Контраст
Шрифт
Телефон МВС
(044) 253-64-04
01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Повідомити про корупцію

Державна міграційна служба України

Чому в онлайн-черзі відсутні місця?

 

На жаль, штатна чисельність працівників та кількість робочих станцій у підрозділах міграційної служби обмежують нас у кількості громадян, яких можна записати до електронної черги. В іншому випадку ми не зможемо бути впевнені, що кожен хто записався, буде прийнятий не пізніше, як через 15 хвилин від настання часу, зазначеного у талоні (смс). Тому в окремих підрозділах дійсно можуть виникати ситуації, коли місць в онлайн-сервісі електронної черги немає. Особливо це актуально у період з лютого по липень, коли традиційно оформлюється найбільша кількість закордонних паспортів. Проте, відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі! Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні». Навіть якщо перші два варіанти зайняті, кожна особа може прийти протягом дня до підрозділу і записатися у поточну чергу. Щоправда, у цьому випадку доведеться почекати у підрозділі. Також важливо розуміти, що електронна черга, до якої можна записатися на сайті міграційної служби, не охоплює центри надання адмінпослуг, які утворюються органами місцевого самоврядування, однак у деяких містах ці установи вже приймають заяви на оформлення біометричних документів. Перелік ЦНАП, які вже надають такі послуги доступний за посиланням.

З якого віку можна оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

 

Кожен громадянин України має право на отримання паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Такий паспорт може бути оформлений з народження. З якого віку неповнолітня особа може особисто звернутись стосовно видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон? Неповнолітня особа, яка досягла шістнадцятирічного віку, може особисто звернутись стосовно видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

Яка інформація про підтвердження громадянства України неповнолітньої дитини надається під час оформлення їй документів, що підтверджують громадянство України?

 

Громадянство дітей пов’язується насамперед з громадянством їх батьків, а саме перебуванням у громадянстві України батьків дитини чи одного з них, а також фактом реєстрації місця проживання батьків дитини чи одного з них на території України на момент народження дитини. Так, громадянство осіб, які народилися в період з 13 листопада 1991 року (дата набрання чинності Закону України «Про громадянство України» в редакції від 8 жовтня 1991 року) і по 28 лютого 2001 року включно, якщо такі особи народилися в Україні або їх батьки чи один з них були громадянами України, визначається відповідно до Закону України «Про громадянство України» в редакції від 8 жовтня 1991 року та Закону України «Про громадянство України» в редакції від 16 квітня 1997 року. У разі непідтвердження вищезазначених фактів, один із батьків чи законний представник дитини має право звернутися до територіального підрозділу ДМС із заявою про набуття громадянства України даною категорією дітей за місцем проживання (такі діти можуть набути громадянство України відповідно до частини 3 статті 8 Закону чи статті 14 Закону). Положення статті 7 нині чинного Закону України «Про громадянство України» застосовуються до осіб, які народилися після 1 березня 2001 року (дата набрання чинності Закону). Відповідно до частини першої статті 7 цього Закону особа, батьки або один з батьків якої на момент її народження були громадянами України, є громадянином України. Місце народження особи в даному випадку не впливає на можливість набуття нею громадянства України: особа набуває громадянство України незалежно від того, народилася вона на території України чи за її межами. У такому випадку, один із батьків чи законний представник дитини може звернутися із заявою про набуття дитиною громадянства України за народженням до територіального підрозділу ДМС України за місцем проживання. Після прийняття рішення про набуття громадянства України особа отримує довідку про реєстрацію особи громадянином України.

Які правила оформлення документів для громадян з тимчасово окупованих територій?

 

Правила оформлення біометричних документів (паспорт для виїзду за кордон та ID-паспорт) є єдиними для всіх громадян України і затверджені постановами Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 (ID-паспорт) та від 7 травня 2014 р. № 152 (паспорт для виїзду за кордон). Важливим етапом оформлення будь-якого документа є ідентифікація особи, без якої жодна особа не може бути документована. Рішення щодо оформлення документа або про відмову в його оформленні приймається за результатами ідентифікації та перевірки належності особи до громадянства України.

Яким чином я можу продовжити посвідку на тимчасове проживання?

 

У разі закінчення строку дії посвідки документи для її обміну можуть бути подані не пізніше ніж за 15 робочих днів до дати закінчення строку її дії. Посвідка, що підлягає обміну, після прийому документів повертається іноземцю або особі без громадянства та здається ними під час отримання нової посвідки.

Який порядок оформлення ID-картки?

 

Порядок оформлення паспорта громадянина України у формі картки висвітлено на сторінці «Паспорт громадянина України (ID)». Чи обов`язково замінювати паспорт-книжечку на ID-картку? Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Однак у даний час законодавством передбачено обмін паспорта громадянина України зразка 1994 року на ID-картку за бажанням власника. Також ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна парпорта зразка 1994 року (втрата, крадіжка,псування, зміна прізвища або інших даних власника документа). Крім того, паспорт-книжечка обмінюється на ID-картку, якщо власним не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 або 45 років.

Біометричні документи

 

Біометричними називають документи, що посвідчують особу та містять електронний носій інформації, на якому записано інформацію про біометричні дані власника документу з метою його ідентифікації. Передбачається, що такі документи найбільш захищені від підробок та виключають можливість користування ними будь-якою особою, окрім власника. Головна ідея впровадження більш захищених документів, які забезпечують ідентифікацію особи - це суттєве підвищення захищеності суспільства від проявів злочинності та міжнародного тероризму. Біометричні паспорти набувають все більшого поширення у світі. Відповідно до інформації всесвітньої організації цивільної авіації (ICAO) більше 90 країн з 193 держав-членів ООН в даний час видають такі документи, при цьому ще більше двадцяти держав готові до впровадження таких документів в найближчі роки.

 
 
Подати звернення до Міністерства внутрішніх справ України

Переглянути