Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити засобів масової інформації

e-mail: zmi@mvs.gov.ua

Телефон "Довіри" Управління у справах учасників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Рекомендації Парламентської Асамблеї Ради Європи

  • Рекомендація Парламентської Асамблеї Ради Європи № 2077(2015) “Зміцнення співробітництва у протидії з кібертероризмом та іншими масовими атаками у мережі Інтернет”

    Текст зазначеної рекомендації доступний на сайті ПАРЄ за цим посиланням:

    http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-EN.asp?fileid=21976

     

    Неофіційний переклад

    Парламентська Асамблея
    Ради Європи

    Рекомендація № 2077(2015)
    Зміцнення співробітництва у протидії з кібертероризмом та іншими масовими атаками у мережі Інтернет

    Парламентська Асамблея

    1. Парламентська Асамблея посилається на свою Резолюцію №2070(2015) щодо зміцнення співробітництва у протидії з кібертероризмом та іншими масовими атаками у мережі Інтернет.

    2. Вона підкреслює значення Ради Європи у вирішенні глобального виклику, пов’язаного з безпекою комп’ютерних мереж, у зв’язку із появою кібертероризму та інших масових атак, що діють на та через комп’ютерні системи, представляючи серйозну загрозу національній безпеці, громадській безпеці та добробуту країн.

    3. Асамблея рекомендує Комітету міністрів:

    3.1 запросити Сторони Конвенції про кіберзлочинність та її Додаткового протоколу про кіберзлочинність, який стосується криміналізації дій расистського та ксенофобного характеру, вчинених через комп’ютерні системи (ETS №185 та 189) дослідити, чи можна реалізувати:

    3.2 проект додаткового протоколу, який визначає загальний рівень криміналізації масових кібератак, в тому числі обтяжуючих обставин цих атак, а також мінімальні стандарти для покарання за ці ж атаки;

    3.3 проект іншого додаткового протоколу про взаємну допомогу щодо слідчих повноважень, які визначені зокрема у змісті та застосуванні статті 32 Конвенції, відповідно до відповідної Директивної записки Комітету Конвенції з кіберзлочинності, якого представляють Сторони конвенції;

    3.4 запросити Групу зі збору доказів “хмар”, створену при Комітеті Конвенції з кіберзлочинності дослідити можливість розробки додаткового протоколу Конвенції про кіберзлочинність з питань доступу кримінального судочинства до бази даних “хмарних серверів”;

    3.5 проект правових стандартів про міжнародну відповідальність держав щодо вживання усіх доцільних мір для запобігання масовим кібератакам, які були здійснені особами, що у свою чергу підпадають під свою юрисдикцію або виходячи із території свої держави боряться з комп’ютерними системами іншої держави;

    3.6 збільшити допомогу та моніторинг дій для імплементації Конвенції про кіберзлочинність відповідно до внутрішнього законодавства та практик, а також практичних заходів та співробітництва у боротьбі з масовими кібератаками, зокрема на користь державам-членам, які стикаються з труднощами практичної імплементації Конвенції з кіберзлочинності;

    3.7 закликати Австрію, Боснію та Герцеговину, Чеську Республіку, Грецію, Угорщину, Ісландію, Ірландію, Італію, Мальту, Монако, Португалію, Сан-Марино, Швецію та Об’єднане Королівство підписати та/чи ратифікувати без подальшого відтермінування Протокол 2003 про внесення змін до Європейської конвенції про боротьбу з тероризмом
    (ETS Nos. 90 та 190), що є необхідним для вступу в силу цього Протоколу;

    3.8 передати їхнім компетентним міністерствам та органам влади цю рекомендацію та Резолюцію № 2070(2015) щодо зміцнення співробітництва у протидії з кібертероризмом та іншими масовими атаками у мережі Інтернет.

    детальніше
  • Рекомендація Парламентської Асамблеї Ради Європи № 2075(2015) “Медіа відповідальність та етика у мінливому медіа середовищі”

    Текст зазначеної рекомендації доступний на сайті ПАРЄ за цим посиланням:

    http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-EN.asp?fileid=21961&lang=en

     

    Неофіційний переклад

    Парламентська Асамблея
    Ради Європи

    Рекомендація № 2075(2015)
    Медіа відповідальність та етика у мінливому медіа середовищі

    Парламентська Асамблея

    1. Парламентська Асамблея посилається на свою Резолюцію № 2066(2015) про медіа відповідальність та етику у мінливому середовищі, зокрема на наступні тексти Комітету міністрів: Резолюцію №(74)26 про право на відповідь – позиція особи відносно преси та Рекомендацію №(2004)16 про право на відповідь у новому медіа середовищі та № (97)21 про медіа та сприяння культурі терпимості.

    2. Асамблея вітає той факт, що свобода медіа є пріоритетним напрямом для Ради Європи та рекомендує Комітету міністрів:

    2.1 закликати держав-членів ввести на розгляд питання, яке не розглядалось раніше, щодо присутності права на відповідь у своєму внутрішньому законодавстві та запевнити, що це право на відповідь, надане медіа, є офіційно визнаним судами у разі виникнення судового процесу проти цих медіа за ті ж факти;

    2.2 виробити методичні рекомендації для урядів з метою підтримки національної саморегуляції медіа, поважаючи при цьому свободу медіа відповідно до Європейської конвенції з прав людини (ETS №5);

    2.3 посилити практичну діяльність, що спрямована на підвищення рівня етичних стандартів саморегуляції серед журналістів та представників медіа, у тому числі підтримку професійної підготовки для журналістів та підтримку компаній громадського державного мовлення відповідно до встановлених етичних норм, на кшталт Редакційних Принципів та Рекомендацій Європейської Мовної Спілки;

    2.4 забезпечити більш практичні напрямки діяльності Ради Європи, такі як кампанія молодіжного сектору Ради Європи “Рух проти ненависті”, “Роль медіа у зміцненні різноманіття в Європі” (MEDIANE) та програм Європейської Федерації Журналістів і Ради Європи “Медіа проти расизму у спорті” (MARS).

    детальніше
  • Рекомендація Парламентської Асамблеї Ради Європи № 2074(2015) “Про підвищення прозорості медіа власності”

    Текст зазначеної рекомендації доступний на сайті ПАРЄ за цим посиланням:

    http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-EN.asp?fileid=21959&lang=en

     

    Неофіційний переклад

    Парламентська Асамблея
    Ради Європи

    Рекомендація № 2074(2015)
    Підвищення прозорості медіа власності

    Парламентська Асамблея

    1. Парламентська Асамблея посилається на свою Резолюцію № 2065(2015) “Підвищення прозорості медіа власності» і звертає увагу держав-членів на підвищення рівня відсутності прозорості структури медіа власності в Європі. Ця тенденція викликає тривогу з огляду на вимогу щодо прозорості та плюралізму медіа, відповідно до статті 10 Європейської конвенції з прав людини
    (ETS №5) та решту стандартів Ради Європи.

    2. З огляду на це, Асамблея рекомендує Комітету міністрів:

    2.1. переглянути та в подальшому виробити стандарти Ради Європи у цій сфері, зокрема ті, які зазначені у Рекомендації № R(94)13 про заходи щодо сприяння медіа прозорості та Рекомендації CM/Rec(2007)2 про медіа плюралізм та різноманіття медіа контенту;

    2.2. запросити Європейську Аудіовізуальну Обсерваторію Ради Європи розглянути можливість розширення своєї діяльності відповідно до технологічної конвергенції цифрових засобів масової інформації та прозвітувати, наприклад, у рамках бази даних MAVISE (база даних ТВ і, за запитом, аудіовізуальних сервісів та компаній у Європі), щодо медіа власності;

    2.3. співпрацювати з Європейською платформою регуляторних органів (EPRA) з метою:

    2.3.1. підвищення рівня дотримання стандартів прозорості у всіх державах-членах;

    2.3.2. координації зусиль спільно з регуляторними органами з метою уникнення географічних “прогалин” в Європі;

    2.3.3. забезпечення цільовою підтримкою для покращення імплементації стандартів прозорості на національному рівні;

    2.4. Запросити асоціації медіа мовників, таких як Європейська Асоціація Видавців Газет (ENPA), Міжнародна Федерація Періодичної Преси (FIPP), Всесвітня Асоціація співтовариства радіомовників (АМАRК Європа), Асоціація Комерційного Телебачення в Європі, Європейська Мовна Спілка та Європейська Асоціація Інтернет-провайдерів (EuroISPA), розробити, у скоординований спосіб, етичні стандарти прозорості медіа власності.

    детальніше
  • Рекомендація Парламентської Асамблеї Ради Європи № 2073(2015) “Про забезпечення захисту інформаторів”

    Текст зазначеної рекомендації доступний на сайті ПАРЄ за цим посиланням:

    http://assembly.coe.int/nw/xml/XRef/Xref-XML2HTML-EN.asp?fileid=21936&lang=en

     

     

    Неофіційний переклад

    Парламентська Асамблея
    Ради Європи

    Рекомендація № 2073 (2015)
    Про забезпечення захисту інформаторів

    Парламентська Асамблея

    1. Парламентська Асамблея посилається на свою Резолюцію № 2060(2015) про забезпечення захисту “інформаторів”, а також на свою Рекомендацію №1916 (2010) щодо захисту “інформаторів”.

    2. Асамблея вітає прийняття Комітетом міністрів Рекомендації CM/Rec(2014)7 щодо захисту інформаторів, як важливий крок у правильному напрямку.

    3. Асамблея просить Комітет міністрів:

    3.1 сприяти подальшому забезпеченню захисту інформаторів, розпочавши процес переговорів з вироблення юридично зобов’язуючого інструменту у вигляді рамкової конвенції, яка буде доступною для країн, що не є державами-членами та охопить питання розкриття неправомірних дій особами, які працюють у сфері національної безпеки та інформації;

    3.2 в той же час, розглянути шляхи та засоби забезпечення Радою Європи технічної допомоги державам-членам для імплементації Рекомендації CM/Rec(2014)7;

    3.3 закликати Генерального Секретаря до подальшого покращення застосування норм інформаторами у Раді Європи, з метою приведення їх у відповідність до принципів, яких дотримується Асамблея та Комітет міністрів.

     

     

     

     

    детальніше