Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити ЗМІ

e-mail: zmi@mvs gov ua

Телефон "Довіри" Управління у справах участників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Громадські обговорення

  • Розпорядження КМУ від 26.11.2014 №1176-р 'Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд" у 2014-2015 роках'

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
    РОЗПОРЯДЖЕННЯ

    від 26 листопада 2014 р. № 1176-р
    Київ

    Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках

    1. Затвердити план дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках, що додається.

    2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській державним адміністраціям, іншим державним органам забезпечити виконання затвердженого цим розпорядженням плану дій.

    3. Обласним, Київській міській державним адміністраціям протягом місяця з дня набрання чинності цим розпорядженням затвердити плани дій з реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках в областях, м. Києві, залучивши до їх підготовки представників інститутів громадянського суспільства.

    4. Міністерству закордонних справ забезпечити взаємодію з керівним комітетом Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” та інформування громадськості за кордоном про хід її впровадження в Україні.

    5. Державному комітетові телебачення і радіомовлення за участю Координаційної ради з питань реалізації в Україні Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” розробити та внести до 15 грудня 2014 р. на розгляд Кабінету Міністрів України проект плану заходів з інформаційного супроводження реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” в Україні.

    Прем'єр-міністр України

    А.ЯЦЕНЮК

    Інд. 17

     

     

     

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    розпорядженням Кабінету Міністрів України
    від 26 листопада 2014 р. № 1176-р

     

    ПЛАН
    дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках

    I. Загальна частина

    Революція гідності (листопад 2013 р. - лютий 2014 р.) засвідчила посилення ролі громадянського суспільства у розбудові держави.

    Підвищення політичної активності громадян та інститутів громадянського суспільства демонструє їх прагнення мати легітимні механізми захисту своїх прав і свобод, впливу на дії органів державної влади, притягнення до відповідальності посадових осіб, які використовують владу для збагачення, а не для задоволення суспільних потреб.

    Сьогодні Україна опинилась перед загрозою втрати суверенітету і територіальної цілісності, що ускладнюється економічною кризою. На даному етапі найважливішим є об’єднання зусиль Кабінету Міністрів України та громадянського суспільства, рівноправний діалог та взаємна відповідальність за розвиток держави.

    Це вимагає невідкладного впровадження принципів відкритого урядування, відповідальності органів державної влади перед суспільством, підзвітності та підконтрольності громадянам.

    Виконання таких зобов’язань взяла на себе Україна, приєднавшись до впровадження міжнародної Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”.

    Провівши консультації з провідними інститутами громадянського суспільства, Кабінет Міністрів України бере зобов’язання забезпечити належну реалізацію у 2014-2015 роках Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” за такими напрямами:

    сприяння діяльності інститутів громадянського суспільства, їх участі у формуванні та реалізації державної політики;

    забезпечення доступу до публічної інформації;

    запобігання і протидія корупції;

    підвищення якості надання адміністративних та соціальних послуг;

    впровадження технологій електронного урядування та розвиток електронної демократії.

    Ці зобов’язання будуть виконуватися у тісній співпраці органів виконавчої влади та інститутів громадянського суспільства. Інформація про хід їх виконання буде доступна для громадян на офіційному веб-сайті Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” в Україні та урядовому веб-сайті “Громадянське суспільство і влада”.

    II. Досягнення України у впровадженні Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”

    Ініціатива “Партнерство “Відкритий Уряд” впроваджується в Україні з 2012 року. План дій з реалізації Ініціативи у 2012-2013 роках сприяв досягненню відкритості і прозорості державної політики.

    Так, було оновлено законодавчу базу з питань діяльності інститутів громадянського суспільства, зокрема громадських об’єднань та благодійних організацій.

    На виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” органи виконавчої влади створювали умови для спрощення доступу громадян до інформації, яка перебуває у їх володінні. Також Україна отримала статус країни - кандидата міжнародної Ініціативи забезпечення прозорості видобувних галузей.

    Прийнято ряд законодавчих актів, які вдосконалили засади запобігання і протидії корупції.

    Важливим кроком стало прийняття Закону України “Про адміністративні послуги”, утворення центрів надання адміністративних послуг у регіонах.

    Кабінет Міністрів України схвалив Стратегію розвитку інформаційного суспільства в Україні. У ряді регіонів впроваджувалися електронні сервіси надання адміністративних послуг.

    За оцінками українських громадських експертів, попередній план заходів з реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” реалізовано на рівні 60 відсотків.

    Незалежне оцінювання, проведене на замовлення Керівного комітету Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”, засвідчило певний прогрес у напрямі розвитку відкритого урядування. Водночас були висловлені рекомендації щодо:

    активізації процесу залучення громадськості до планування та реалізації заходів у рамках Ініціативи;

    подальшого вдосконалення законодавства про доступ до публічної інформації;

    спрощення доступу до інформації про доходи, видатки і зобов’язання фінансового характеру державних службовців;

    забезпечення надання адміністративних послуг державних органів через новоутворені центри надання адміністративних послуг;

    створення системи обміну даними між державними реєстрами тощо.

    Зазначені рекомендації враховані під час розроблення нового плану дій з реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”.

    III. Підготовка та обговорення нових завдань Кабінету Міністрів України в рамках реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”

    Уряд вжив заходів для залучення представників інститутів громадянського суспільства до розроблення нових зобов’язань України у рамках реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”.

    У Секретаріаті Кабінету Міністрів України утворено робочу групу для розроблення проекту плану дій з реалізації Ініціативи у 2014-2015 роках. До складу робочої групи увійшли представники провідних інститутів громадянського суспільства та органів виконавчої влади.

    Робоча група проаналізувала досвід реалізації Ініціативи у попередніх роках, а також напрацьовані на початку 2014 року пропозиції органів виконавчої влади та громадських експертів щодо пріоритетів подальшого її впровадження.

    Підготовлений робочою групою проект плану дій відповідає основним завданням Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд”, має чіткі строки та індикатори результативності.

    У травні 2014 року проект плану дій винесений на громадське обговорення в Інтернеті. Також з 3 по 6 червня 2014 р. за підтримки Програми розвитку ООН в Україні проведені публічні заходи для обговорення проекту документа за участю представників інститутів громадянського суспільства із західних (м. Львів), південних (м. Херсон) і східних (м. Дніпропетровськ) областей України.

    Усі запропоновані напрями реалізації Ініціативи отримали підтримку понад 80 відсотків учасників обговорення в Інтернеті. Найбільшу підтримку висловлено заходам щодо запобігання і протидії корупції (90 відсотків) і підвищення якості надання адміністративних та соціальних послуг (85 відсотків).

    У м. Києві 16 червня 2014 р. відбулося підсумкове засідання за круглим столом “Партнерство “Відкритий Уряд”: який план дій потрібен Україні?” за участю Міністра Кабінету Міністрів України, представників інститутів громадянського суспільства з центральних і північних областей України, міжнародних організацій, посадових осіб органів виконавчої влади, на якому визначалися заходи для реалізації такого плану дій.

    За результатами обговорення проект плану дій був доопрацьований робочою групою, утвореною в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, за участю представників заінтересованих інститутів громадянського суспільства.

    Інформація про хід підготовки проекту плану дій з реалізації Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках, способи і строки участі представників громадськості в його обговоренні розміщувалася на урядовому веб-сайті “Громадянське суспільство і влада”.

    IV. Заходи з реалізації плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках

    Найменування заходу

    Строк виконання

    Відповідальний за виконання

    Партнери

    Очікувані результати

     

    Сприяння діяльності інститутів громадянського суспільства, їх участі у формуванні та реалізації державної політики

     

    1. Підготовка та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України, які регламентують процедуру взаємодії з інститутами громадянського суспільства, в частині проведення консультацій з громадськістю, створення та діяльності громадських рад при органах виконавчої влади, сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади

    грудень
    2014 року

    Мін’юст

    Програма розвитку ООН в Україні, інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України

     

    2. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроектів про внесення змін до Закону України “Про благодійництво та благодійні організації” та до Бюджетного кодексу України з метою передбачення можливості благодійних організацій отримувати фінансову підтримку для виконання завдань державної політики, надання соціальних послуг

    березень
    2015 року

    Мінфін
    Мінсоцполітики
    Мінкультури
    Мін’юст

    Незалежний центр політичних досліджень, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідного законопроекту, подання його Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    3. Урегулювання питання надання громадським об’єднанням статусу неприбуткової організації, установи шляхом внесення за принципом “єдиного вікна” громадського об’єднання до Реєстру неприбуткових установ та організацій, визначивши строки розгляду документів, підстави для відмови у наданні такого статусу, а також передбачивши вільний доступ до Реєстру з використанням Інтернету, зокрема шляхом підготовки та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту Закону України “Про внесення змін до Законів України “Про громадські об’єднання” та “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”, інших актів законодавства у разі необхідності

    квітень
    2015 року

    Укрдержреєстр
    Мін’юст
    Мінфін
    ДФС

    Незалежний центр політичних досліджень,
    Програма розвитку ООН в Україні, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідних проектів законів України, подання їх Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    4. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту щодо участі громадськості у процесі формування та реалізації державної політики, вирішенні питань місцевого значення

    травень
    2015 року

    Мін’юст
    Мінрегіон
    Державне агентство з питань електронного урядування
    Адміністрація Держспецзв’язку

    -“-

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідного законопроекту, подання його Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    Забезпечення доступу до публічної інформації

     

    5. Забезпечення безперешкодного доступу громадськості до публічної інформації шляхом:

     

     

     

     

     

    підготовки та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту постанови щодо затвердження порядку ведення обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, зібрану в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони держави

    січень
    2015 року

    Укрдержархів Мін’юст
    МВС
    Міноборони
    СБУ (за згодою)
    Адміністрація Держспецзв’язку
    Держкомтелерадіо
    Мінфін Мінекономрозвитку
    Служба зовнішньої розвідки (за згодою)

    інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України

     

    забезпечення вільного доступу громадськості до містобудівної документації та геоінформаційних даних (в тому числі в електронній формі)

    грудень
    2014 року

    Мінрегіон
    Мінприроди
    Міноборони
    Мінагрополітики
    Держземагентство
    Держлісагентство
    обласні,
    Київська міська держадміністрації

    Східноукраїнський центр громадських ініціатив, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    забезпечення перегляду практик застосування грифа “ДСК” щодо містобудівної документації, зокрема генеральних планів міст, оприлюднення генеральних планів міст у спосіб, передбачений Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”,
    приведення нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади з питань службової інформації, зокрема переліків відомостей, що становлять службову інформацію, у відповідність із Законами України “Про доступ до публічної інформації”, “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України “Про інформацію” та Закону України “Про доступ до публічної інформації” в частині забезпечення доступу громадян до геоінформаційних даних, створених за рахунок коштів державного бюджету, зокрема
    великомасштабних карт і планів

     
     

    підготовки та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту, який регулюватиме порядок та умови доступу до архівів органів внутрішніх справ та спецслужб СРСР 1917-1991 років

    грудень 2014 року

    Український інститут національної пам’яті
    Мінкультури
    Укрдержархів
    Мін’юст

    Центр досліджень визвольного руху, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідного законопроекту, подання його Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    6. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо доступу до інформації у вигляді відкритих даних та повторного використання інформації

    грудень
    2015 року

    Держкомтелерадіо Мін’юст
    Мінрегіон
    Держстат
    Адміністрація Держспецзв’язку
    Державне агентство з питань електронного урядування

    Програма розвитку ООН в Україні, Міжнародний фонд “Відродження”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    -“-

     

    7. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту про здійснення державного нагляду у сфері реалізації права на доступ до публічної інформації

    -“-

    Держкомтелерадіо Мін’юст
    Уповноважений Верховної Ради України з прав людини (за згодою)

    Міжнародний фонд “Відродження”, інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    -“-

     

    8. Здійснення заходів щодо набуття Україною статусу відповідності стандартам Ініціативи з прозорості видобувних галузей (Extractive Industries Transparency Initiative)

    грудень
    2015 року

    Міненерговугілля Мінекономрозвитку Мінфін
    Мінприроди

    Міжнародний фонд “Відродження”, громадська організація
    “ДІКСІ ГРУП”,
    Київський міжнародний енергетичний клуб
    “Q-Club”,
    громадська організація “Аналітичний центр регіонального співробітництва”, міжнародна ініціатива “Публікуй, за що сплачуєш”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    приведення національної правової бази у відповідність з вимогами стандарту ЕІТІ, підготовка звіту українською та іноземною мовами згідно із зазначеним стандартом

     

    Запобігання і протидія корупції

     

    9. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту Типового положення про моніторинговий комітет інфраструктурних проектів, яким передбачаються процедури формування наглядових рад за реалізацією інфраструктурних проектів загальнодержавного та регіонального рівня

    грудень
    2014 року

    Мінінфраструктури
    Мінрегіон
    Мінфін

    громадська організація “Трансперенсі Інтернешнл Україна”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України

     

    10. Розроблення із залученням представників громадськості антикорупційних регіональних програм

    березень 2015 року

    обласні,
    Київська міська держадміністрації
    Мін’юст

    Всеукраїнська громадська організація “Всеукраїнська Спеціальна Колегія з питань боротьби з корупцією та організованою злочинністю”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    затвердження зазначених програм обласними, Київською міською радами

     

    11. Розроблення із залученням представників громадськості методичних рекомендацій щодо виявлення корупційних ризиків у діяльності працівників органів юстиції та способів протидії їм

    -“-

    Мін’юст

    громадська організація “Трансперенсі Інтернешнл Україна”, Міжнародний фонд “Відродження”, Всеукраїнська громадська організація “Всеукраїнська Спеціальна Колегія з питань боротьби з корупцією та організованою злочинністю”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    затвердження Мін’юстом методичних рекомендацій щодо виявлення корупційних ризиків у діяльності працівників органів юстиції

     

    12. Створення єдиного веб-порталу декларацій про доходи, майно і витрати державних службовців для їх оприлюднення у відкритому доступі

    грудень 2015 року

    Національне агентство з питань запобігання корупції
    ДФС
    Нацдержслужба
    Мін’юст
    Адміністрація Держспецзв’язку
    Державне агентство з питань електронного урядування

    громадська організація “Трансперенсі Інтернешнл Україна”, Міжнародний фонд “Відродження”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    створення відповідного веб-порталу

     

    Підвищення якості надання адміністративних та соціальних послуг

     

    13. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту Закону України “Про адміністративну процедуру”

    грудень
    2014 року

    Мін’юст

    Центр політико-правових реформ, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідного проекту Закону України, подання його Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    14. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту щодо упорядкування відносин стосовно оплати адміністративних послуг

    червень
    2015 року

    Мінекономрозвитку Мін’юст
    Мінрегіон
    Мінфін

    -“-

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідного законопроекту, подання його Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    15. Впровадження пілотної версії Єдиного державного порталу адміністративних послуг для забезпечення доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги та суб’єктів надання таких послуг

    жовтень
    2015 року

    Мінекономрозвитку Мінфін
    Державне агентство з питань електронного урядування

    інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    впровадження пілотної версії Єдиного державного порталу адміністративних послуг (у разі передбачення необхідного фінансування)

     

    16. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту щодо децентралізації повноважень з надання найбільш важливих для громадян адміністративних послуг, у тому числі з метою їх надання через центри надання адміністративних послуг, а саме:

    реєстрації місця проживання (перебування) особи, оформлення документів, що посвідчують особу, у тому числі для виїзду за кордон

    державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, об’єднань громадян та актів цивільного стану

    державної реєстрації земельних ділянок, внесення та отримання відомостей з Державного земельного кадастру

    реєстрації автотранспортних засобів, оформлення посвідчень водія

    протягом
    2014-2015 років

    Мінрегіон
    Мін’юст
    МВС
    Мінагрополітики
    Мінекономрозвитку
    Укрдержреєстр
    ДМС
    Держземагентство

    -“-

    передача органам місцевого самоврядування, місцевим органам виконавчої влади зазначених повноважень

     

    17. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про соціальні послуги” (нова редакція) для забезпечення рівних підходів під час надання соціальних послуг представникам різних соціальних груп

    грудень
    2014 року

    Мінсоцполітики

    Всеукраїнський благодійний фонд “Коаліція ВІЛ-сервісних організацій”,
    міжнародний благодійний фонд “Карітас України”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідного проекту Закону України, подання його Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    Впровадження технологій електронного урядування та розвиток електронної демократії

     

    18. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України таких проектів Законів України, що є першочерговими для приведення національної правової бази у відповідність з європейським законодавством:

    Про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо можливості засвідчення суб’єктом звернення чинності пакета електронних копій відсканованих документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, власним електронним цифровим підписом та встановлення відповідальності суб’єкта звернення за подання недостовірних документів та відомостей)

    Про внесення змін до Закону України “Про електронний цифровий підпис” (щодо удосконалення порядку державного регулювання у сфері послуг електронного цифрового підпису, здійснення контролю за додержанням законодавства про електронний цифровий підпис, а також реформування законодавства у сфері використання інфраструктури відкритих ключів та надання електронних довірчих послуг з урахуванням досвіду Європейського Союзу)

    Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян”

    Про внесення змін до Закону України “Про захист персональних даних”

    -“-

    Мін’юст
    Державне агентство з питань електронного урядування
    Мінрегіон
    Мінекономрозвитку
    Адміністрація Держспецзв’язку
    НКРЗІ
    Укрдержархів

    інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    схвалення Кабінетом Міністрів України відповідних проектів Законів України, подання їх Верховній Раді України та супроводження до прийняття

     

    19. Створення інтерактивної системи “Оцінка електронної готовності України” та проведення такої оцінки

    грудень
    2014 року

    Державне агентство з питань електронного урядування Мінрегіон

    Національний центр електронного урядування державного підприємства “Держінформресурс”, Координатор проектів ОБСЄ в Україні, Асоціація органів місцевого самоврядування “Міста електронного врядування”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    створення інтерактивної системи “Оцінка електронної готовності України” та проведення такої оцінки

     

    20. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо визначення порядку оприлюднення в Інтернеті відкритих урядових даних

    травень
    2015 року

    Державне агентство з питань електронного урядування Мінрегіон
    Держкомтелерадіо
    Укрдержархів

    Національний центр електронного урядування державного підприємства “Держінформресурс”,
    Програма розвитку ООН в Україні, Міжнародний фонд “Відродження”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    врегулювання питання щодо оприлюднення в Інтернеті відкритих урядових даних

     

    21. Розроблення Дорожньої карти розвитку електронної демократії

    червень
    2015 року

    Державне агентство з питань електронного урядування Мінрегіон
    Мін’юст

    Національний центр електронного урядування державного підприємства “Держінформресурс”,
    громадська організація “Трансперенсі Інтернешнл Україна”, Міжнародний фонд “Відродження”, Програма Розвитку ООН в Україні, Асоціація органів місцевого самоврядування “Міста електронного врядування”, громадська організація “Подільське агентство регіонального розвитку”, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    розроблення пропозицій щодо визначення шляхів реалізації потенціалу інструментів електронної демократії як засобів, що забезпечать можливість громадян впливати на прийняття державних рішень та контролювати владу

     

    22. Партнерське впровадження пілотних ініціатив, пов’язаних з наданням інформації про бюджет у відкритій та доступній формі, на національному, обласному та місцевому рівні

    грудень
    2015 року

    Мінфін
    Мінрегіон

    Національний центр електронного урядування державного підприємства “Держінформресурс”, фонд “Східна Європа”, Представництво Європейської Комісії в Україні, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації, органи місцевого самоврядування (за згодою)

    створення веб-порталу “Скільки коштує держава?”,
    впровадження платформи “Відкрите місто” у 15 адміністративно-територіальних одиницях,
    впровадження не менш як п’яти пілотних ініціатив для підвищення рівня поінформованості громадськості у сфері бюджетування, створення бюджетної інформації, дружньої до користувача

     

    23. Підготовка та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту постанови щодо затвердження Порядку роботи з електронними зверненнями громадян

    червень 2015 року

    Державне агентство з питань електронного урядування Мінрегіон
    Мін’юст
    Адміністрація Держспецзв’язку
    Укрдержархів

    Програма розвитку ООН в Україні, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації (за згодою)

    прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України

     

    24. Проведення національної інформаційно-просвітницької кампанії “Публічні бібліотеки - мости до електронного урядування”

    2014-2015 роки

    Мінкультури
    Мінрегіон

    Національний центр електронного урядування державного підприємства “Держінформресурс”, програма “Бібліоміст”, Українська бібліотечна асоціація, інші інститути громадянського суспільства та міжнародні організації
    (за згодою)

    розроблення дистанційного курсу “Основи е-урядування” та проведення навчання для представників районних та селищних рад

     
     

     

     

    детальніше
  • МВС повідомляє про обговорення та надання пропозицій щодо виконання завдань визначених в пунктах 5 та 16 частини IV Плану дій із впровадження Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд" у 2014-2015 роках

    МВС повідомляє про обговорення та надання пропозицій щодо виконання завдань визначених в пунктах 5 та 16 частини IV Плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1176-р

     

    На виконання завдань визначених Планом дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2014-2015 роках (далі – План дій), затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1176-р, виноситься питання на розгляд громадськості щодо обговорення пропозицій:

    до пункту 5 Плау дій, з метою подання їх до Державної архівної служби України (далі – Укрдержархів), стосовно підготовки та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України проекту постанови щодо затвердження порядку ведення обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію, зібрану в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони держави.

    до пункту 16 Плау дій, з метою подання їх до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України (далі – Мінрегіонбуд), стосовно підготовки та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів України законопроекту щодо децентралізації повноважень з надання найбільш важливих для громадян адміністративних послуг, у тому числі з метою їх надання через центри надання адміністративних послуг, а саме:

    - реєстрації місця проживання (перебування) особи, оформлення документів, що посвідчують особу, у тому числі для виїзду за кордон;

    - реєстрації автотранспортних засобів, оформлення посвідчень водія.

     

    Електронна адреса для пропозицій: mvsinfo@mvsinfo.gov.ua

    детальніше
  • ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН проведення консультацій з громадськістю у Міністерстві внутрішніх справ України на 2015 рік

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    Наказ МВС України
    від 26.12.2014 № 1407

     

    ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
    проведення консультацій з громадськістю у Міністерстві внутрішніх справ України
    на 2015 рік

    з/п

    Питання або проект нормативно-правового акта

    Захід, що проводиться у рамках консультацій з громадськістю

    Строк проведення консультацій

    Соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія рішення, що буде прийняте за результатами консультацій

    Контактні дані особи, структурного підрозділу, відповідального за проведення консультацій (телефон, e-mail)

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    1.

    Проект наказу МВС України Про встановлення нормативної вартості однієї експертогодини у 2015 році”

    Обговорення проекту у підрубриці „Консультації з громадськістю” рубрики „Взаємодія з громадськістю” на веб-сайті МВС

    Березень

    2015 року

    Працівники підрозділів експертної служби та інші зацікавлені особи

     

    Заступник начальника лабораторії інженерно-технічної, економічної, товарознавчої експертизи та оціночної діяльності – начальник відділу криміналістичного дослідження транспортних засобів і реєстраційних документів, що їх супроводжують, ДНДЕКЦ МВС України майор міліції Бичков Андрій Сергійович,

    тел.: (044) 374-34-75

    e-mail: kdtz_01@ukr.net

    2.

    Зміни до законодавства з метою забезпечення інформаційного суверенітету держави

     

    Надання доступу до спеціалізованого Інтернет-ресурсу з можливістю безпосереднього внесення пропозицій, змін і доповнень до законодавства України будь якою особою:

    http://uk.zakonoproekt.wikia.com.

    Упродовж

    І півріччя 2015 року

    Працівники підрозділів кіберзлочинності  та інші зацікавлені фізичні та юридичні особи, а також окремі суб'єкти телекомунікацій за кордоном

    Начальник сектору аналітичного

    забезпечення Управління  боротьби з кіберзлочинністю МВС України

    підполковник міліції

    Літвінов Максим Юрійович,

    тел.: (044)374-37-38

    e-mail: litvinov@cybercrime.gov.ua

    3.

    Реалізація міжвідомчого проекту „Зміцнення та захист прав дітей в Україні”, який впроваджується Радою Європи

    Електронні консультації, круглі столи, конференції

    Протягом 2015 року

    Працівники підрозділів КМСД та інші зацікавлені особи

    Начальник відділу організаційно-аналітичної роботи УКМСД МВС України

    полковник міліції

    Кравчук Таміла Петрівна

    тел.: (044) 254-93-75

    e-mail: tamila123@ukr.net

    4.

    Реалізація проекту „Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в України” за підтримки Уряду Канади

    Електронні консультації, круглі столи, конференції

    Протягом 2015 року

    Працівники підрозділів КМСД та інші зацікавлені особи

    Старший інспектор з особливих доручень відділу професійних серед дітей, УКМСД МВС України

    підполковник міліції Приємська Яніна Вікторівна,

    тел.: (044) 254-94-44

    e-mail: dkmsn@meta.ua

     

    Начальник Управління зв’язків
    із громадськістю МВС України                    

    Л.В. Волкова

    детальніше
  • Повідомлення про оприлюднення проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

    Повідомлення
    про оприлюднення проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    На виконання вимог статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо про оприлюднення на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України ( www.mvs.gov.ua ) проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю) (далі – проект акта).

    Проект акта розроблено Міністерством внутрішніх справ України на виконання пункту 2 розділу ІІ Плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1159-р.

    Проект акта розроблено з метою приведення вимог статті 35 Закону України «Про дорожній рух» щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, у відповідність до положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом місяця з дати опублікування в письмовому або в електронному вигляді за адресами:

    04071, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62, Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України, е-mail: info@hsc.gov.ua.

    01011, Київ, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України, e-mail: inform@dkrp.gov.ua

     

     

     

    Проект

    Закон УкраЇни

    Про внесення змін до статті 35 Закону України
    «Про дорожній рух»
    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    Верховна Рада України постановляє:

    1. Внести до частини сьомої статті 35 Закону України «Про дорожній рух» (Відомості Верховної Ради України, 1993р., № 31, ст. 338; 2009р., № 10-11, ст. 137; 2012 р., № 5, ст. 34) такі зміни:

    абзац третій після слів „причепів до них” доповнити словами „ , спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі”;

    в абзаці четвертому слова „та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі,” виключити.

    2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    3. Кабінету Міністрів України в місячний строк з дня опублікування цього Закону:

    привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

    забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

     

    Голова Верховної Ради
    України

     

    ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
    до проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух»
    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

    Проект Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» розроблено Міністерством внутрішніх справ України на виконання пункту 2 розділу ІІ Плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1159-р.

    2. Мета і шляхи її досягнення

    Метою проекту Закону є приведення вимог статті 35 Закону України «Про дорожній рух» щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, у відповідність до положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    3. Правові аспекти

    Дана сфера суспільних відносин регулюється Законами України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про перевезення небезпечних вантажів» та «Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)».

    4. Фінансово-економічне обґрунтування

    Реалізація зазначеного проекту Закону не потребуватиме додаткових витрат з Державного бюджету України.

    5. Позиція заінтересованих органів

    Проект Закону потребує погодження з Міністерство юстиції, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Державною регуляторною службою України та Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті.

    6. Регіональний аспект

    Проект Закону не стосується питань розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

    61. Запобігання дискримінації

    У проекті Закону відсутні положення, що містять ознаки дискримінації.

    7. Запобігання корупції

    У проекті Закону відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень. Проект Закону не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

    8. Громадське обговорення

    Проект Закону розміщено на офіційному веб-сайті МВС за адресою: http://www.mvs.gov.ua/.

    9. Позиція соціальних партнерів

    Проект Закону не стосується соціально-трудової сфери.

    10. Оцінка регуляторного впливу

    Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект Закону є регуляторним актом.

    101. Вплив реалізації акта на ринок праці

    Реалізація проекту Закону не впливатиме на ринок праці.

    11. Прогноз результатів

    Прийняття цього проекту Закону дозволить привести вимоги статті 35 Закону України «Про дорожній рух» до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), в частині періодичності проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі.

     

    Міністр
    внутрішніх справ України

    А.Б. Аваков

     

    ___  ___________ 2016 року

     

     

    ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
    до проекту Закону України
    «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух»
    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю

     

    Зміст положення (норми) чинного акта законодавства

    Зміст відповідного положення (норми) проекту акта

    Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів

    Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

    для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

    для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;

    для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.

     

     

    Стаття 35. Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів

    Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:

    для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;

    для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;

    для автобусів незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.

     

    Міністр
    внутрішніх справ України

    А.Б. Аваков

     

     

     

    Аналіз регуляторного впливу

    проекту Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух»

    (щодо періодичності проходження обов’язкового технічного контролю)

     

    І. Визначення проблеми

    Проект Закону України «Про внесення змін до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» розроблено Міністерством внутрішніх справ України на виконання пункту 2 розділу ІІ Плану імплементації Директиви 2008/68/ЄС Європейського Парламенту та Ради про внутрішні перевезення небезпечних вантажів, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 1159-р.

    Прийняття акта обумовлено необхідністю приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    Проект Закону повністю враховує вимоги Законів України «Про автомобільний транспорт», «Про перевезення небезпечних вантажів» та «Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)».

     

    Визначення основних груп (підгруп), на які проблема справляє вплив:

     

    Групи (підгрупи)

    Так

    Ні

    Громадяни

     

    Ні

    Держава

    Так

     

    Суб’єкт господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва

    Так

     

     

    ІІ. Цілі державного регулювання

    Шляхом державного регулювання пропонується розв’язати проблему щодо зменшення періодичності проходження обов’язкового технічного контролю спеціалізованими транспортними засобами, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації у два рази (з 2 до 1 разу на рік) та приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

    У цифровому вимірі кількість проходжень обов’язкового технічного контролю транспортними засобами зазначеної категорії на рік планується зменшитися з 32000 до 16000 проходжень обов’язкового технічного контролю.

     

    ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

    1. Визначення альтернативних способів

     

    Вид альтернативи

    Опис альтернативи

    Збереження чинного регулювання

    Відповідно до частини сьомої статті 35 Закону України «Про дорожній рух», періодичність проходження обов’язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації становить – двічі на рік.

    Чинні на сьогодні вимоги зазначеної статті Закону не відповідають вимогам положень ДОПНВ частині періодичності проходження зазначеною категорією транспортних засобів обов’язкового технічного контролю, оскільки згідно з положенням ДОПНВ проходження обов’язкового технічного контролю зазначеною категорією транспортних засобів здійснюється щороку.

    Ураховуючи викладене, вважаємо, що збереження чинного законодавчого акта є неприйнятним.

    Обраний спосіб

    Прийняття зазначеного проекту Закону забезпечує принципи державної регуляторної політики.

    Розв’язується проблема щодо приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ).

     

    2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів держави

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Збереження чинного регулювання

    Надходження коштів до державного бюджету за видачу свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Витрати коштів на придбання бланків протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів

    Обраний спосіб

    Забезпечить приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), що призведе до зменшення навантаження на суб’єктів господарювання задіяних у сфері перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом в частині витрат часу та коштів під час отримання такого свідоцтва

    Зменшення витрат бюджетних коштів на придбання бланків протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, а також бланків свідоцтва про допуск транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів у два рази

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Збереження чинного регулювання

    Не передбачаються

    Не передбачаються

    Обраний спосіб

    Не отримують нічого.

    Не передбачаються

     

    Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання, задіяних у сфері перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом

     

    Показник

    Великі

    Середні

    Малі

    Мікро

    Разом

    Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

    20

    (2000 одн. трансортних засобів)

    150

    (4000 одн. трансортних засобів)

    1080

    (7000 одн. трансортних засобів)

     

     

    750

    (3000 одн. трансортних засобів)

    2000

    (16000 одн. транспортних засобів)

    Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

    1%

    7,5%

    54%

    37,5%

    100%

     

    Вид альтернативи

    Вигоди

    Витрати

    Збереження чинного регулювання

    Відсутня

    Залишаються витрати часу та коштів на проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Обраний спосіб

    Установлюються загальні вимоги до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками та зменшиться періодичність проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшується необхідність отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначеного небезпечного вантажу

    Зменшення удвічі витрат часу та коштів на проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

     

    Витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта)

     

    Сумарні витрати за альтернативами

    Сума витрат, гривень

    Альтернатива 1. Збереження чинного регулювання (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

    x

    Альтернатива 2. Обраний спосіб. (Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

    x

     

    ІV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

     

    Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблем)

    Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

    Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

    Збереження чинного регулювання

    1

    У разі збереження чинного регулювання права автоперевізників  порівняно з міжнародними автоперевізниками будуть обмежені, а встановлені вимоги будуть суперечити міжнародному законодавству

    Обраний спосіб

    4

    Установлюються загальні вимоги до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками, зменшиться періодичність проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшиться необхідність отримувати двічі на рік свідоцтво про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Рейтинг результативності

    Вигоди (підсумок)

    Витрати (підсумок)

    Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

    Збереження чинного регулювання

    Немає

    Обмеження прав автоперевізників небезпечних вантажів

    Узагалі не враховує

    Обраний спосіб

    Приведення законодавства у відповідність до вимог міжнародного законодавства та встановлення загальних вимог до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками, зменшення періодичності проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшиться необхідність отримувати двічі на рік свідоцтво про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів

    Витрати не передбачаються

    Повністю забезпечує

               

     

    Рейтинг

    Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

    Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

    Збереження чинного регулювання

    Переваги відсутні. Відмова дозволить вирішити питання щодо приведення законодавства України у відповідність до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) та зменшить навантаження на суб’єктів господарювання, задіяних у перевезені небезпечних вантажів автомобільним транспортом

    Відсутні

    Обраний спосіб

    Причини для відмови відсутні, обрана альтернатива приведе законодавство у відповідність до вимог міжнародного законодавства та буде встановлено загальні вимоги до автоперевізників на рівні з міжнародними автоперевізниками, зменшиться періодичність проходження обов’язкового технічного контролю до одного разу на рік та відповідно зменшиться необхідність отримувати двічі на рік свідоцтво про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів.

    Відсутні

    V. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

     

    Для розв’язання проблеми пропонується встановити періодичність проходження обов'язкового технічного контролю для спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, відповідно до положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ) – раз на рік:

    а) дії суб’єктів господарювання – зменшення часу та коштів на проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначеного небезпечного вантажу;

    б) дії органів державної влади – приведення чинного законодавства до вимог положень Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), зменшиться час на видачу свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів.

     

    VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

     

    Органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування додаткових витрат не зазнають.

    Розроблено додаток 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта. Суб’єкти малого підприємництва в загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання більше 10%.

     

    VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

    Термін дії нормативно-правового акта не обмежений у часі.
    Зміна терміну дії акта можлива в разі зміни правових актів, на вимогах яких базується проект. 
    Термін набрання чинності регуляторним актом – відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.

     

    VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

    Показниками результативності регуляторного акта є:
    забезпечення належної діяльності автоперевізників небезпечних вантажів з урахуванням вимог міжнародного законодавства;
    розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта, – не передбачається.
    Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта, – дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
    Час, що витрачається суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням акта, – зменшення часу, що витрачається на проходження обов’язкового технічного контролю та отримання свідоцтва про допуск транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів у два рази.
    Рівень поінформованості суб’єктів господарювання стосовно основних положень регуляторного акта - середній. 
    Проект розміщено на офіційному веб-сайті МВС за адресом: http://www.mvs.gov.ua/. Додатково буде проведено опитування серед суб’єктів господарювання стосовно дії положень акта в разі надходження пропозицій та зауважень.

     

    ІХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

    Стосовно регуляторного акта уповноваженим органом виконавчої влади буде здійснюватися базове, повторне та періодичне відстеження його результативності в строки, установлені статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

    Базове відстеження результативності акта буде здійснено до набрання чинності цим актом шляхом аналізу та підрахунку статистичних даних про кількість транспортних засобів, задіяних до перевезення визначених небезпечних вантажів, які пройшли обов’язковий технічний контроль протягом року та отримали свідоцтво про допуск до перевезення визначених небезпечних вантажів.

    Повторне відстеження буде здійснюватися через рік після набрання чинності цим регуляторним актом, у результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження.

    Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності.

    Цільові групи, які залучатимуться для проведення відстеження,– суб’єкти господарювання, які задіяні до перевезення визначених небезпечних вантажів автомобільним транспортом.

     

    Міністр внутрішніх справ України                                             А.Б. Аваков

     

    _____  __________ 2016 року

     

    детальніше
  • Повідомлення про оприлюднення проекту наказу МВС «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв»

     

    Повідомлення
    про оприлюднення проекту наказу МВС «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і
    світлових сигнальних пристроїв»

     

    З метою впорядкування обліку бланків дозволу та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору, Головним сервісним центром МВС за погодженням з структурними підрозділами Міністерства внутрішніх справ України та Національної поліції України, розроблено проект наказу «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв».

    Даний проект наказу визначає процедуру обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв синього кольору на оперативних транспортних засобах.

    Крім того, зазначений проект наказу передбачає втрату чинності наказом МВС від 22 серпня 2005 року № 364 «Про затвердження Інструкції про порядок видачі та обліку дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2005 року за № 1033/11313.

    Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту акта приймаються протягом місяця з дати опублікування в письмовому або в електронному вигляді за адресами:

    04071, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62, Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України, тел. 254-7114 (Голишев Євген Юрійович), е-mail: e.golyshev@hsc.gov.ua.

     

    ЗАВАНТАЖИТИ

     

     

     

     

    детальніше