A
A
A

МВС підтримує прийняття Верховною Радою та підписання Президентом законопроекта 3314, який має на меті уточнення та виправлення деяких положеннь законодавства про кримінальні проступки

Цим Законопроектом приводиться у відповідність до законодавства про кримінальні поступки більше сотні інших законодавчих актів. 

Зокрема передбачено повернення відповідальності за керування транспортними засобами у нетверезому стані зі статусу кримінальних проступків до Кодексу про адміністративні правопорушення. 

Це обумовлено тим, що процедура документування кримінального проступку є значно складнішою та потребує  більше часу у порівнянні з документуванням факту керування в нетверезому стані при оформленні адміністративного правопорушення. 

У середньому на процедуру оформлення кримінального проступку поліцейські витрачали 6-8 годин, в той час як у випадку з адміністративною процедурою оформлення займає лише 2-3 години.

Водночас МВС та Національна поліція вважає за доцільне введення відповідальності за повторність керування транспортним засобом у нетверезому стані не тільки у вигляді великого  розміру грошового  штрафу, а й у вигляді адміністративного арешту строком до 15 діб. 

При умові, що особа, притягнута до відповідальності за керування у стані сп’яніння, повторно протягом року сяде за кермо у нетверезому стані. 

Довідково: за 2019 рік  поліцейські оформили й направили до суду 115 тисяч протоколів про керування транспортом у стані сп’яніння. 

А за 6 місяців 2020 року оформлено вже 67 692 протоколів, що значно більше, ніж на аналогічний період минулого року. 

Ця статистика свідчить, що одного тільки великого штрафу не достатньо для боротьби з таким суспільно небезпечним явищем, як керування у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння. Тож потрібні і інші заходи впливу на тих, хто нехтує безпекою на українських дорогах.