Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити ЗМІ

e-mail: zmi@mvs gov ua

Телефон "Довіри" Управління у справах участників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Результати розгляду звернень

  • На прямій лінії уряду - МВС (фото)

    16.10.2012

    Сьогодні в Кабінеті Міністрів України відбулася пряма телефонна лінія, де на дзвінки громадян відповідав начальник Головного штабу МВС України генерал-майор міліції Анатолій Лазарев.

    За дві години керівник міліцейського підрозділу встиг поспілкуватися з чималою кількістю додзвонювачів, і кожного з них турбувало своє болюче питання.

     

    Теми, що турбували громадян, були, в основному, пов’язані з незадовільним реагуванням місцевими чиновниками на їхні звернення. Питання, підняті людьми, які телефонували на пряму лінію, в основному торкалися цивільно-правових відносин: порушення майнових прав, незаконного звільнення з роботи, неякісного, на думку заявників, розслідування кримінальних справ тощо.

     

    За кожним зверненням Анатолій Лазарев давав заявникові обґрунтовану відповідь, запевнивши, що розгляд скарги чи клопотання перебуватиме на контролі керівництва МВС. Що стосується питань, які не належать до компетенції органів внутрішніх справ, то матеріали відносно них будуть направлені до профільних міністерств або відомств, органів місцевої влади.

     

    Крім того, за кожним зверненням будуть підготовлені відповідні службові доручення, аби після проведення ретельних перевірок законні права громадян були відновлені.

     

    УЗГ МВС України

    детальніше
  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та з питань особистого прийому в апараті МВС України у першому півріччі 2012 року

    02.08.2012

    Управлінням документального забезпечення протягом 6 місяців  2012 року продовжувалася робота з реалізації комплексу організаційно-практичних заходів, спрямованих на здійснення заходів, передбачених Планом організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого  2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у зв’язку з чим повідомляємо наступне.

     

    Удосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращання їх особистого прийому в органах внутрішніх справ постійно перебуває в полі зору керівництва Міністерства та визначено одним з пріоритетних напрямків діяльності органів внутрішніх справ. У зв’язку з цим здійснено ряд послідовних організаційно-практичних заходів щодо посилення контролю керівників за прийняттям підлеглими обґрунтованих рішень, усунення формалізму при розгляді заяв та повідомлень про вчинені злочини, покращання службової та виконавської дисципліни в контексті вимог Закону України ,,Про звернення громадян”.

     

    Особлива увага приділяється виконанню завдання щодо об’єктивного, повного, усебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, визначеного Президентом України одним з пріоритетних напрямків діяльності МВС.

     

    У контексті поставлених завдань визначено пріоритетними питання проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків, установлених законодавством чи керівництвом Міністерства, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам.

     

    Протягом І півріччя 2012 року до апарату МВС надійшло 11,1 тис. письмових звернень громадян, минулого року 10,9 тис. звернень. Переадресовано до Міністерства з Верховної Ради України – 80 (85), Кабінету Міністрів України – 709 (715), Адміністрації Президента України – 403 (625).

     

    Динаміка запитів і звернень народних депутатів України

     

    За тематикою найбільше звернень громадян стосувалося вчиненню  злочинів – 3770, неналежного розслідування кримінальних справ – 1897, неправомірних дій працівників міліції – 1262, з питань роботи ДАІ – 479, кадрових питань – 315, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 267, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 136 та інших питань діяльності ОВС – 2918.

     

    Протягом звітного періоду зареєстровано 1,2 тис. повторних звернень громадян (у 2011 році – 2,1 тис.). Найбільша їх кількість належить до компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 0,3 тис. звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж року.

     

    Протягом 6 місяців 2012 року до апарату МВС з Кабінету Міністрів України надійшло 709 звернень громадян, 52 з яких узято на контроль. 132 звернення відносяться до категорії повторних.

     

    За тематикою 141 звернення стосувалося неналежного розслідування кримінальних справ, 79 звернень – неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 50 – питань роботи ДАІ, 23 – щодо пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС, 19 звернень стосувалося питань громадянства та паспортизації, 17 – з кадрових питань, а також 380 звернень з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    До приймальні МВС на особистий прийом протягом І півріччя 2012 року звернулося близько 2,3 тис. громадян, що на 18,6 % більше, ніж минулого року (1,9 тис.),   80 громадян особисто прийнято керівництвом Міністерства.

    Спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ у Волинській області (з 3,5 тис. до 3,2 тис. – 7,8 %),  Івано-Франківській (з 9,3 тис. до 5,9 тис. – 36,4 %), Одеській (з 16,9 тис. до 16,1 тис., – 4,7 %), Чернігівській (з 11,3 тис. до 9,9 тис. – 12,8%) та місті Києві  (з 43,7 тис. до 35,2 тис. – 19,6 %).

     

    Разом з тим порівняно з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася в Закарпатській області (з 3,7 тис. до 4,1 тис. + 12,7 %), Кіровоградській (з 4,6 тис. до 5,4 тис. + 18,5 %), Харківській (з 16,4 тис. до 19,1 тис. + 16,9 %) та Хмельницькій (з 12,2 тис. до 13,8 тис. + 8,8 %).

     

    При загальному зменшенні (- 12,4 %) в цілому по Україні кількості повторних звернень громадян, адресованих керівництву регіональних підрозділів органів внутрішніх справ, в місті Києві відбулося зменшення на  62 %, Волинській (- 23 %) області, Запорізькій (- 10,4 %), Івано-Франківській  (- 25,1 %) та Сумській (- 17,7 %), однак відмічається збільшення в Житомирській області (+ 15 %), Закарпатській (+ 12,3 %), Київській (+ 37,9 %) та Кіровоградській (+ 65,7 %).

     

    Протягом звітного періоду 2012 року відбулося незначне зменшення (- 3,2 %) кількості звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції з 16,7 тис. до 16,2 тис. звернень у більшості головних управлінь, управлінь МВС України, крім Донецької, Запорізької, Львівської та Харківської областей. При цьому кількість обґрунтованих звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції порівняно з І півріччям 2011 року збільшилася з 157,3 тис. до 161,9 тис. (+ 2,9 %).

     

    Кількість колективних звернень громадян до керівництва ГУМВС, УМВС збільшилася до 6,7 % і сягнула 5,7 тис. (у 2011 році – 5,3 тис.). Кількість звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни зменшилася з 431 у 2011 році до 387 у 2012 році (- 10,2 %), однак збільшилася кількість звернень ветеранів війни та праці, осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, з 6,9 тис. у 2011 році до  9,2 тис. у 2012 році (+ 31,8 %).

     

    Робота з належної організації у МВС виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та Закону України ,,Про звернення громадян” триває і перебуває на постійному контролі керівництва.

    детальніше