Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити ЗМІ

e-mail: zmi@mvs gov ua

Телефон "Довіри" Управління у справах участників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Результати розгляду звернень

  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та з питань особистого прийому в апараті МВС України за 2013 рік

    31.01.2014

    Департаментом режимно-секретного та документального забезпечення МВС України упродовж 2013 року продовжувалася робота з реалізації комплексу організаційно-практичних заходів, спрямованих на виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

     

    Удосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращання їх особистого прийому в системі МВС постійно перебуває на контролі в керівництва  Міністерства та визначено одним з пріоритетних напрямків діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Особлива увага приділяється виконанню завдання щодо об’єктивного, повного, усебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, як одного, з пріоритетних напрямків діяльності МВС, визначеного Президентом України.

    Згідно з поставленими завданнями першочергово здійснюється особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, героїв Соціалістичної Праці, героїв Радянського Союзу, Героїв України, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Питання недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків розгляду, установлених законодавством чи керівництвом Міністерства, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам постійно знаходяться на контролі.

     

    Ужиті впродовж 2013 року ДРСДЗ, структурними підрозділами апарату Міністерства та ГУМВС, УМВС ці та інші заходи в цілому забезпечили належний рівень роботи зі зверненнями громадян та питань їх особистого прийому.

    На виконання доручень Прем’єр-міністра України у 2013 році забезпечено проведення 6 особистих прийомів керівництвом Міністерства в Кабінеті Міністрів України. Під час їх звернулося 79 громадянин, з них             22 прийнято особисто керівництвом Міністерства.

     

    Протягом 2013 року здійснено перевірки роботи зі зверненнями громадян в Автономній Республіці Крим, Вінницькій, Миколаївській, Кіровоградській, Полтавській,  Рівненській, Черкаській, Луганській областях та на Одеській залізниці.

     

    Усього до Міністерства, його органів та підрозділів на місцях надійшло майже 805 тис. звернень громадян, що на 4,2 % більше, ніж за аналогічний період минулого року (772,7 тис.). З цього масиву 436,9 тис. – це письмові звернення, що на 5,9 % більше, ніж за аналогічний період 2012 року (412,5 тис.).

     

    Водночас збільшилася кількість звернень, які надійшли під час особистого прийому громадян, з 360,1 тис. до 368 тис. звернень (+ 2,2 %).

     

    Понад 266,5 тис. письмових звернень (+ 9,4 %) надійшло від кореспондентів безпосередньо до органів внутрішніх справ. Інші звернення переадресовані: з Верховної Ради України – 1355 (+ 51,2 %), Кабінету Міністрів України – 999 (+ 7,2 %), Адміністрації Президента України – 1,9 тис. (- 17,3 %), з інших органів влади і управління – 130,8 тис. (- 2,7 %), тощо.

     

    Протягом 2013 року до апарату МВС надійшло 20,4 тис. письмових звернень громадян (минулого року 21,5 тис. звернень). У тому числі з Верховної Ради України – 106 (143) звернення, Кабінету Міністрів України – 1255 (1279), Адміністрації Президента України – 1052 (807), інших органів – 5,4 тис. (5,8 тис.) звернень, безпосередньо від громадян – 12,6 тис. (13,4 тис.).

     

    За тематикою майже половина звернень громадян стосувалися вчинення  злочинів – 7348, неналежного розслідування кримінальних справ – 4681, неправомірних дій працівників міліції – 1656, зловживання службовим становищем посадових осіб – 1193, питань роботи ДАІ – 1132, кадрових питань – 521, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 328, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 287, інших питань діяльності ОВС – 2476.

     

    Протягом звітного періоду зареєстровано 2869 повторних звернень громадян (у 2012 році – 3446). Найчастіше звернення громадян стосуються, компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 804 звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж 2013 року.

     

    Найбільше до апарату Міністерства надійшло звернень від мешканців столиці (2822), Донецької (1557), Харківської (1351), Дніпропетровської (1279), Львівської (1271), Одеської (1227), областей та Автономної Республіки Крим (1156).

     

    Спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян доорганів внутрішніх справ у Сумській (з 18,2 тис. до 16,1 тис., – 11,3 %),Вінницькій (з 21,9 тис. до 20,1 тис., – 8 %), Херсонській (з 14,1 тис. до 13,1 тис., – 6,9 %), Чернігівській (з 21,3 тис. до 19,4 тис., – 9,1 %) областях, м. Києві (з 73,8 тис. до 65,6 тис., – 11,2 %) та Автономній Республіці Крим (з 63,2 тис. до 58,4 тис., – 7,7 %).

     

    Разом з тим порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян збільшилася в Тернопільській (з 12,6 тис. до 23 тис., ( + 82,5 %), Київській (з 41,9 тис. до 61,3 тис., + 46,3 %), Волинській (з 6,5 тис. до 9,2 тис., + 41,4 %), Харківській (з 38,2 тис. до 44,6 тис., + 16,5 %) областях та         м. Севастополі (з 8,2 тис. до 9 тис., + 10,6 %).

     

    При загальному зменшенні (- 5,4 %) в цілому по Україні кількості повторних заяв громадян, адресованих керівництву регіональних підрозділів органів внутрішніх справ, відмічається збільшення у Вінницькій (+ 48,8 %), Житомирській (+ 36,2 %), Дніпропетровській (+ 28,9 %), Рівненській (+ 25 %), Одеській (+ 24,6 %), Черкаській (+ 24 %), Луганській (+ 15 %) областях та місті Києві (+ 46,4 %), а зменшення кількості таких звернень спостерігається в Чернігівській (- 42 %), Кіровоградській (- 41,8 %), Харківській (- 38,2 %), Закарпатській (- 35,4 %), Сумській (- 33,3 %), Хмельницькій (- 21,3 %), Донецькій (- 18,9 %), Запорізькій (- 16,9 %) областях, місті Севастополі  (- 84,2 %) та АР Крим (- 8,9 %).

     

    Протягом 2013 року в цілому по Україні відмічається збільшення кількості звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції з 32,2 тис. до 32,7 тис.  (+ 1,6 %). Суттєве зменшення звернень цієї категорії спостерігається у Донецькій (- 24,9 %), Луганській (- 21 %), Сумській (- 19,7 %), Вінницькій (- 18,5 %), Черкаській (- 12,9 %), Чернівецькій (- 10,7 %), Харківській (- 5,7 %) областях, містах Києві (- 4,8 %) та Севастополі (- 5,4 %). Збільшення відбулося у Закарпатській (+ 99,3 %), Миколаївській (+ 55,6 %), Одеській (+ 20,9 %), Полтавській (+ 11,6 %), Тернопільській (+ 10,1 %), Хмельницькій (+ 9,9 %), Житомирській (+ 8,9 %) та Дніпропетровській (+ 8,1 %) областях. Також спостерігається зменшення (– 7,2 %) кількості обґрунтованих звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції у порівнянні з 2012 року. Збільшення відбулося у Полтавській (+ 37,4 %), Запорізькій (+ 19,9 %), Миколаївській    (+ 19,8 %), Київській (+ 7,3 %) областях, містах Києві (+ 5,8 %) та Севастополі (+ 41,2 %),  зменшення відмічається у Тернопільській (- 66,3 %), Сумській (- 46,4 %), Херсонській (- 43,3 %), Луганській (- 42,1%), Харківській (- 36,8 %), Львівській (- 31,7 %), Донецькій (- 23 %) та Вінницькій (- 22,2 %) областях.

     

    Кількість колективних звернень громадян до керівництва ГУМВС, УМВС зменшилася на 1,1 % і склала 10750 тис. (за 2012 року – 10633). Зменшилася кількість звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни з 729 у 2012 році до 668 у 2013 році (- 8,4 %), також зменшилася кількість звернень ветеранів війни та праці, осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, членів багатодітних сімей та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, з 12,9 тис. у 2012 році до 9,3 тис. у 2013 році (- 28,1 %).

     

    До приймальні МВС на особистий прийом протягом 2013 року звернулося 4,6 тис. громадян, що на 12,5 % більше, ніж минулого року (4,1 тис.), 302 громадян – особисто прийнято керівництвом Міністерства.

     

    За тематикою 1389 звернень громадян, які звернулися до приймальні МВС стосувалися неналежного розслідування кримінальних справ, 836 – про вчинення злочину, 358 – неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 219 – з кадрових питань, 82 – роботи ДАІ, 141 – питання житлових та соціально-побутових проблем працівників ОВС, 76 – щодо пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС, а також 1036 звернень з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Загалом працівниками структурних підрозділів апарату Міністерства прийнято 767 громадян.

     

    Кількість громадян, що прийняті особисто керівниками ГУМВС, УМВС на місцях, збільшилася на 2,1 %.

     

    Із загальної кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ розглянуто та позитивно вирішено 419,8 тис. звернень (+ 13,1 %), авторам         287,8 тис. (- 2,5 %) звернень надано відповідні роз’яснення та рекомендації, направлено для розгляду за належністю 30,7 тис. (- 20,1 %) звернень.

     

    Спостерігається збільшення на 51 % (2741) кількості запитів і звернень народних депутатів України до Міністерства порівняно з аналогічним періодом 2012 року (1815).

    детальніше
  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та з питань особистого прийому в апараті МВС України упродовж 9 місяців 2013 року

    08.11.2013

    Департаментом режимно-секретного та документального забезпечення МВС України у продовж 9 місяців 2013 року продовжувалася робота з реалізації комплексу організаційно-практичних заходів, спрямованих на виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

     

    Удосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращання їх особистого прийому в системі МВС постійно перебуває на контролі в керівництва Міністерства та визначено одним з пріоритетних напрямків діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Особлива увага приділяється виконанню завдання щодо об’єктивного, повного, усебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, як одного, з пріоритетних напрямків діяльності МВС, визначеного Президентом України.

     

    Згідно з поставленими завданнями першочергово здійснюється особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, героїв Соціалістичної Праці, героїв Радянського Союзу, Героїв України, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Питання недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків розгляду, установлених законодавством чи керівництвом Міністерства, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам постійно знаходяться на контролі.

     

    Ужиті впродовж 9 місяців 2013 року ДРСДЗ, структурними підрозділами апарату Міністерства та ГУМВС, УМВС ці та інші заходи в цілому забезпечили належний рівень роботи зі зверненнями громадян та питань їх особистого прийому.

     

    На виконання доручень Прем’єр-міністра України за 9 місяців 2013 року забезпечено проведення 5 особистих прийомів керівництвом Міністерства в Кабінеті Міністрів України. Під час їх звернулося 53 громадянина, з них 21 прийнято особисто керівництвом Міністерства.

     

    Протягом 9 місяців поточного року здійснено дві перевірки роботи зі зверненнями громадян в Автономній Республіці Крим, Вінницькій, Одеській, Полтавській та Луганській областях.

     

    Усього до Міністерства, його органів та підрозділів на місцях надійшло понад 605,2 тис. звернень громадян, що на 4,7 % більше, ніж за аналогічний період минулого року (577,8 тис.). З цього масиву 330,2 тис. – це письмові звернення, що на 8,9 % більше, ніж за аналогічний період 2012 року (303 тис.).

     

    Водночас збільшилася кількість звернень, які надійшли під час особистого прийому громадян, з 274,6 тис. до 275 тис. звернень (+ 0,1 %).

     

    Понад 209,9 тис. письмових звернень (+ 17, %) надійшло від кореспондентів безпосередньо до органів внутрішніх справ. Інші звернення переадресовані: з Верховної Ради України – 690 (+ 4,4 %), Кабінету Міністрів України – 175 (- 57 %), Адміністрації Президента України – 1,6 тис. (- 6,2 %), з інших органів влади і управління – 97,8 тис. (- 1,3 %), тощо.

     

    Протягом 9 місяців цього року до апарату МВС надійшло 15,2 тис. письмових звернень громадян (минулого року 16,6 тис. звернень). У тому числі з Верховної Ради України – 78 (104) звернення, Кабінету Міністрів України – 906 (1011), Адміністрації Президента України – 759 (609), інших органів – 4 тис. (4,4 тис.) звернень, безпосередньо від громадян – 9,4 тис. (10,5 тис.).

     

    За тематикою майже половина звернень громадян стосувалися вчинення злочинів – 5594, неналежного розслідування кримінальних справ – 3361, неправомірних дій працівників міліції – 1316, зловживання службовим становищем посадових осіб – 831, питань роботи ДАІ – 839, кадрових питань – 383, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 263, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 196, інших питань діяльності ОВС – 1813.

     

    Протягом звітного періоду зареєстровано 1952 повторних звернень громадян (у 2012 році – 2256). Найчастіше звернення громадян стосуються, компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 678 звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж 9 місяців 2013 року.

     

    Найбільше до апарату Міністерства надійшло звернень від мешканців столиці (2135), Донецької (1146), Дніпропетровської (932), Одеської (929), Харківської (982), Львівської (935) областей та Автономної Республіки Крим (863).

     

    Спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ у Вінницькій (з 17,2 тис. до 15,3 тис., – 10,6 %), Сумській (з 13,5 тис. до 12,2 тис., – 9,4 %), Херсонській (з 10,5 тис. до 9,7 тис., – 7,9 %), Черкаській (з 12,9 тис. до 11,9 тис., – 7,7 %) областях та м. Києві (з 53,5 тис. до 47,1 тис., – 12,1 %).

     

    Разом з тим порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян збільшилася в Тернопільській (з 8,9 тис. до 18,5 тис., + в 2,1 рази), Волинській (з 4,9 тис. до 6,6 тис., + 35,6 %), Київській (з 34,2 тис. до 44 тис., + 28,5 %), Харківській (з 34,4 тис. до 39,8 тис., + 15,9 %) областях та м. Севастополі (з 5,6 тис. до 7,1 тис., + 26,1 %).

     

    При загальному зменшенні (- 14,4 %) в цілому по Україні кількості повторних заяв громадян, адресованих керівництву регіональних підрозділів органів внутрішніх справ, відмічається збільшення в Луганській (в 2,3 рази), Вінницькій (+ 82,8 %), Черкаській (+ 38,9 %), Одеській (+ 19,1 %) областях, АР Крим (+ 21,4 %) та місті Києві (+ 24,6 %), а зменшення кількості таких звернень спостерігається Сумській (- 50 %), в Харківській (- 51,8 %), Сумській (- 50 %), Закарпатській (- 46,3 %), Кіровоградській (- 46 %), Чернівецькій (- 33,3 %) областях та місті Севастополі (- 80 %).

     

    Протягом 9 місяців 2013 року в цілому по Україні відбулося незначне збільшення кількості звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції з 24338 до 24342 тис. Суттєве зменшення звернень цієї категорії відмічається у Луганській (- 21,8 %), Сумській (- 21,7 %), Черкаській (- 19,8 %), Волинській та АР Крим (по - 19,1 %), Харківській (- 12,6 %), Донецькій (- 10,3 %) областях та місті Севастополі (- 21 %). Збільшення відбулося у Закарпатській (+ 91,9 %), Одеській (+ 39,5 %), Миколаївській (+ 33,8 %), Дніпропетровській (+ 26,6 %), Хмельницькій (+ 25,2 %), Херсонській (+ 8,3 %) та Вінницькій (+ 8,1 %) областях. Також спостерігається зменшення (– 5,8 %) кількості обґрунтованих звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року. Збільшення відбулося у Хмельницькій (+ 30 %), Черкаській (+ 23,1 %), Запорізькій (+ 19,6 %), Миколаївській (+ 17,5 %) областях, Автономній Республіці Крим (+ 5,7 %) та м. Києві (+ 4,2 %), зменшення відмічається у Тернопільській (- 69,7 %), Херсонській (- 50,9 %), Луганській (- 31,4 %), Харківській (- 29,4 %), Вінницькій (- 22,2 %), Львівській (- 20 %) областях.

     

    Кількість колективних звернень громадян до керівництва ГУМВС, УМВСзбільшилася на 9,8 % і склала 8714 (за 9 місяців 2012 року – 7942). Зменшилася кількість звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни з 671 у 2012 році до 497 у 2013 році (- 26 %), також зменшилася кількість звернень ветеранів війни та праці, осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, членів багатодітних сімей та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, з 11,2 тис. у 2012 році до 7,2 тис. у 2013 році (- 35,3 %).

     

    До приймальні МВС на особистий прийом протягом 9 місяців 2013 року звернулося 3,5 громадян, що на 10,7 % більше, ніж минулого року (3,2 тис.), 277 громадян – особисто прийнято керівництвом Міністерства.

     

    За тематикою 1054 звернень громадян, які звернулися до приймальні МВС стосувалися неналежного розслідування кримінальних справ, 609 – про вчинення злочину, 289 – неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 184 – з кадрових питань, 75 – роботи ДАІ, 115 – питання житлових та соціально-побутових проблем працівників ОВС, 65 – щодо пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС, а також 1136 звернень з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Загалом працівниками структурних підрозділів апарату Міністерства прийнято 480 громадян.

     

    Тематика звернень громадян

     

    У зверненнях та запитах, що надійшли до приймальні МВС України, громадяни порушували наступні питання:

     

    Актуальним залишається питання роботи з громадянами в м. Києві, Київській, Дніпропетровській, Запорізькій, Одеській, Вінницькій, Черкаській областях, мешканці яких для вирішення питань, пов’язаних з реагуванням на неправомірні дії працівників міліції, вчинення правопорушень кримінального характеру та проблемами їх розслідування звертаються на особистий прийом до МВС, а не до УМВС безпосередньо за місцем вчинення правопорушення.

     

    Так, до Міністерства надійшло 289 (м. р. – 249) скарг на дії або бездіяльність працівників міліції областей, а саме в м. Києва 111 (131), Черкаської 19 (7), Київської 41 (30), Житомирської 6 (5), Донецької 12 (10), Кіровоградської 4 (2), Дніпропетровської 12 (4), Автономної Республіки Крим 7 (3), Запорізької 13 (5), Одеської 6 (4).

     

    Про вчинення правопорушень кримінального характеру до МВС звернулося 609 (289) громадян, найбільше мешканців м. Києва 283 (145), Київської 79 (46), Запорізької 24 (7), Кіровоградської 13 (1), Харківської 15 (5), Дніпропетровської 13 (8), Донецької 12 (1), Вінницької 12 (6), Житомирської 7 (2) областей та Автономної Республіки Крим 17 (5).

     

    Кількість громадян, що прийняті особисто керівниками ГУМВС, УМВС на місцях, збільшилася на 5,7 %.

     

    Із загальної кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ розглянуто та позитивно вирішено 317,1 тис. звернень (+ 13,7 %), авторам 212,4 тис. (- 0,7 %) звернень надано відповідні роз’яснення та рекомендації, направлено для розгляду за належністю 21,7 тис. (- 25,6 %) звернень.

     

    Протягом звітнього періоду працівниками апарату Міністерства, головних управлінь та управлінь здійснено 2893 (+ 7,6 %) планових та 3207 (- 17,8 %) позапланових перевірок на напрямку роботи зі зверненнями громадян. За виявлені в цій роботі недоліки притягнуто до відповідальності 420 (- 12,9 %) працівників.

     

    Спостерігається збільшення на 50,1 % (2001) кількості запитів і звернень народних депутатів України до Міністерства порівняно з аналогічним періодом 2012 року (1333).

    детальніше
  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та з питань особистого прийому в апараті МВС України у першому півріччі 2013 року

    16.07.2013

    Департаментом режимно-секретного та документального забезпечення МВС України у продовж 6 місяців 2013 року продовжувалася робота з реалізації комплексу організаційно-практичних заходів, спрямованих на виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

     

    Удосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращання їх особистого прийому в системі МВС постійно перебуває на контролі в керівництва Міністерства та визначено одним з пріоритетних напрямків діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Ужиті впродовж 6 місяців 2013 року ДРСДЗ, структурними підрозділами апарату Міністерства та ГУМВС, УМВС ці та інші заходи в цілому забезпечили належний рівень роботи зі зверненнями громадян та питань їх особистого прийому.

     

    На виконання доручень Прем’єр-міністра України протягом шести місяців 2013 року забезпечено проведення 3 особистих прийомів керівництвом Міністерства в Кабінеті Міністрів України. Під час їх звернулося 26 громадян, з них 10 прийнято особисто керівництвом Міністерства.

     

    Протягом звітного періоду поточного року здійснено дві перевірки роботи зі зверненнями громадян в Автономній Республіці Крим та Полтавській області.

     

    Усього до Міністерства, його органів та підрозділів на місцях надійшло понад 366 тис. звернень громадян, що на 3,1 % менше, ніж за аналогічний період минулого року (377,8 тис.). З цього масиву 196,7 тис. – це письмові звернення, що на 1,4 % більше, ніж за аналогічний період 2012 року (193,9 тис.).

     

    Водночас зменшилася кількість звернень, які надійшли під час особистого прийому громадян, з 183,9 тис. до 169,3 тис. звернень (- 7,9 %).

     

    Понад 123,4 тис. письмових звернень (+ 6,3 %) надійшло від кореспондентів безпосередньо до органів внутрішніх справ. Інші звернення переадресовані: з Верховної Ради України – 504 (+ 23,5 %), Кабінету Міністрів України – 346 (- 20,6 %), Адміністрації Президента України – 865 (- 13,1 %), з інших органів влади і управління – 60,1 тис. (- 2,8 %), тощо.

     

    Протягом шести місяців цього року до апарату МВС надійшло 9 тис. письмових звернень громадян (минулого року 11 тис. звернень). У тому числі з Верховної Ради України – 54 (80) звернення, Кабінету Міністрів України – 537 (709), Адміністрації Президента України – 449 (403), інших органів – 2,6 тис. (2,7 тис.) звернень, безпосередньо від громадян – 5,4 тис. (7,1 тис.).

     

    За тематикою більше третини звернень громадян стосувалися вчинення злочинів – 3,8 тис., неналежного розслідування кримінальних проваджень – 1,6 тис., неправомірних дій працівників міліції – 709, зловживання службовим становищем посадових осіб – 513, питань роботи ДАІ – 544, кадрових питань – 264, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 180, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 140, інших питань діяльності ОВС – 890.

     

    Протягом звітного періоду зареєстровано 1214 повторних звернень громадян (у 2012 році – 1297). Найчастіше звернення громадян стосуються, компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 189 звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж шести місяців 2013 року.

     

    Найбільше до апарату Міністерства надійшло звернень від мешканців столиці (1,3 тис.), Донецької (638), Одеської (572), Харківської (552), Львівської (540), Дніпропетровської (522) областей та Автономної Республіки Крим (518).

     

    Спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ у Вінницькій (з 11,8 тис. до 9,2 тис., – 21,9 %), Черкаській (з 8,6 тис. до 7 тис., – 18,9 %), Херсонській (з 6,7 тис. до 5,8 тис., – 13,7 %), Волинській (з 3,3 тис. до 2,9 тис., – 10,8 %) областях та м. Києві (з 35,2 тис. до 29,2 тис., – 17 %).

     

    Разом з тим порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян збільшилася в Тернопільській (з 6 тис. до 11 тис., + 83,4 %), Рівненській (з 14 тис. до 15,6 тис., + 11,2 %), Чернівецькій (з 5,6 тис. до 6,1 тис., + 9,3 %), Дніпропетровській (з 15,8 тис. до 17,1 тис., + 7,9 %), Луганській (з 27,4 тис. до 29 тис., + 5,8 %) областях та м. Севастополі (з 3,4 тис. до 4,4 тис., + 28,7 %).

     

    При загальному зменшенні (- 6,2 %) в цілому по Україні кількості повторних заяв громадян, адресованих керівництву регіональних підрозділів органів внутрішніх справ, відмічається збільшення у Вінницькій (у 2,3 рази), Чернівецькій (у 2 рази), Житомирській (+ 81 %), Харківській (+ 80,2 %), Рівненській (+ 74,1 %) областях, а зменшення кількості таких звернень спостерігається в Чернігівській (- 53,6 %), Київській (- 47,9 %), Донецькій (- 45,4 %), Кіровоградській (- 46,9 %), Львівській (- 33,8 %), Закарпатській (- 29,4 %) областях.

     

    Протягом шести місяців 2013 року в цілому по Україні відбулося зменшення (- 7,8 %) кількості звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції з 16,2 тис. до 14,9 тис. Суттєве зменшення звернень цієї категорії відмічається у Луганській (- 30,7 %), Запорізькій (- 29,3 %), Полтавській (- 26,6 %), Київській (- 26,2 %), Житомирській та Чернівецькій (- 21,6 %), Харківській (- 21,5 %), областях та місті Севастополі (- 29,2 %). Збільшення відбулося у Закарпатській (+ 87,6 %), Донецькій (+ 29,9 %), Волинській (+ 19,6 %), Дніпропетровській (+ 18,4 %), Львівській (+ 2,9 %) областях, м. Києві (+ 3,9 %) та Автономній Республіці Крим (+ 2,6 %). Також спостерігається зменшення (- 14,3 %) кількості обґрунтованих звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року. Збільшення відбулося у Донецькій (+ 42,4 %), Львівській (+ 20 %), Житомирській (+ 8 %) областях, м. Києві (+ 3,9) та Автономній Республіці Крим (+ 9,5 %), зменшення відмічається у Тернопільській (- 72,1 %), Луганській (- 62,5 %), Волинській (- 50 %), Чернівецькій (- 33,3 %), Вінницькій (- 27,3 %) Запорізькій та Харківській (- 25,9 %) областях та м. Севастополі (- 37,5 %).

     

    Привертає увагу збільшення числа звернень громадян щодо дій або бездіяльності працівників міліції УМВС, у тому числі тих, що підтвердилися в Автономній Республіці Крим, Донецькій, Львівській областях, м. Києві.

    Потребує поглибленого вивчення ситуація в Житомирській області, де загальна кількість скарг громадян на дії та бездіяльність працівників міліції зменшилася, а тих, що знайшли своє підтвердження зросла.

     

    Кількість колективних звернень громадян до керівництва ГУМВС, УМВСзменшилася на 4,6 % і склала 4635 (за 6 місяців 2012 року – 4858). Зменшилася кількість звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни з 316 у 2012 році до 213 у 2013 році (- 32,6 %), також зменшилася кількість звернень ветеранів війни та праці, осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, членів багатодітних сімей та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, з 8,3 тис. у 2012 році до 5 тис. у 2013 році (- 44,1 %).

     

    Кількість громадян, що прийняті особисто керівниками ГУМВС, УМВС на місцях, зменшилася на 17,2 %.

     

    Із загальної кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ розглянуто та позитивно вирішено 199,8 тис. звернень (+ 6 %), авторам 128,6 тис. (- 91,1 %) звернень надано відповідні роз’яснення та рекомендації, направлено для розгляду за належністю 18,7 тис. (- 26,6 %) звернень.

     

    Протягом звітнього періоду працівниками апарату Міністерства, головних управлінь та управлінь здійснено 1,6 тис. (- 14,8 %) планових та 1,8 тис. (- 33,1 %) позапланових перевірок на напрямку роботи зі зверненнями громадян. За виявлені в цій роботі недоліки притягнуто до відповідальності 181 (- 48,6 %) працівників.

     

    У період з 01.01.2013 по 30.06.2013 до Міністерства надійшло 9005 звернень громадян (за аналогічний період 2012 року 11044), з них 5,4 тис. письмових звернень громадян (2012 рік – 7,1 тис.), переадресовано до Міністерства з Верховної Ради України – 54 (80), Кабінету Міністрів України – 537 (709), Адміністрації Президента України 449 (403), інших органів 2,6 тис. (2,7 тис.), безпосередньо від громадян 5,4 тис. (7,1 тис.).

     

    За тематикою більшість звернень громадян стосувалося вчинення злочинів – 3,8 тис., неналежного розслідування кримінальних справ – 1570, неправомірних дій працівників міліції – 709, зловживання службовим становищем посадових осіб – 513, питань роботи ДАІ – 544, кадрових питань – 264, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 180, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 140, інших питань діяльності ОВС – 890.

     

    Протягом звітного періоду зареєстровано 1214 повторних звернень громадян (у 2012 році – 1297. Найбільша їх кількість належить до компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 189 звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж першого півріччя 2013 року.

     

    За звітний період поточного року до апарату МВС з Кабінету Міністрів України надійшло 545 звернень громадян, з яких 117 належать до категорії повторних, 33 стосувалися неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 77 – неналежного розслідування кримінальних справ, 4 – питань громадянства та паспортизації, 76 – питань роботи ДАІ, 11 – з кадрових питань, 12 – пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС, 2 – з подякою працівникам органів внутрішніх справ, а також 240 – з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    За звітний період поточного року до апарату МВС з Адміністрації Президента України надійшло 487 звернень громадян, з яких 81 належать до категорії повторних, 57 стосувалися неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 46 – неналежного розслідування кримінальних справ, 6 – питань громадянства та паспортизації, 90 – питань роботи ДАІ, 28 – з кадрових питань, 20 – пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС, 3 – з подякою працівникам органів внутрішніх справ, а також 155 – з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    До приймальні МВС за вказаний період на особистий прийом звернулося 1,6 тис. громадян, що на 27,5 % меньше, ніж минулого року (2,3 тис.), 51 громадянина – особисто прийнято керівництвом Міністерства. А саме Дубовиком В.Б – 31, Лекарем С.І. – 9, Черних С.П. – 1, Ратушнняком В.І. – 5,Фаринником В.І. – 4, Березаном В.М. – 1.

     

    За тематикою 470 звернень стосувалося неналежного розслідування кримінальних справ, 275 – про вчинення злочину, 125 – неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 104 – з кадрових питань, 32 – роботи ДАІ, 79 – питання житлових та соціально-побутових проблем працівників ОВС, 40 – щодо пенсійного забезпечення колишніх працівниківОВС, а також 1147 звернення з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Загалом працівниками структурних підрозділів апарату Міністерства прийнято 252 громадянин, що на 51,8 % більше, ніж за аналогічний період 2012 року (166), з них ГСУ – 168 (97), ДГБ – 26 (20), ДВБ – 20 (3), ДКЗ – 19 (15), ДКР – 11(11), ДДСБЕЗ 2 (7).

     

    Спостерігається збільшення на 57,9 % (1306) кількості запитів і звернень народних депутатів України до Міністерства порівняно з аналогічним періодом 2012 року (827).

    детальніше
  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та з питань особистого прийому в апараті МВС УКРАЇНИ за 2012 рік

    14.01.2013 

    Департаментом режимно-секретного та документального забезпечення МВС України протягом 2012 року здійснювалася робота з реалізації комплексу організаційно-практичних заходів, спрямованих на виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

     

    Удосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращання їх особистого прийому в системі МВС постійно перебуває в полі зору керівництва Міністерства та визначено одним з пріоритетних напрямків діяльності органів внутрішніх справ. З цією метою здійснено ряд послідовних організаційно-практичних заходів щодо посилення контролю керівників за прийняттям підлеглими обґрунтованих рішень, усунення формалізму при розгляді заяв та повідомлень про вчинені злочини, покращання службової та виконавської дисципліни в контексті вимог Закону України ,,Про зверненнягромадян”.

     

    Особлива увага приділяється виконанню завдання щодо об’єктивного, повного, усебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, як одного, з пріоритетних напрямків діяльності МВС, визначеного Президентом України.

     

    Згідно з поставленими завданнями першочергово здійснюється особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, героїв Соціалістичної Праці, героїв Радянського Союзу, Героїв України, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Питання недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків розгляду, установлених законодавством чи керівництвом Міністерства, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам постійно знаходяться на контролі.

     

    Ужиті впродовж 2012 року ДРСДЗ, структурними підрозділами апарату Міністерства та ГУМВС, УМВС ці та інші заходи в цілому забезпечили належний рівень роботи зі зверненнями громадян та питань їх особистого прийому.

    На виконання доручень Прем’єр-міністра України протягом 2012 року забезпечено проведення 5 особистих прийомів керівництва Міністерства в Кабінеті Міністрів України, під час яких звернулося 61 громадянин, з них 24 прийнято особисто керівництвом Міністерства. Також працівниками ДРСДЗзабезпечено проведення двох прямих телефонних ліній у Кабінеті Міністрів України, заступником Міністра Ратушняком В.І. та заступником Міністра – керівником апарату Лекарем С.І., під час яких звернулося 32 громадянина.

     

    Протягом року здійснено 4 перевірки роботи зі зверненнями громадян в Закарпатській, Одеській, Луганській та Київській областях, також проведено заняття в УЗ ДМЗ з питань роботи зі зверненнями громадян та запитами і зверненнями народних депутатів України.

     

    Усього до Міністерства, його органів та підрозділів на місцях надійшло майже 773,9 тис. звернень громадян, що на 1,7 % менше, ніж за аналогічний період минулого року (787,5 тис.). З цього масиву 414,1 тис. – це письмові звернення, що на 0,1 % менше, ніж за аналогічний період 2011 року (414,6 тис.). Зменшилася кількість звернень, які надійшли під час особистого прийому громадян, з 372,9 тис. до 359,9 тис. звернень (- 3,6 %).

     

    Понад 250,1 тис. письмових звернень (+ 0,7 %) надійшло від кореспондентів безпосередньо до органів внутрішніх справ. Інші звернення переадресовані: з Верховної Ради України – 853 (- 27,2 %), Кабінету Міністрів України – 929 (- 22,7 %), Адміністрації Президента України – 2,2 тис. (- 22,1 %), з інших органів влади і управління – 131,9 тис. (+ 7,9 %), тощо.

     

    Протягом 2012 року до апарату МВС надійшло 21,5 тис. письмових звернень громадян (минулого року 22,5 тис. звернень). З яких до Міністерства надійшло з Верховної Ради України – 143 (185) звернення, Кабінету Міністрів України – 1,3 тис. (1,7 тис.), Адміністрації Президента України – 807 (1,1 тис.), інших органів – 5,8 тис. (4,7 тис.) звернень, безпосередньо від громадян – 13,4 тис. (14,7 тис.).

     

    За тематикою більшість звернень громадян стосувалося вчинення злочинів – 7573, неналежного розслідування кримінальних справ – 3497, неправомірних дій працівників міліції – 2275, зловживання службовим становищем посадових осіб – 1099, питань роботи ДАІ – 1072, кадрових питань – 549, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 532, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 291, інших питань діяльності ОВС – 4609.

    Протягом звітного періоду зареєстровано 3,4 тис. повторних звернень громадян (у 2011 році – 3,4,9 тис.). Найбільша їх кількість належить до компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 0,8 тис. звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж 2012 року.

     

    Найбільше до апарату Міністерства надійшло звернень від мешканців столиці (5,6 тис.), Донецької (1,7 тис.), Харківської та Одеської (по 1,5 тис.), Дніпропетровської, Київської області та Автономної Республіки Крим (по 1,4 тис.).

    Спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ у Вінницькій області (з 24,9 тис. до 21,9 тис. – 12,3 %), Волинській (з 7,2 тис. до 6,6 тис. – 8,8 %), Івано-Франківській (з 14,3 тис. до 8,8 тис. – 38,4 %), Одеській (з 38,3 тис. до 35,8 тис., – 6,3 %) та Сумській (з 19,8 тис. до 18,2 тис. – 8,2 %).

     

    Разом з тим порівняно з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася в Житомирській (з 34,8 тис. до 37,1 тис. + 6,8 %), Закарпатській (з 7,5 тис. до 8,1 тис. + 6,9 %) та Харківській (з 35,4 тис. до 39,9 тис. + 13,1 %) областях.

     

    При загальному збільшенні (+ 15,8 %) в цілому по Україні кількості повторних звернень громадян, адресованих керівництву регіональних підрозділів органів внутрішніх справ, відмічається збільшення у Житомирській області (+ 24,2 %), Луганській (+ 42,4 % ), Одеській (+ 42,4 %) областях та місті Києві (+ 58 %), однак спостерігається зменшення кількості повторних звернень в Закарпатській (- 38 %), Івано-Франківській (- 37,5 %), Рівненській (- 20,7 %), Черкаській (- 36,2%) та Чернівецькій (- 40 %) областях.

     

    Протягом 2012 року в цілому по Україні відбулося незначне зменшення (- 0,9 %) кількості звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції з 44,1 тис. до 43,6 тис. Суттєве зменшення звернень цієї категорії відмічається у Вінницькій (- 32,2 %), Івано-Франківській (- 39,5 %), Київській (- 28,9 %), Рівненській (- 27,7 %), Сумській (- 23,2 %), Хмельницькій (- 28,6 %), Чернівецькій (- 26,4%) областях та місті Києві (- 23,7 %). Збільшення відбулося у Волинській (+ 15,7 %), Донецькій (+ 25,4 %), Запорізькій (+ 11,4 %), Одеській (+ 13,1 %) та Полтавській (+ 12,3 %) областях. При цьому спостерігається збільшення (+ 0,3 %) кількості обґрунтованих звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції порівняно з 2011 роком у Волинській (+ 26,2 %), Запорізькій (+ 119,4 %) та Хмельницькій (+ 23,8 %) областях, зменшення відмічається у Автономній Республіці Крим (- 56,7 %), Вінницькій (- 28,9 %), Закарпатській (- 28,8 %), Івано-Франківській (- 51,6 %), Одеській (- 47,9 %), Рівненській (- 43,5 %), Сумській (- 45,4 %) областях та місті Києві (- 42,4 %).

     

    Кількість колективних звернень громадян до керівництва ГУМВС, УМВСзбільшилася на 8,7 % і сягнула 12,3 тис. (у 2011 році – 11,3 тис.). Зменшилася кількість звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни з 897 у 2011 році до 723 у 2012 році (- 19,4 %), також зменшилася кількість звернень ветеранів війни та праці, осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, членів багатодітних сімей та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, з 14,3 тис. у 2011 році до 12,8 тис. у 2012 році (- 9,9 %).

     

    До приймальні МВС на особистий прийом протягом 2012 року звернулося 4063 громадянина, що на 4,5 % меньше, ніж минулого року (4254), 100 громадян – особисто прийнято керівництвом Міністерства, з яких 2 особисто Міністром.

     

    Тематика звернень громадян

     

    За тематикою 1036 звернень стосувалося неналежного розслідування кримінальних справ, щодо конфліктних ситуацій – 535, 403 – про вчинення злочину, неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції – 321, щодо зловживання службовим становищем – 201, 200 – з кадрових питань, питання житлових та соціально-побутових проблем працівників ОВС – 131, щодо пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 128, а також 1108 звернень з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Загалом працівниками структурних підрозділів апарату Міністерства прийнято близько 1,3 тис. громадян, що на 1,6 % меньше, ніж за аналогічний період 2011 року.

     

    У зверненнях та запитах, що надійшли до приймальні МВС України, громадяни порушували наступні питання:

     

    Кількість громадян, що прийняті особисто керівниками ГУМВС, УМВС на місцях, зменшилася на 3,7 %.

     

    Із загальної кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ розглянуто та позитивно вирішено 387,1 тис. звернень (- 3,3 %), авторам 308,4 тис. (+ 1,7 %) звернень надано відповідні роз’яснення та рекомендації, направлено для розгляду за належністю 50,7 тис. (+ 0,3 %) звернень.

     

    Протягом звітнього періоду працівниками апарату Міністерства, головних управлінь та управлінь здійснено 3,8 тис. (- 2,6 %) планових та 4,9 тис. (- 9,9 %) позапланових перевірок на напрямку роботи зі зверненнями громадян. За виявлені в цій роботі недоліки притягнуто до відповідальності 692 (- 11,6 %) працівників.

     

    Спостерігається збільшення на 22,6 % (1815) кількості запитів і звернень народних депутатів України до Міністерства порівняно з аналогічним періодом 2011 року (1480).

    детальніше
  • Про стан роботи зі зверненнями громадян та з питань особистого прийому в апараті МВС України за 9 місяців 2012 року

    29.10.2012

    Управлінням документального забезпечення МВС України протягом 9 місяців 2012 року продовжувалася робота з реалізації комплексу організаційно-практичних заходів, спрямованих на виконання Плану організації виконання положень Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевогосамоврядування”.

     

    Удосконалення роботи зі зверненнями громадян, а також покращання їх особистого прийому в системі МВС постійно перебуває в полі зору керівництва Міністерства та визначено одним з пріоритетних напрямків діяльності органів внутрішніх справ. З цією метою здійснено ряд послідовних організаційно-практичних заходів щодо посилення контролю керівників за прийняттям підлеглими обґрунтованих рішень, усунення формалізму при розгляді заяв та повідомлень про вчинені злочини, покращання службової та виконавської дисципліни в контексті вимог Закону України ,,Про зверненнягромадян”.

     

    Особлива увага приділяється завданням з об’єктивного, повного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян, визначеним Президентом України для МВС, як одними з пріоритетних напрямків діяльності.

     

    У контексті поставлених завдань визначено пріоритетними питання проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, порушення строків, установлених законодавством чи керівництвом Міністерства, безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам.

     

    Ужиті впродовж 9 місяців 2012 року УДЗ, структурними підрозділами апарату Міністерства та ГУМВС, УМВС ці та інші заходи в цілому забезпечили належний рівень роботи зі зверненнями громадян та питань їх особистого прийому.

     

    На виконання доручень Прем’єр-міністра України протягом 9 місяців забезпечено чотири особистих прийоми керівництвом Міністерства в Кабінеті Міністрів України, під час яких звернулося 49 громадян, з них 18 прийнято особисто, також працівниками УДЗ забезпечено проведення двох прямих телефонних ліній у Кабінеті Міністрів України, під час проведення яких звернулося 32 громадянина.

     

    Усього до Міністерства, його органів та підрозділів на місцях надійшло майже 574,6 тис. звернень громадян, що на 1,4 % менше, ніж за аналогічний період минулого року (582,9 тис.). З цього масиву 303,4 тис. – це письмові звернення, що на 1,7 % більше, ніж за аналогічний період 2011 року (298,3 тис.). Зменшилася кількість звернень, які надійшли під час особистого прийому громадян, з 284,6 тис. до 271,2 тис. звернень (- 4,7 %).

     

    Понад 179,2 тис. письмових звернень (- 0,4 %) надійшло від кореспондентів безпосередньо до органів внутрішніх справ. Інші звернення переадресовані: з Верховної Ради України – 657 (- 32,4 %), Кабінету Міністрів України – 877 (- 18,5 %), Адміністрації Президента України – 1,6 тис. (- 29,4 %), з інших органів влади і управління – 98,2 тис. (+ 8,3 %), тощо.

     

    Протягом 9 місяців 2012 року до апарату МВС надійшло 16,6 тис. письмових звернень громадян, минулого року 16,7 тис. звернень. Переадресовано до Міністерства з Верховної Ради України – 104 (129) звернення, Кабінету Міністрів України – 1,1 тис. (1,3 тис.), Адміністрації Президента України – 609 (862), інших органів – 4,4 тис. (3,4 тис.) звернень.

     

    За тематикою більшість звернень громадян стосувалося вчинення злочинів – 5717, неналежного розслідування кримінальних справ – 2736, неправомірних дій працівників міліції – 1856, питань роботи ДАІ – 794, кадрових питань – 430, пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 407, житлово-побутових проблем працівників та пенсіонерів ОВС – 218, інших питань діяльності ОВС – 4418.

     

    Протягом звітного періоду зареєстровано 2,3 тис. повторних звернень громадян (у 2011 році – 3,4 тис.). Найбільша їх кількість належить до компетенції Головного слідчого управління, Департаменту громадської безпеки та Департаменту кадрового забезпечення.

     

    Керівництвом Міністерства взято на контроль 0,5 тис. звернень із загального числа тих, що розглянуто ним упродовж 9 місяців 2012 року.

     

    Найбільше до апарату Міністерства надійшло звернень від мешканців столиці (4,4 тис.), Донецької, Харківської, Київської, Одеської області та Автономної Республіки Крим (по 1,1 тис.).

     

    Спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ у Волинській області (з 5,4 тис. до 4,9 тис. – 9,8 %), Івано-Франківській (з 12,1 тис. до 7,2 тис. – 40,2 %), Одеській (з 27,3 тис. до  23,6 тис., – 13,9 %), Тернопільській (з 9,9 тис. до 8,9 тис. – 9,7 %) та Чернігівській (з 17,8 тис. до 15,5 тис. – 13,2 %).

     

    Разом з тим порівняно з минулим роком кількість звернень громадян збільшилася в Дніпропетровській (з 24.4 тис. до 26,7 тис. + 9,3 %), Житомирській (з 24,1 тис. до 27,8 тис. + 15,8 %), Закарпатській області (з 5,6 тис. до 6,3 тис. + 13,1 %), Київській (з 31,1 тис. до 34,2 тис. + 9,9 %) та Харківській (з 26,1 тис. до 29,3 тис. + 12,3 %).

     

    При загальному збільшенні (+ 32,4 %) в цілому по Україні кількості повторних звернень громадян, адресованих керівництву регіональних підрозділів органів внутрішніх справ, відмічається збільшення у Волинській області (+ 27,6 %), Житомирській області (+ 94,9 %), Київській (+ 81,8 %), Луганській (+ 37,5 % ), Львівській (+ 31,4 %) та місті Києві (+ 90,2 %), однак спостерігається зменшення кількості повторних звернень в АвтономнійРеспубліції Крим (- 20,6 %), Івано-Франківській (- 41,7 %), Миколаївській (- 10,2 %), Рівненській (- 11,8 %) та Черкаській (- 45,6 %) областях.

     

    Протягом звітного періоду 2012 року вцілому по Україні відбулося незначнезменьшення (- 1,5 %) кількості звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції з 33,2 тис. до 32,7 тис. звернень. Суттеве зменшення цієї категорії звернень відмічається у Вінницькій (- 39,6 %), Івано-Франківській (- 38,2 %), Рівненській (- 36,3 %), Хмельницькій (- 32,6 %), Чернівецькій (- 26,2%) областях та місті Києві (- 22,3 %). Збільшення відмічається у Волинській (+ 59,5 %), Донецькій (+ 21,8 %) та Запорізькій (+ 17,9 %) областях.

     

    Спостерігається збільшення (+ 2,7 %) кількості обґрунтованих звернень щодо дій або бездіяльності працівників міліції порівняно з 9 місяцями 2011 року з 4,5 тис. звернень до 4,6 тис. (у 2012 році), це відбулося у Волинській (+ 27,8 %), Запорізькій (+ 94 %) та Чернівецькій (+ 16,7 %) областях.

     

    Кількість колективних звернень громадян до керівництва ГУМВС, УМВСзбільшилася на 5,1 % і сягнула 8,6 тис. (у 2011 році – 8,3 тис.). Кількість звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни збільшилася з 633 у 2011 році до 669 у 2012 році (+ 5,7 %), також збільшилася кількість звернень ветеранів війни та праці, осіб, постраждалих від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей та громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, з 9,9 тис. у 2011 році до 11,2 тис. у 2012 році (+ 12,6 %).

     

    До приймальні МВС на особистий прийом протягом 9 місяців 2012 року звернулося 3195 громадян, що на 5,3 % більше, ніж минулого року (3034), 96 громадян – особисто прийнято керівництвом Міністерства.

     

    За тематикою 816 звернень стосувалося неналежного розслідування кримінальних справ, про вчинення злочину – 289, 249 звернень – неправомірних, на думку їх авторів, дій працівників міліції, 170 – з кадрових питань, щодо зловживання службовим становищем – 159, щодо пенсійного забезпечення колишніх працівників ОВС – 103, житлових та соціально-побутових проблем працівників ОВС – 83, а також 1326 звернень з інших питань діяльності органів внутрішніх справ.

     

    Загалом працівниками структурних підрозділів апарату Міністерства прийнято близько 1,9 тис. громадян, що на 1,6 % меньше, ніж за аналогічний період 2011 року.

    Кількість громадян, що прийняті особисто керівниками ГУМВС, УМВС на місцях, зменшилася на 5,2 %.

     

    Із загальної кількості звернень громадян до органів внутрішніх справ розглянуто та позитивно вирішено 285,1 тис. звернень (- 2,4 %), авторам 224,1 тис. (- 0,3 %) звернень надано відповідні роз’яснення та рекомендації, направлено для розгляду за належністю 37,3 тис. (+ 4,1 %) звернень.

     

    Протягом звітнього періоду працівниками головних управлінь та управлінь здійснено 2792 (- 7 %) планових та 3957 (- 2,1 %) позапланових перевірок на напрямку роботи зі зверненнями громадян. За виявлені в цій роботі недоліки притягнуто до відповідальності 470 (- 23,6 %) працівників.

     

    Спостерігається збільшення на 22,3 % (1333) кількості запитів і звернень народних депутатів України до Міністерства порівняно з аналогічним періодом 2011 року (1090).

     

    Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Міністерства.

    детальніше