої країни. З вересня поточного року також долучилось місто Дніпро і східні регіони. І навесні наступного 2025 року ми плануємо долучити південний макрорегіон і центр його буде знаходитись в місті Одеса», - зазначив заступник Міністра.

Надважливою умовою запровадження єдиного номера виклику екстрених служб 112, наголосив він, було зменшити час на опрацювання викликів.

« Оператори служби 112 мають можливість одночасно долучити декілька екстрених служб. Це якраз те, що дозволяє нам пришвидшити надання екстреної допомоги, зокрема, якщо відбуваються прильоти ракет», - підкреслив Леонід Тимченко.

Тому служба 112 пришвидшує реагування, адже постраждалому, наприклад, від масованих обстрілів немає необхідності телефонувати в декілька екстрених служб – він може дзвонити одразу за номером 112.

У цілому по Україні станом на сьогодні працює 254 оператори в трьох Центрах служби 112. З них близько 30% спілкуються англійською мовою. І знання іноземних мов поряд із попереднім досвідом роботи оператором в екстрених службах є одним із пріоритетів при прийому на роботу оператора Служби 112.

«І це важливо, тому що номер 112 розповсюджений в першу чергу в Європі, він зрозумілий нашим гостям з ЄС». – зазначив заступник Міністра.

Крім того,  особливу увагу при відборі кандидатів в оператори служби 112 приділяють особам, які отримали поранення.

« Наприклад, 7% операторів, які працюють в нашому Центрі служби 112 в місті Дніпро мають статус учасника бойових дій і мають інвалідність. Крім того, в нас є оператори, які пересуваються на кріслах колісних. Для них створені всі необхідні умови, щоб вони могли опрацьовувати дзвінки і почувати себе комфортно в тих умовах, які сьогодні надаються в наших Центрах служби 112», - пояснив Леонід Тимченко.

Також люди з інвалідністю, які мають порушення слуху чи мовлення, можуть здійснити відеодзвінок на Службу 112 і такий дзвінок приймуть оператори, які володіють жестовою мовою.

Детальніше про роботу Служби екстреної допомоги 112 дивіться у відеосюжеті Національного телемарафону «Єдині новини».

Департамент комунікації МВС України

Схожі матеріали