Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити засобів масової інформації

e-mail: zmi@mvs.gov.ua

Телефон "Довіри" Управління у справах учасників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область

Регуляторні акти

  • Наказ №271 від 02.04.2018 "Про затвердження Змін до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік "

     

     

    МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

    НАКАЗ

    02.04.2018

    м. Київ

    №271

    Про затвердження Змін до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік

    На виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

    НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Зміни до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 15 грудня 2017 року № 1036 (далі – Зміни), що додаються.

    2. Департаменту юридичного забезпечення (Горбась Д.В.) надати Департаменту комунікації (Шевченко А.В.) в електронному вигляді Зміни для розміщення їх на офіційному веб-сайті МВС.

    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

    Міністр

     

    А.Б. Аваков

     

    ЗМІНИ до Плану діяльності МВС з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ від 15 грудня 2017 року №1036 - ЗАВАНТАЖИТИ 

    детальніше
  • Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта

    Наказ Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку»

    1. Вид та назва регуляторного акта

    Наказ Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344 «Про затвердження Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку».

    2. Назва виконавця заходів відстеження

    Міністерство внутрішніх справ України.

    3. Цілі прийняття акта

    Регуляторний акт розроблено відповідно до статті 15 Закону України «Про дорожній рух», постанов Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 487 «Про затвердження Порядку підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів», від 20 травня 2009 року № 490 «Про затвердження Порядку державної акредитації закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та атестації їх спеціалістів» та від 02 березня 2010 року № 229 «Про затвердження Типової навчальної програми підготовки та перепідготовки водіїв транспортних засобів».

    Цілями регуляторного акта є приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та створення належних умов для якісної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.

    4. Строк виконання заходів відстеження

    Строк виконання заходів з відстеження − із 29 січня 2018 року по 27 лютого 2018 року.

    5. Тип відстеження

    Повторне відстеження результативності акта.

    6. Методи отримання результатів відстеження

    Відстеження результативності регуляторного акта здійснено шляхом аналізу інформації щодо кількості виданих сертифікатів про державну акредитацію закладу, що здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестованих спеціалістів, які здійснюють таку підготовку.

    7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

    Результати відстеження зазначеного регуляторного акта одержано на підставі аналізу даних, отриманих з Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості виданих сертифікатів про державну акредитацію закладів, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів та атестованих спеціалістів, які здійснюють таку підготовку.

    8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

    Упровадження акта не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання.

    Видання та впровадження регуляторного акта не спричинило додаткових витрат з Державного бюджету України.

    Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що здійснюють підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів.

    Дія акта не призвела до підвищення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог акта.

    Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта високий і забезпечувався шляхом розміщення наказу на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України.

    Забезпечення належних умов для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів до набрання чинності акта не було можливим у зв’язку з невідповідністю нормативно-правових актів МВС чинному законодавству.

    Із дня набрання чинності цим регуляторним актом за результатами аналізу даних у період із 27 травня 2016 року по 2 лютого 2018 року:

    акредитовано навчальних закладів з подальшою видачею сертифікатів про державну акредитацію закладу, що здійснює підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, – 1106;

    атестовано спеціалістів, які здійснюють підготовку, перепідготовку водіїв транспортних засобів, – 6576 чоловік.

    9. Оцінка реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

    На підставі результатів базового відстеження результативності цього регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація сприяє належному врегулюванню питання приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та забезпечує належні умови для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, а отже, регуляторний акт досягає поставленої мети.

     

    Міністр внутрішніх справ України

    А. Б. Аваков

     

    _____ __________ 2018 року

     

    детальніше
  • Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

    Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 14 квітня 2016 року № 303 «Про внесення змін до наказу МВС України від 21.03.2008 № 130 «Про убезпечення перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом»

    1. Вид та назва регуляторного акта

    Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 14 квітня 2016 року № 303 «Про внесення змін до наказу МВС України від 21.03.2008 № 130 «Про убезпечення перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом»

    2. Назва виконавця заходів відстеження

    Міністерство внутрішніх справ України.

    3. Цілі прийняття акта

    Регуляторний акт розроблено відповідно до статті 52-1 Закону України «Про дорожній рух» та статті 16 Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів».

    Цілями регуляторного акта є організаційне забезпечення прийняття відповідними сервісними центрами МВС іспитів із перевірки знань правил перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом у водіїв транспортних засобів та уповноважених з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів та видачі відповідних свідоцтв шляхом унесення змін до Положення про порядок спеціального навчання водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, та про уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів автомобільними дорогами та Інструкції про порядок приймання іспитів, видачі (обміну) ДОПНВ-свідоцтв про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, свідоцтв про підготовку уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, а також про облік і зберігання документів, що є підставою для видачі ДОПНВ-свідоцтв і свідоцтв про підготовку уповноважених, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 березня 2008 року № 130, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2008 року за № 309/15000 (далі - Положення та Інструкція).

    4. Строк виконання заходів відстеження

    Аналізом регуляторного впливу акта передбачалося проведення заходів із базового відстеження результативності акта до набрання ним чинності шляхом аналізу статистичних даних.

    За статтею 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», якщо для визначення значень показників результативності регуляторного акта використовуються виключно статистичні дані, базове відстеження результативності може бути здійснене після набрання чинності цим регуляторним актом або набрання чинності більшістю його положень.

    Для відстеження результативності акта використовувалися виключно статистичні дані, тому базове відстеження результативності здійснювалося після набрання чинності цим регуляторним актом з 02 січня 2018 року по 31 січня 2018 року.

    5. Тип відстеження

    Базове відстеження результативності акта.

    6. Методи отримання результатів відстеження

    Відстеження результативності регуляторного акта здійснено шляхом аналізу інформації щодо кількості підготовлених (перепідготовлених) водіїв транспортних засобів, які задіяні в дорожньому перевезенні небезпечних вантажів, уповноважених, діяльність яких пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів автомобільними дорогами.

    7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

    Результати відстеження зазначеного регуляторного акта одержані на підставі аналізу даних, отриманих із Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості підготовлених (перепідготовлених) водіїв транспортних засобів, які задіяні в дорожньому перевезенні небезпечних вантажів, уповноважених, діяльність яких пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів автомобільними дорогами.

    8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

    Упровадження акта не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання.

    Видання та впровадження регуляторного акта не спричинило додаткових витрат із Державного бюджету України.

    Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів, які задіяні в дорожньому перевезенні небезпечних вантажів, уповноважених, діяльність яких пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів автомобільними дорогами.

    Дія акта не призвела до підвищення вартості робіт або збільшення тривалості їх виконання для суб’єктів господарювання, пов’язаних із виконанням вимог акта.

    Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта високий і забезпечувався шляхом розміщення наказу на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України, друкованих офіційних державних виданнях та інформаційних стендах уповноважених органів МВС.

    Забезпечення належних умов для підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів, які задіяні в дорожньому перевезенні небезпечних вантажів, уповноважених, діяльність яких пов’язана з перевезенням небезпечних вантажів автомобільними дорогами до набрання чинності актом було неможливим у зв’язку з невідповідністю нормативно-правових актів МВС чинному законодавству.

    Із дня набрання чинності цим регуляторним актом за результатами аналізу даних у період із 03 червня 2016 року по 31 січня 2018 року:

    підготовлено, перепідготовлено водіїв, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, – 29 514;

    видано ДОПНВ-свідоцтв про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, – 28 816;

    підготовлено уповноважених, діяльність яких пов’язана з дорожнім перевезенням небезпечних вантажів, – 1927;

    видано свідоцтв про підготовку уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів, – 1882.

    9. Оцінка реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

    На підставі результатів базового відстеження результативності цього регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація сприяє належному врегулюванню питання приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність до законодавства та забезпечує належні умови для прийняття відповідними сервісними центрами МВС іспитів із перевірки знань правил перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом у водіїв транспортних засобів та уповноважених з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів та видачі відповідних свідоцтв установленого зразка.

     

    Міністр внутрішніх справ України

    А. Б. Аваков

     

     

    детальніше
  • Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

    1. Вид та назва регуляторного акта

    Наказ Міністерства внутрішніх справ України від 11 березня 2016 року № 174 «Про затвердження Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 квітня 2016 року за № 494/28624.

    2. Назва виконавця заходів з відстеження

    Міністерство внутрішніх справ України.

    3. Цілі прийняття акта

    Регуляторний акт розроблений відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2000 року № 1081 «Про запровадження номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються за індивідуальними замовленнями їх власників» пункту 22 підрозділу «Територіальні органи з надання сервісних послуг МВС» розділу І Переліку платних послуг, які надаються підрозділами Міністерства внутрішніх справ, Національної поліції та Державної міграційної служби, і розміру плати за їх надання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2007 року № 795 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1098), з метою впорядкування роботи із замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників.

    4. Строк виконання заходів з відстеження

    Відстеження результативності наказу здійснювалося з 12 грудня 2017 року до 12 січня 2018 року.

    5. Тип відстеження

    Базове відстеження.

    6. Методи одержання результатів відстеження

    Відстеження результативності дії регуляторного акта здійснювалося на основі статистичних даних щодо кількості замовлення виготовлення комплектів індивідуальних номерних знаків та оформлення довідок про їх перезакріплення.

    7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

    З дня оприлюднення регуляторного акта на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України пропозиції та зауваження до нього не надходили.

    8. Кількісні та якісні показники результативності акта

    З дня набрання чинності цим регуляторним актом, його дія характеризується такими показниками:

    дія регуляторного акта поширюється на власників транспортних засобів, що замовляють оформлення та виготовлення комплекту індивідуальних номерних знаків та власників індивідуальних номерних знаків, що здійснюють їх перезакріплення;

    регуляторним актом нормативно врегульовано питання замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників, а також їх перезакріплення;

    з дня набрання чинності регуляторним актом було забезпечено розроблення макетів та здійснено замовлення виготовлення 2266 комплектів індивідуальних номерних знаків, оформлено 842 довідки про перезакріплення індивідуальних номерних знаків.

    Якісні та кількісні показники результативності регуляторного акта під час проведення базового відстеження вказують на забезпечений відповідно до вимог законодавства та чинних нормативно-правових актів належний рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень регуляторного акта.

    9. Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

    На підставі результатів базового відстеження результативності цього регуляторного акта можна зробити висновок, що його реалізація забезпечує нормативне врегулювання питання замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників, та їх перезакріплення.

    Регуляторний акт відповідає принципам державної регуляторної політики.

    Повторне відстеження результативності цього акта буде здійснено у 2018 році.

     

    Міністр внутрішніх справ України

    А. Б. Аваков

     

    ____ ____________ 2018 р.

    детальніше
  • Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 436

    «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 р. № 1388 і від 11 листопада 2009 р. № 1200»

    1. Вид та назва регуляторного акта

    Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 436 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 07 вересня 1998 року № 1388 і від 11 листопада 2009 року № 1200» ( далі - Постанова).

    2. Назва виконавця заходів з відстеження

    Міністерство внутрішніх справ України

    3. Цілі прийняття акта

    Основними цілями прийняття Постанови є:

    - удосконалення процедури реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів;

    - скорочення часу такої процедури за рахунок електронної передачі інформації від суб'єкта господарювання до уповноваженого органу МВС;

    - чітке визначення переліку документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів;

    - урегулювання питання документального оформлення відчуження транспортних засобів через суб'єктів господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю.

    4. Строк виконання заходів з відстеження

    Відстеження результативності Постанови здійснювалося з 13.07.2016 до 12.07.2017 шляхом аналізу статистичних даних по кількості реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів реалізованих через суб'єктів господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю.

    5. Тип відстеження

    Базове відстеження результативності дії.

    6. Методи одержання результатів відстеження 

    Результати відстеження зазначеної Постанови одержані на підставі аналізу даних, отриманих з Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості реєстрації транспортних засобів реалізованих через суб'єктів господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю.

    7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

    Результативність Постанови відстежувалася шляхом аналізу даних, отриманих з Єдиного державного реєстру МВС, щодо кількості реєстрації транспортних засобів реалізованих через суб'єктів господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю.

    8. Кількісні та якісні значення показники результативності акта

    Упровадження Постанови не потребувало виділення додаткових коштів на забезпечення запропонованого регулювання.

    Видання та впровадження регуляторного акта не спричинило додаткових витрат з Державного бюджету України.

    Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю транспортними засобами.

    Дія акта привела до зменшення витрат коштів на придбання довідок - рахунків суб'єктами господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю транспортними засобами.

    Поінформованість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта не проводилась.

    З дня набрання чинності цим регуляторним актом за результатами аналізу даних у період з 13.07.2016 року по 12.07.2017 року:

    здійснено реєстрацій (перереєстрацій) транспортних засобів на підставі договорів купівлі – продажу, оформлених суб'єктами господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю транспортними засобами, - 90108.

    9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

    З моменту набрання чинності Постанови, вдосконалено процедуру реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, скорочено час такої процедури, уточнено перелік необхідних для таких дій документів, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, та врегулювано питання документального оформлення відчуження транспортних засобів через суб'єктів господарювання, які здійснюють комісійну торгівлю.

     

    Т.в.о. Міністра

    С. А. Яровий

     

    детальніше