Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити засобів масової інформації

e-mail: zmi@mvs.gov.ua

Телефон "Довіри" Управління у справах учасників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Регуляторні акти

  • Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

    1. Вид та назва регуляторного акта

    Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 09 серпня 2016 року № 711 «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06 вересня 2016 року за № 1217/29347.

    2. Назва виконавця заходів з відстеження

    Міністерство внутрішніх справ України.

    3. Цілі прийняття акта

    Регуляторний акт розроблений відповідно до частини п’ятої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» та абзацу першого пункту 16 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388, з метою впорядкування встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності.

    4. Строк виконання заходів з відстеження

    Відстеження результативності наказу здійснювалося з 11.08.2017 до 11.09.2017.

    5. Тип відстеження

    Базове відстеження.

    6. Методи одержання результатів відстеження

    Відстеження результативності дії регуляторного акта здійснювалося на основі статистичних даних щодо оформлення та видачі суб’єктам охоронної діяльності дозволів на встановлення і використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування.

    7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

    З дня оприлюднення регуляторного акта на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України пропозиції та зауваження до нього не надходили.

    8. Кількісні та якісні показники результативності акта

    З дня набрання чинності цим регуляторним актом, його дія характеризується такими показниками:

    дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів охоронної діяльності;

    регуляторним актом нормативно врегульовано питання встановлення і використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності;

    з дня набрання чинності регуляторним актом було отримано 141 звернення суб’єктів охоронної діяльності щодо отримання дозволів на встановлення і використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування, за результатами яких було оформлено та видано 545 вищезазначених дозволів.

    Якісні та кількісні показники результативності регуляторного акта під час проведення базового відстеження вказують на забезпечений відповідно до вимог законодавства та чинних нормативно-правових актів належний рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акта.

    З метою підвищення ефективності здійснення державної регуляторної політики щодо оформлення та видачі суб’єктам охоронної діяльності дозволів на встановлення і використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування МВС розроблено проект наказу МВС «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства внутрішніх справ України», що передбачає децентралізацію надання вищезазначеної послуги. Указаний проект акта погоджено Державною регуляторною службою (рішення від 09 серпня 2017 року № 348).

    9. Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

    На підставі результатів базового відстеження результативності цього регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація забезпечує нормативне врегулювання питання встановлення і використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності.

    Регуляторний акт відповідає принципам державної регуляторної політики.

    Повторне відстеження результативності цього акта буде здійснено у 2018 році.

     

     

    Міністр внутрішніх справ України

    А. Б. Аваков

     

    _____ __________ 2017 року

     

    детальніше
  • ЗМІНИ до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ від 15 грудня 2016 року №1293

    ЗМІНИ
    до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік,
    затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ від 15 грудня 2016 року № 1293 

    1. Доповнити План новим пунктом 28 такого змісту:

    № з/п

    Вид і назва проекту регуляторного акта

    Цілі прийняття проекту регуляторного акта

    Строк підготовки проекту регуляторного акта

    Найменування органів та підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів

    28.

    Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України, що стосуються сфери проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів»

    Прийняття проекту акта дозволить підвищити якість проведення перевірок технічного стану транспортних засобів суб’єктами здійснення обов’язкового технічного контролю.

    Грудень

    МВС

    (Головний сервісний центр)

     

     

    Директор Департаменту юридичного забезпечення МВС                                                        

    Д. В. Горбась

    детальніше
  • ЗМІНИ до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ від 15 грудня 2016 року №1293

    детальніше
  • ЗМІНИ до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ від 15 грудня 2016 року №1293

    ЗМІНИ
    до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік,
    затвердженого
    наказом Міністерства внутрішніх справ від 15 грудня 2016 року № 1293
     

    1. Доповнити План новим пунктом 26 такого змісту:

    № з/п

    Вид і назва проекту регуляторного акта

    Цілі прийняття проекту регуляторного акта

    Строк підготовки проекту регуляторного акта

    Найменування органів та підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів

    26.

    Проект наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про внесення змін до уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ»

    Проект наказу розроблено з метою приведення нормативно-правових актів Міністерства внутрішніх справ України у відповідність до чинного законодавства, а також визначення вичерпного переліку питань для проведення заходу державного нагляду (контролю).

    Грудень

    МВС

    (Управління ліцензування)

     

    Директор Департаменту юридичного забезпечення

    Д.В. Горбась

     

    ЗАВАНТАЖИТИ

     

    детальніше
  • Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 і від 31 травня 2012 року № 512»

    1. Вид та назва регуляторного акта

    Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 і від 31 травня 2012 року  № 512» (далі – регуляторний акт).

    2. Назва виконавця заходів базового відстеження

    Міністерство внутрішніх справ України.

    3. Цілі прийняття акта

    Регуляторний акт розроблено на виконання підпункту 2 пункту 2 розділу V Плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 травня 2016 року
    № 418-р.

    Цілями регуляторного акта є забезпечення якісного та об’єктивного процесу проведення перевірки технічного стану транспортних засобів суб’єктами здійснення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів (далі – суб’єкти ОТК), а також запобігання порушенню суб’єктами господарювання законодавства у сфері обов’язкового технічного контролю й унеможливлення видачі протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів без здійснення такої перевірки.

    4. Строк виконання заходів із базового відстеження результативності регуляторного акта

    Аналізом регуляторного впливу до акта передбачалося проведення заходів з базового відстеження результативності акта до набрання чинності цим актом шляхом аналізу статистичних даних.

    Відповідно до статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», якщо для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності може бути здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

    Для відстеження результативності акта використовувалися виключно статистичні дані, тому базове відстеження результативності здійснювалося після набрання чинності цим регуляторним актом з 24 травня по 01серпня 2017 року.

    5. Тип відстеження

    Базове відстеження результативності акта.

    6. Методи одержання результатів відстеження

    Відстеження результативності регуляторного акта здійснено методом кількісного та якісного аналізу переданої суб’єктами ОТК інформації до Єдиного державного реєстру МВС шляхом порівняння статистичних даних.

    7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

    Результати відстеження регуляторного акта одержані на підставі аналізу даних, отриманих з Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості переданої суб’єктами ОТК інформації до Єдиного державного реєстру МВС про видані ними протоколи перевірки технічного стану колісних транспортних засобів, акти невідповідності технічного стану, а також кількості документів, визнаних під час проведення державного контролю недійсними.

    8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

    Упровадження регуляторного акта не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання.

    Видання та впровадження регуляторного акта не спричинило додаткових витрат з Державного бюджету України.

    Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють перевірку технічного стану транспортних засобів під час обов’язкового технічного контролю.

    Дія акта не призвела до підвищення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог акта.

    Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з  основних положень регуляторного акта високий і забезпечувався шляхом розміщення постанови Уряду на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України.

    Забезпечення якісного та об’єктивного процесу проведення перевірки технічного стану транспортних засобів суб’єктами ОТК, а також запобігання порушенню ними законодавства у сфері обов’язкового технічного контролю до набрання чинності акта не було можливим у зв’язку з відсутністю належним чином затвердженої процедури фіксації процесу перевірки технічного стану.

    З дня набрання чинності цим регуляторним актом за результатами аналізу даних у період з 24 травня по 01серпня 2017 року:

    суб’єктами ОТК передано до Єдиного державного реєстру МВС інформацію про видані 66 397 протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів та 776 актів невідповідності технічного стану транспортного засобу;

    у ході державного контролю 367 протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів визнано такими, що видані суб’єктами ОТК з порушеннями вимог законодавства у сфері здійснення обов’язкового технічного контролю;

    за видачу протягом року більше ніж трьох протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, визнаних недійсними,
    36 користувачам заблоковано доступ до Єдиного державного реєстру МВС, з яких у 18 випадках суб’єктами ОТК прийнято рішення про заміну відповідальних за перевірку технічного стану осіб на більш кваліфікований персонал.

    9. Оцінка можливих результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

    На підставі результатів базового відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація сприяє якісному та об’єктивному проведенню перевірки технічного стану транспортних засобів суб’єктами ОТК, а також унеможливлює видачу протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів без здійснення такої перевірки.

     

    Т.в.о. Міністра

    С. А. Яровий

    детальніше