офіційний веб-сайт працює в тестовому режиміМіністерство
внутрішніх справ України 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Телефони
з по
Пошук по сайту

Міністерство внутрішніх справ України

Автоматична інформаційно-довідкова служба МВС України:
(044) 256-0333

Факс МВС України:
(044)253-64-04

Телефон для інформаційних запитів ЗМІ

Телефон: (044) 256-11-36

Телефон "Довіри" Управління у справах участників АТО

(044) 256-17-20
вівторок та четвер
(крім державних свят)
з 10:00 до 12:00
та з 15:00 до 17:00
ГУМВС України в Київській області
Київ
Лвів
Луцьк
Рівне
Ужгород
Івано-Франківськ
Тернопіль
Чернівці
Хмельницький
Житомир
Вінниця
Чернігів
Черкаси
Суми
Полтава
Харків
Кіровоград
Дніпропетровськ
Луганськ
Донецьк
Запоріжжя
Херсон
Миколаїв
Одеса
Сімферополь
Київська областьЛьвівська областьВолинська областьРівненська областьЗакарпатська область
Івано-Франківська областьТернопільська областьЧернівецька областьХмельницька областьЖитомирська область
Вінницька областьЧернігівська областьЧеркаська областьСумська областьПолтавська область
Харківська областьКіровоградська областьДніпропетровська областьЛуганська областьДонецька область
Запорізька областьХерсонська областьМиколаївська областьОдеська областьАР Крим область
a
a
a

Максим Соколюк: Працювати для людей – головний пріоритет у роботі міграційної служби в 2017 році (ФОТО, ІНФОГРАФІКА)

04.03.2017 09:39

Про це голова Державної міграційної служби України Максим Соколюк заявив під час розширеного засідання Колегії ДМС, яке відбулося 3 березня за участю керівників структурних підрозділів та територіальних органів відомства, а також представників громадськості.

На Колегії очільник ДМС представив Публічний звіт про діяльність Державної міграційної служби України у 2016 році та окреслив основні завдання та пріоритети роботи у 2017 році.

 

Основні завдання, над якими працюватиме міграційна служба цього року, – це продовження глобальної реформи роботи ДМС, зокрема у сфері документування, подальше удосконалення законодавства, розвиток співпраці із центрами надання адміністративних послуг та впровадження новітніх технологій. Але, як підкреслив керівник ДМС, головний пріоритет – дотримання прав людини та підвищення рівня задоволеності громадян процесом отримання адміністративних послуг.

Максим Соколюк наголосив на тому, що у будь-якій ситуації працівник міграційної служби, насамперед, повинен думати про людину. Голова ДМС також попередив керівників обласних управлінь про персональну відповідальність за створення штучних перешкод в отриманні громадянами послуг, наприклад, шляхом створення «неприйомних» годин чи днів.

Прес-служба ДМС України

При використанні матеріалу гіперпосилання на mvs.gov.ua обов`язкове
ВСІ НОВИНИ