Запрошуємо на міжвідомчу науково-практичну конференцію «Актуальні питання кримінального процесу, криміналістики та судової експертизи»

24 листопада 2017 року о 09.00 год. в приміщенні Національної академії внутрішніх справ (м. Київ, Солом’янська площа, 1) відбудеться міжвідомча науково-практична конференція «Актуальні питання кримінального процесу, криміналістики та судової експертизи». У події візьмуть участь керівництво Національної поліції України, Головного слідчого управління НПУ, Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України, Департаменту персоналу, організації освітньої та наукової діяльності МВС України. До проведення заходу також залучені фахівці з вищих навчальних закладів, відомі вчені. Під час конференції обговорюватимуться актуальні питання криміналістики, кримінального процесу та судових експертиз, шляхи удосконалення кримінального процесуального законодавства та перспективи розвитку різних видів судових експертиз, а також впровадження отриманих результатів в практичну діяльність. Також відбудеться презентація довідника «Участь спеціаліста в огляді місця події», підготовленого авторським колективом Національної академії внутрішніх справ, Головного слідчого управління Національної поліції України, Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України за сприяння та міжнародної технічної допомоги Консультативної місії ЄС в Україні; буде представлено проект інформаційно-пошукової системи «Інспектор-криміналіст». Організатори заходу: Міністерство внутрішніх справ України, Національна поліція України, Національна академія внутрішніх справ та Консультативна Місія ЄС в Україні.

066-297-27-02, 066-310-83-84 або 520-08-46
Міністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба:
(044) 256-03-33

Канцелярія:
(044) 256-16-27

Факс:
(044) 253-64-04

Інформаційні запити ЗМІ

e-mail: zmi@mvs gov ua

Телефон "Довіри" Управління у справах участників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область
a
a
a

З 4 квітня реєстрацію місця проживання здійснюють виконавчі органи місцевих громад

05.04.2016 10:22

У зв’язку з набранням чинності окремих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг») в Україні змінюється система реєстрації місця проживання.

Відповідно до Закону органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено). Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, необхідних для реєстрації, суттєво не змінилися. Адреси, за якими можна буде отримати послугу з реєстрації місця проживання, розміщені на інформаційних стендах у всіх підрозділах ДМС України.

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

З метою координації дій щодо здійснення реєстрації місця проживання місцевими громадами Державною міграційною службою розроблено Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (Постанова КМУ від 02.03.2016 №207), а також завчасно поінформовано обласні та у місті Києві державні адміністрації про необхідність забезпечення виконання зазначених функцій.

Окрім цього, міграційною службою створено веб-портал, призначений для здійснення місцевими громадами реєстрації та передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру, а також надано необхідні роз’яснення щодо отримання доступу та використання ресурсу.

Прес-служба Державної міграційної служби України

При використанні матеріалу гіперпосилання на mvs.gov.ua обов`язкове
ВСІ НОВИНИ