офіційний веб-сайт працює в тестовому режиміМіністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба МВС України:
(044) 256-0333

Факс МВС України:
(044)253-64-04

Телефон для інформаційних запитів ЗМІ

Телефон: (044) 256-11-36

Телефон "Довіри" Управління у справах участників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Громадські обговорення

  • ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН проведення консультацій з громадськістю у Міністерстві внутрішніх справ України на 2015 рік

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    Наказ МВС України
    від 26.12.2014 № 1407

     

    ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
    проведення консультацій з громадськістю у Міністерстві внутрішніх справ України
    на 2015 рік

    з/п

    Питання або проект нормативно-правового акта

    Захід, що проводиться у рамках консультацій з громадськістю

    Строк проведення консультацій

    Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія рішення, що буде прийняте за результатами консультацій

    Контактні дані особи, структурного підрозділу, відповідального за проведення консультацій (телефон, e-mail)

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    1.

    Проект наказу МВС України Про встановлення нормативної вартості однієї експертогодини у 2015 році”

    Обговорення проекту у підрубриці „Консультації з громадськістю” рубрики „Взаємодія з громадськістю” на веб-сайті МВС

    Березень

    2015 року

    Працівники підрозділів експертної служби та інші зацікавлені особи

     

    Заступник начальника лабораторії інженерно-технічної, економічної, товарознавчої експертизи та оціночної діяльності – начальник відділу криміналістичного дослідження транспортних засобів і реєстраційних документів, що їх супроводжують, ДНДЕКЦ МВС України майор міліції Бичков Андрій Сергійович,

    тел.: (044) 374-34-75

    e-mail: kdtz_01@ukr.net

    2.

    Зміни до законодавства з метою забезпечення інформаційного суверенітету держави

     

    Надання доступу до спеціалізованого Інтернет-ресурсу з можливістю безпосереднього внесення пропозицій, змін і доповнень до законодавства України будь якою особою:

    http://uk.zakonoproekt.wikia.com.

    Упродовж

    І півріччя 2015 року

    Працівники підрозділів кіберзлочинності  та інші зацікавлені фізичні та юридичні особи, а також окремі суб'єкти телекомунікацій за кордоном

    Начальник сектору аналітичного

    забезпечення Управління  боротьби з кіберзлочинністю МВС України

    підполковник міліції

    Літвінов Максим Юрійович,

    тел.: (044)374-37-38

    e-mail: litvinov@cybercrime.gov.ua

    3.

    Реалізація міжвідомчого проекту „Зміцнення та захист прав дітей в Україні”, який впроваджується Радою Європи

    Електронні консультації, круглі столи, конференції

    Протягом 2015 року

    Працівники підрозділів КМСД та інші зацікавлені особи

    Начальник відділу організаційно-аналітичної роботи УКМСД МВС України

    полковник міліції

    Кравчук Таміла Петрівна

    тел.: (044) 254-93-75

    e-mail: tamila123@ukr.net

    4.

    Реалізація проекту „Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в України” за підтримки Уряду Канади

    Електронні консультації, круглі столи, конференції

    Протягом 2015 року

    Працівники підрозділів КМСД та інші зацікавлені особи

    Старший інспектор з особливих доручень відділу професійних серед дітей, УКМСД МВС України

    підполковник міліції Приємська Яніна Вікторівна,

    тел.: (044) 254-94-44

    e-mail: dkmsn@meta.ua

     

    Начальник Управління зв’язків
    із громадськістю МВС України                    

    Л.В. Волкова

    детальніше
  • Повідомлення про оприлюднення проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

    Повідомлення
    про оприлюднення проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    На виконання вимог статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо про оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України ( www.mvs.gov.ua ) проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю) (далі – проект акта).

    Проект акта розроблено Міністерством внутрішніх справ України на виконання пункту 2 розділу ІІ Плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1159-р.

    Проект акта розроблено з метою приведення вимог статті 35 Закону України «Про дорожній рух» щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, у відповідність до положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом місяця з дати опублікування в письмовому або в електронному вигляді за адресами:

    04071, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62, Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України, е-mail: info@hsc.gov.ua.

    01011, Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України, e-mail: inform@dkrp.gov.ua

     

     

     

    Проект

    Закон УкраЇни

    Про внесення змін до статті 35 Закону України
    «Про дорожній рух»
    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    Верховна Рада України постановляє:

    1. Внести до частини сьомої статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (Відомості Верховної Ради України, 1993р., № 31, ст. 338; 2009р., № 10-11, ст. 137; 2012 р., № 5, ст. 34) такі зміни:

    абзац третій після слів „причепів до них” доповнити словами „ , спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі”;

    в абзаці четвертому слова „та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі,” виключити.

    2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    3. Кабінету Міністрів України в місячний строк з дня опублікування цього Закону:

    привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

    забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

     

    Голова Верховної Ради
    України

     

    ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
    до проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух»
    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

    Проект Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» розроблено Міністерством внутрішніх справ України на виконання пункту 2 розділу ІІ Плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1159-р.

    2. Мета і шляхи її досягнення

    Метою проекту Закону є приведення вимог статті 35 Закону України «Про дорожній рух» щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, у відповідність до положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    3. Правові аспекти

    Дана сфера суспільних відносин регулюється Законами України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про перевезення небезпечних вантажів» та «Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)».

    4. Фінансово-економічне обґрунтування

    Реалізація зазначеного проекту Закону не потребуватиме додаткових витрат з Державного бюджету України.

    5. Позиція заінтересованих органів

    Проект Закону потребує погодження з Міністерство юстиції, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Державною регуляторною службою України та Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті.

    6. Регіональний аспект

    Проект Закону не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

    61. Запобігання дискримінації

    У проекті Закону відсутні положення, що містять ознаки дискримінації.

    7. Запобігання корупції

    У проекті Закону відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень. Проект Закону не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

    8. Громадське обговорення

    Проект Закону розміщено на офіційному веб-сайті МВС за адресою: http://www.mvs.gov.ua/.

    9. Позиція соціальних партнерів

    Проект Закону не стосується соціально-трудової сфери.

    10. Оцінка регуляторного впливу

    Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект Закону є регуляторним актом.

    101. Вплив реалізації акта на ринок праці

    Реалізація проекту Закону не впливатиме на ринок праці.

    11. Прогноз результатів

    Прийняття цього проекту Закону дозволить привести вимоги статті 35 Закону України «Про дорожній рух» до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), в частині періодичності проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі.

     

    Міністр
    внутрішніх справ України

    А.Б. Аваков

     

    ___  ___________ 2016 року

     

     

    ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
    до проекту Закону України
    «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух»
    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю

     

    Зміст положення (норми) чинного акта законодавства

    Зміст відповідного положення (норми) проекту акта

    Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів

    Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

    для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

    для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;

    для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.

     

     

    Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів

    Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

    для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

    для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;

    для автобусів незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.

     

    Міністр
    внутрішніх справ України

    А.Б. Аваков

     

     

     

    Аналіз регуляторного впливу

    проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух»

    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    І. Визначення проблеми

    Проект Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» розроблено Міністерством внутрішніх справ України на виконання пункту 2 розділу ІІ Плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1159-р.

    Прийняття акта обумовлено необхідністю приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    Проект Закону повністю враховує вимоги Законів України «Про автомобільний транспорт», «Про перевезення небезпечних вантажів» та «Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)».

     

    Визначення основних груп (підгруп), на які проблема справляє вплив:

     

    Групи (підгрупи)

    Так

    Ні

    Громадяни

     

    Ні

    Держава

    Так

     

    Суб’єкт господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

    Так

     

     

    ІІ. Цілі державного регулювання

    Шляхом державного регулювання пропонується розв’язати проблему щодо зменшення періодичності проходження обов’язкового технічного контролю спеціалізованими транспортними засобами, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації у два рази (з 2 до 1 разу на рік) та приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    У цифровому вимірі кількість проходжень обов’язкового технічного контролю транспортними засобами зазначеної категорії на рік планується зменшитися з 32000 до 16000 проходжень обов’язкового технічного контролю.

     

    ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

    1. Визначення альтернативних способів

     

    Вид альтернативи

    Опис альтернативи

    Збереження чинного регулювання

    Відповідно до частини сьомої статті 35 Закону України «Про дорожній рух», періодичність проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації становить – двічі на рік.

    Чинні на сьогодні вимоги зазначеної статті Закону не відповідають вимогам положень ДОПНВ частині періодичності проходження зазначеною категорією транспортних засобів обов’язкового технічного контролю, оскільки згідно з положенням ДОПНВ проходження обов’язкового технічного контролю зазначеною категорією транспортних засобів здійснюється щороку.

    Ураховуючи викладене, вважаємо, що збереження чинного законодавчого акта є неприйнятним.

    Обраний спосіб

    Прийняття зазначеного проекту Закону забезпечує принципи державної регуляторної політики.

    Розв’язується проблема щодо приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

     

    2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів держави

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Збереження чинного регулювання

    Надходження коштів до державного бюджету за видачу свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Витрати коштів на придбання бланків протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів

    Обраний спосіб

    Забезпечить приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), що призведе до зменшення навантаження на суб’єктів господарювання задіяних у сфері перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом в частині витрат часу та коштів під час отримання такого свідоцтва

    Зменшення витрат бюджетних коштів на придбання бланків протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, а також бланків свідоцтва про допуск транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів у два рази

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Збереження чинного регулювання

    Не передбачаються

    Не передбачаються

    Обраний спосіб

    Не отримують нічого.

    Не передбачаються

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання, задіяних у сфері перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом

     

    Показник

    Великі

    Середні

    Малі

    Мікро

    Разом

    Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

    20

    (2000 одн. трансортних засобів)

    150

    (4000 одн. трансортних засобів)

    1080

    (7000 одн. трансортних засобів)

     

     

    750

    (3000 одн. трансортних засобів)

    2000

    (16000 одн. транспортних засобів)

    Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

    1%

    7,5%

    54%

    37,5%

    100%

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Збереження чинного регулювання

    Відсутня

    Залишаються витрати часу та коштів на проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Обраний спосіб

    Установлюються загальні вимоги до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками та зменшиться періодичність проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшується необхідність отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначеного небезпечного вантажу

    Зменшення удвічі витрат часу та коштів на проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

     

    Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

     

    Сумарні витрати за альтернативами

    Сума витрат, гривень

    Альтернатива 1. Збереження чинного регулювання (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

    x

    Альтернатива 2. Обраний спосіб. (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

    x

     

    ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

     

    Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблем)

    Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

    Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

    Збереження чинного регулювання

    1

    У разі збереження чинного регулювання права автоперевізників  порівняно з міжнародними автоперевізниками будуть обмежені, а встановлені вимоги будуть суперечити міжнародному законодавству

    Обраний спосіб

    4

    Установлюються загальні вимоги до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками, зменшиться періодичність проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшиться необхідність отримувати двічі на рік свідоцтво про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Рейтинг результативності

    Вигоди (підсумок)

    Витрати (підсумок)

    Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

    Збереження чинного регулювання

    Немає

    Обмеження прав автоперевізників небезпечних вантажів

    Узагалі не враховує

    Обраний спосіб

    Приведення законодавства у відповідність до вимог міжнародного законодавства та встановлення загальних вимог до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками, зменшення періодичності проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшиться необхідність отримувати двічі на рік свідоцтво про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Витрати не передбачаються

    Повністю забезпечує

               

     

    Рейтинг

    Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

    Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

    Збереження чинного регулювання

    Переваги відсутні. Відмова дозволить вирішити питання щодо приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) та зменшить навантаження на суб’єктів господарювання, задіяних у перевезені небезпечних вантажів автомобільним транспортом

    Відсутні

    Обраний спосіб

    Причини для відмови відсутні, обрана альтернатива приведе законодавство у відповідність до вимог міжнародного законодавства та буде встановлено загальні вимоги до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками, зменшиться періодичність проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшиться необхідність отримувати двічі на рік свідоцтво про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів.

    Відсутні

    V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

     

    Для розв’язання проблеми пропонується встановити періодичність проходження обов'язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, відповідно до положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) – раз на рік:

    а) дії суб’єктів господарювання – зменшення часу та коштів на проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначеного небезпечного вантажу;

    б) дії органів державної влади – приведення чинного законодавства до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), зменшиться час на видачу свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів.

     

    VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

     

    Органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування додаткових витрат не зазнають.

    Розроблено додаток 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта. Суб’єкти малого підприємництва в загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання більше 10%.

     

    VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

    Термін дії нормативно-правового акта не обмежений у часі.
    Зміна терміну дії акта можлива в разі зміни правових актів, на вимогах яких базується проект. 
    Термін набрання чинності регуляторним актом – відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.

     

    VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

    Показниками результативності регуляторного акта є:
    забезпечення належної діяльності автоперевізників небезпечних вантажів з урахуванням вимог міжнародного законодавства;
    розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта, – не передбачається.
    Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта, – дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
    Час, що витрачається суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням акта, – зменшення часу, що витрачається на проходження обов’язкового технічного контролю та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів у два рази.
    Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта - середній. 
    Проект розміщено на офіційному веб-сайті МВС за адресом: http://www.mvs.gov.ua/. Додатково буде проведено опитування серед суб’єктів господарювання стосовно дії положень акта в разі надходження пропозицій та зауважень.

     

    ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

    Стосовно регуляторного акта уповноваженим органом виконавчої влади буде здійснюватися базове, повторне та періодичне відстеження його результативності в строки, установлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

    Базове відстеження результативності акта буде здійснено до набрання чинності цим актом шляхом аналізу та підрахунку статистичних даних про кількість транспортних засобів, задіяних до перевезення визначених небезпечних вантажів, які пройшли обов’язковий технічний контроль протягом року та отримали свідоцтво про допуск до перевезення визначених небезпечних вантажів.

    Повторне відстеження буде здійснюватися через рік після набрання чинності цим регуляторним актом, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження.

    Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності.

    Цільові групи, які залучатимуться для проведення відстеження,– суб’єкти господарювання, які задіяні до перевезення визначених небезпечних вантажів автомобільним транспортом.

     

    Міністр внутрішніх справ України                                             А.Б. Аваков

     

    _____  __________ 2016 року

     

    детальніше
  • Повідомлення про оприлюднення проекту наказу МВС «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв»

     

    Повідомлення
    про оприлюднення проекту наказу МВС «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і
    світлових сигнальних пристроїв»

     

    З метою впорядкування обліку бланків дозволу та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору, Головним сервісним центром МВС за погодженням з структурними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України та Національної поліції України, розроблено проект наказу «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв».

    Даний проект наказу визначає процедуру обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на оперативних транспортних засобах.

    Крім того, зазначений проект наказу передбачає втрату чинності наказом МВС від 22 серпня 2005 року № 364 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2005 року за № 1033/11313.

    Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту акта приймаються протягом місяця з дати опублікування в письмовому або в електронному вигляді за адресами:

    04071, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62, Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України, тел. 254-7114 (Голишев Євген Юрійович), е-mail: e.golyshev@hsc.gov.ua.

     

    ЗАВАНТАЖИТИ

     

     

     

     

    детальніше
  • Повідомлення про оприлюднення проекту наказу МВС «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діял

     

    Повідомлення
    про оприлюднення проекту наказу МВС «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв
    автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності»

     

    З метою впорядкування встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, Головним сервісним центром МВС за погодженням з структурними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України та Національної поліції України, розроблено проект наказу «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності».

    Даний проект наказу визначає порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності.

    Крім того, зазначений проект наказу передбачає втрату чинності наказом МВС від 26 березня 2014 року № 245 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2014 року за № 402/25179.

    Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту акта приймаються протягом місяця з дати опублікування в письмовому або в електронному вигляді за адресами:

    04071, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62, Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України, тел. 254-7114 (Голишев Євген Юрійович), е-mail: e.golyshev@hsc.gov.ua.

     

    ЗАВАНТАЖИТИ 

     

    детальніше
  • Розпорядження КМУ від 26.11.2014 №1176-р "Про затвердження плану дій із впровадження ініціативи "Партнерство ", "Відкритий уряд" у 2014-2015 роках"

    детальніше