A
A
A

У новому сервісному центрі МВС можуть легко обслуговувати людей з вадами слуху (ФОТО)

Сервісний центр МВС, що на вулиці Павла Усенка в Києві, відтепер обладнаний планшетами, які дозволять обслуговувати людей з вадами слуху. Послуга надається за принципом онлайн-сервісу із залученням зручного мобільного додатку для співпраці з сурдоперекладачами.

Адміністратор, за допомогою додатку на планшеті, налаштовує онлайн зв’язок із сурдопереклачем, який детально перекладає інформацію клієнту та адміністратору. Завдяки цьому люди з вадами слуху отримують необхідну послугу набагато швидше.

Крім того, адміністратори сервісного центру можуть особисто спілкуватись із клієнтами мовою жестів на базовому рівні. Нещодавно вони пройшли тренінг від куратора недільної школи для людей з вадами слуху «Чути серцем» Анни Блощинської і ознайомилися з основами мови жестів.

Пріоритетом у роботі сервісних центрів є надання послуг усім громадян якісно, швидко та зручно, незалежно від їхніх фізичних обмежень.

Департамент комунікації МВС України