Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити засобів масової інформації

e-mail: zmi@mvs.gov.ua

Телефон "Довіри" Управління у справах учасників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

АВІАЦІЙНІ ПІДРОЗДІЛИ МВС УКРАЇНИ

26 січня міністр внутрішніх справ Арсен Аваков заявив про створення Єдиної система авіаційної безпеки та цивільного захисту

Основними завданнями вертолітних підрозділів МВС будуть:

-  аеромедична евакуація,

-  рятувальні операції, 

-  підтримання громадського порядку,

-  антитерористичні та спеціальні операції,

-  охорона державного кордону й підтримання безпеки на дорогах.

 

«Вже в цьому році Україна отримає перший мобільний загін ‑ вертолітний загін служби реагування. Це дозволить перейти нам новий якісний рівень забезпечення. Близько 55 вертольотів забезпечать систем покриття по всій країні. Починаючи від реагування на надзвичайні ситуації, виклики кримінального характеру та закінчуючи медичними питаннями, коли людину з віддаленого регіону треба буде доставити до медика-спеціаліста. Це той рівень, на якому працюють рятувальники у європейських країнах», ‑ сказав Арсен Аваков.

 

Вже 23 березня, відбулося підписання Заяви про наміри щодо розвитку двостороннього співробітництва між Міністерством внутрішніх справ України та Міністерством Європи і закордонних справ Франції.

Тоді домовились, що вертолітний парк МВС мають поповнити 55 машин компанії «Airbus Helicopters».

«Це найбільший проект між Україною та Францією. Це дуже великий структурний проект всередині України, за який ми взялися за підтримки Президента Петра Порошенко та Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана», – сказав Арсен Аваков.

 

13 квітня Національна поліція розпочала співпрацю з навчальними закладами та центрами з підготовки пілотів-поліцейських.

Саме тоді домовилися з представниками авіаційно-навчального центру з підготовки пілотів цивільної та державної авіації України про співпрацю всіх авіаційних структур України та розробки концепції підготовки льотного складу для поліцейських підрозділів.

Велику Угоду між Урядами України та Франції щодо офіційної підтримки у створенні єдиної системи авіаційної безпеки та цивільного захисту було підписано 29 травня, у Парижі.

Документ підписали від імені Уряду України міністр внутрішніх справ Арсен Аваков та Державний секретар Міністерства економіки та фінансів Франції Дельфін Жені-Стефан.

«Сьогодні ми підписали Угоду між французькою і українською стороною, загальна вартість якої близько 551 мільйонів євро. За умовами Угоди, французька сторона в два етапи поставлять в Україну спочатку 37 вертольотів компанії Airbus, а потім ще 18 вертольотів. З них, 21 гелікоптер – моделі Н225 – гвинтокрили, які мають вантажопідйомність більше 10 тон. Така техніка не випускається в Україні, а нам вона дуже потрібна. Вже в цьому році ми отримаємо перші чотири машини», - зазначив міністр внутрішніх справ Арсен Аваков.

 

«Всі ці вертольоти організують єдину систему повітряної безпеки і будуть брати участь в санітарній авіації. При потребі будуть евакуювати хворих людей та осіб, які потрапили в надзвичайні ситуації у важкодоступних місцях», - наголосив міністр.

 

 

МВС планує отримати вертольоти трьох моделей – Н145, Н125 та Н225.

Н125 – перевищує інші одномоторні вертольоти за продуктивністю та універсальністю, не потребує високого рівня обслуговування та демонструє високі показники роботи у високогір’ї.

 

Н145 – має високий ступінь експлуатаційної готовності та гнучкості, особливо в умовах спекотного клімату і у високогір'ї.

Н225 – володіє найвищими в галузі характеристиками швидкості, дальності польоту, завантаження та надійності в категорії 11-тонних дводвигунових машин.

11 фактів про вертольоти H225

 

1. Французько-німецька Airbus Helicopters почала виробляти вертольоти H225 у 2004 році.
2. Довжина вертольота з гвинтом - 19,5 м, довжина корпусу - 16,8 м, ширина - 4,1 м, висота - 4,9 м. Вертоліт розрахований на двох пілотів і 24 пасажирів, площа його салону - 15,5 квадратних метра.
3. Вертоліт оснащений двома газотурбінними двигунами потужністю 2 382 кінські сили. Його максимальна злітна вага - 11 тисяч кг, максимальна швидкість польоту - 324 км/год.
4. H225 - важкий багатофункціональний вертоліт для пошуково-рятувальних операцій, гасіння пожеж та перевезення пасажирів. Його будуть експлуатувати Нацгвардія, Держприкордонслужба, Нацполіція, а також Держслужба з надзвичайних ситуацій.
5. Для пасажироперевезень вертоліт буде обладнаний комфортними пасажирськими сидіннями, бортовою кухнею і туалетом.
6. У разі пошуково-рятувальних операцій в салоні може бути обладнано шість крісел з можливістю встановлення медобладнання і до трьох нош.

 

 

 

 

 

7. Резервуар з водою об'ємом 4 тисячі літрів може розміщуватися в салоні, він наповнюється за 90 секунд і скидає воду за чотири секунди.

8. Вертоліт здатний в режимі автопілота зависати в повітрі з точністю до 1 метра.
9. Два бічних знімних контейнери використовуються як додаткові паливні баки (загальний обсяг 600 л) або для транспортування багажу.
10. Ілюмінатори легко видавлюються назовні для швидкого виходу у надзвичайній ситуації.

 

11. Максимальна тривалість польоту на крейсерській швидкості (262 км/год) - 5 годин 40 хвилин. Максимальна дальність польоту - 1135 км. Температурний діапазон нормальної роботи вертольота - від -30 до +50 градусів Цельсія. Максимальна висота польоту - 6035 метрів

 

7 червня Верховна Рада ратифікувала Угоду між Урядами України та Франції щодо офіційної підтримки у створенні єдиної системи авіаційної безпеки та цивільного захисту.

За відповідний законопроект № 0189  проголосували 227 народних  депутатів.

 

 

Бюджет

Сума угоди між Францією та Україною складає 555 млн євро. Ці кошти Україна отримає через спеціальне запозичення під 4,25% річних від Державного казначейства Франції та консорціуму французьких банків.

«Ми отримаємо за дуже хорошою ціною за три з половиною роки цілий пул гелікоптерів, які забезпечать нову систему безпеки країни», — заявив Арсен Аваков.  

В бюджеті МВС була закладена сума 1 мільярд гривень на оновлення вертолітного парку. Але, крім цього, французька сторона надає чудові фінансові умови, в тому числі, кредит по міжурядовій угоді під 1% річних.

 

 

 

Підготовка спеціалістів

Вже у липні Нацполіція оголосить конкурс на заміщення вакантних посад поліцейського-пілота.

Адже початку 2020 року Нацполіція планує отримати перші гелікоптери. Вони здійснюватимуть підтримку наземних груп під час проведення спецоперацій, а також сприятимуть у виявленні різних видів злочинів. 

За словами голови Нацполіції Сергія Князєва, протягом 2020 року Нацполіція України планує отримати 10 гелікоптерів моделі Н145. Саме такі моделі використовують у службовій діяльності поліцейські Чехії.

«Навантаження буде велике. Відтак на заході, сході та півночі країни дислокуватимуться по два екіпажі. На столицю припадає найбільша кількість трас, тому в Києві має бути постійно один-два екіпажі. Ми плануємо отримання першого поліцейського-пілота гелікоптера на початку 2020 року. Водночас ми маємо  оголосити конкурс на заміщення вакантних посад не пізніше липня 2018 року», ‑ підкреслив глава Нацполіції Сергій Князєв.

Підбір та підготовка особового складу екіпажів підрозділу повітряної підтримки ‑ довготривалий процес. Для цього будуть залучені фахівці силових відомств, до складу яких входять авіаційні підрозділи, та спеціалізовані навчальні заклади.

 

Топ – 5 цікавих фактів про вертолітний проект МВС

 

Факт 1  Відповідно до Угоди Україна отримає 55 вертольотів виробництва Airbus. Останній борт - у 2023 році.

Факт 2  Французька сторона гарантує високу якість усієї авіатехніки для України. Під час підготовки вживаних моделей, компанія-виробник Airbus змінить вузли та агрегати, які мають суттєвий знос на нові із наданням відповідних гарантій та сертифікатів європейського зразка.

Факт 3  Вертольоти прослужать десятки років. Середній термін експлуатації нової авіаційної техніки до моменту заміни основних вузлів та агрегатів – 16 років. Компанія-виробник дає гарантію на технічну підтримку бортів 2 роки або 1000 годин. Зазвичай, такий борт здійснює 150-200 годин льоту на рік.

Факт 4  Airbus укомплектує усі борти відповідно до вимог та потреб органів системи внутрішніх справ - Нацполіція, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, ДСНС.

Факт 5  Вертольот H145 передбачений для Національної поліції, Н125 – для прикордонної служби, Н225 – для Нацгвардії та ДСНС. Факт 7 Протягом перших двох років обслуговування машин буде повністю безкоштовним. Факт 8 Французька сторона навчатиме наших льотчиків і техніків до рівня інструкторів міжнародного зразка. Відбудеться формування сучасної льотно-технічної школи європейського зразка. Факт 9 У разі необхідності борти можуть залучатися до військових операцій у компоненті прикордонників та гвардійців. Факт 10 Французька сторона кредитує цей проект у рамках міжнародної угоди.

 

 
 
 

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на mvs.gov.ua обов`язкове